To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.5 TD] Świeży nabytek - naprawy

r8 - 03-05-2014, 14:08
Temat postu: [2.5 TD] Świeży nabytek - naprawy
Witam Serdecznie Koledzy !

Stałem się szczęśliwym posiadaczem Pajera II z silnikiem 2,5 TD z roku 1993.
Jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę i zawsze trafiałem na mechaników którzy tylko ''ciągnęli'' kase i zawsze było coś nie tak .

Jest to moja 4 terenówka i chcę ją doprowadzić do stanu noooo prawie idealnego :)
Chciałbym uzyskać od Kolegów porady od czego zacząć na samym początku .
Auto miało robiony rozrząd 70 tyś temu oraz już czas jest na wymianę oleju.
Podwozie nie jest zabezpieczone i to też chce na początku zrobić .

Na tym koniec mojej wiedzy .

Co jeszcze zrobić ?

Wymiana olejów w mostach,oleju w skrzyni , płynu hamulcowego ,chłodniczego itp ???


aaaa jeszcze jedno .... przy mocnym dodaniu gazu dymi na czarno jaka to może byc przyczyna ????

jeremy - 03-05-2014, 21:44

cześć, ogarnij to co wymieniłeś, ja polecam ta farbe sam nią leciałem rame.

To nie choroba dym musi być, no chyba że jest ośmiornica ( robi się ciemno, atrament w w odzie puszcza)
http://www.farbyjachtowe....ufacturers_id=3

r8 - 04-05-2014, 09:07

jeremy napisał/a:
cześć, ogarnij to co wymieniłeś, ja polecam ta farbe sam nią leciałem rame.

To nie choroba dym musi być, no chyba że jest ośmiornica ( robi się ciemno, atrament w w odzie puszcza)
http://www.farbyjachtowe....ufacturers_id=3



Kolego , a jak przygotować rame do konserwacji ?
Karcher + szczotka druciana ?

[ Dodano: 04-05-2014, 09:11 ]
Mam problem jeszcze z termometrem nie wskazuje temperatury w środku i na zewnątrz jak moze być przyczyna ?

[ Dodano: 04-05-2014, 09:17 ]
Kolejne Koledzy moje pytanie dotyczy wymiany oleju ....interesuje mnie marka MOTUL
ponieważ bardzo dużo dobrego o nim słyszałem .

Co Wy na to ?

[ Dodano: 04-05-2014, 09:20 ]
Kolejny problem to niedziałający wskaźnik obrotów ....może ktoś wie co mu dolega ??

TangoKK - 04-05-2014, 09:31

r8 napisał/a:
Kolego , a jak przygotować rame do konserwacji ?

Karcher + szczotka druciana ?


Najlepsze piaskowanie

r8 - 04-05-2014, 09:44

Koledzy kolejny mankament to schemat napędów ...niestety mam tylko oznaczenia na gałce bez jakiejkolwiek naklejki z opisem ....
Dodam ze na zegarach występuje napis Super Select 4wd - co oznacza taka wersja ?
Co oznaczają oznaczenia na gałce ?

z góry dziękuje za wyrozumiałość oraz pomoc .....

PiotrKw - 04-05-2014, 10:51

Hm... na górze strony jest funkcja "szukaj" bardzo przydatna . W dolnej częsci dział Pajero FAQ .... i na pierwszym miejscu widnieje SS :wink:
r8 - 04-05-2014, 14:31

Dziękuje Kolego :)już z tego skorzystam
techsm - 06-05-2014, 16:08

Cytat:
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Pajera II z silnikiem 2,5 TD z roku 1993.


Cytat:
Kolejne Koledzy moje pytanie dotyczy wymiany oleju ....interesuje mnie marka MOTUL
ponieważ bardzo dużo dobrego o nim słyszałem .


Myślisz, że ponad 20 letniemu silnikowi zrobi różnicę co wlejesz ? :roll:

jawaldek - 07-05-2014, 18:20

techsm napisał/a:
Myślisz, że ponad 20 letniemu silnikowi zrobi różnicę co wlejesz ? :roll:
jak najbardziej zrobi różnicę czy wleje mineralny czy pół syntetyk czy syntetyk. Nie na próżno wymyślili takie rodzaje olei samochodowych. Ja mam 10W40 Mobil Magnatec Samochód 19 latek sobie już jeździ i wymieniam co 5tyś jak ostro w terenie pracuje a co 10tyś jak spokojna jazda, no dorywczo teren :) Oleju nie ubywa :) ani też nie przybywa :)
Aby ułatwić, specyfikacja olei samochodowych http://www.płaneta.pl/index.php/klasyfikacja.html?02f2ce569464a0a24ff20ce658922200=fb4862bdd26438c7c3957778825e8cee



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group