[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] SWAP - 2.0TD>2,5V6
Dread87 - 05-05-2014, 11:26 Temat postu: [EAxx] SWAP - 2.0TD>2,5V6 Witam, jak już niektórzy wiedzą przymierzam się do swapa z nieszczesnego zatartego diesla na 2,5V6:) Zakładam temat, ponieważ chcę się dowiedzieć jak najszybciej i najsprawniej dotrzeć do celu. Mam dwie opcje dawcy - pierwsza zakłada przesyłkę na palecie na której znajduje się wszystko co potrzebne do swapa (tak mi się wydaje, że będzie to komplet elementów), oraz druga opcja za te same pieniądze - kompletny jeżdżący EA5W z przebiegiem 200k km. Wg Was co będzie lepszą opcją? Zakładając, że część elementów z kompletnego samochodu mogę sprzedać, oczekuję zatem, że inwestycja po części się zwróci. Natomiast nie mam za bardzo miejsca na trzymanie w jednym czasie dwóch samochodów na warsztacie. Mając paletę z elementami nie mam problemu z tym, że coś mi zostanie, ewentualnie obawiam się, że czegoś mi zabraknie... Chłopaki co robić? Co w pierwszej kolejności? Co pasuje P&P a przy czym mogą wystąpić problemy?
Owczar - 05-05-2014, 11:46
Jaka cena za zestaw 1 i jaka za drugi? Ja bym sprawdził jak działa silnik przed jego zakupem. Jak silnik jest na palecie to nic nie sprawdzisz.
drexvs - 05-05-2014, 11:59
Jak silnik masz w samochodzie to spokojnie możesz tym pojeździć i zobaczyć czy wszystko jest dobrze. Kupując na palecie możesz dostać tylko dobre słowo, że na pewno jest ok. A jeśli nawet została by ci buda z gratami to możesz to trzymać na dworze
Dread87 - 05-05-2014, 12:32
oba zestawy ex equo 1500 polskich złociszy
Dodam ze zestaw z palety jest od Naszego kolegi z forum, natomiast kompletny Gal jest z moich okolic - oczywiscie nie odmowie sobie jazdy probnej... BTW czy tylne zwrotnice z wagona pasuja do sedana?
Fragu - 05-05-2014, 12:34
Ja bym brał całe auto
Tomek - 05-05-2014, 12:48
1500 zł za silnik, skrzynię, osprzęt wiązkę i wszystko co potrzeba??
to jak za darmo
1500 zł za całe auto - tym bardziej jak za darmo
o ile i jedno i drugie jest jeżdżące
Dread87 - 05-05-2014, 12:52
tomek84, oboje zapewniają ze silnik pracuje jak należy, oczywiscie kompletny woz zweryfikuje, ponoc nowe sprzeglo, hamulce, skrzynia po regeneracji w zeszlym roku (manual), popychacze siedza cicho... Wydaje sie to dobra oferta... Na jutro umowilem sie na ogledziny... Ktos chetny z okolic katowic na wspoludzial?;)
Tomek - 05-05-2014, 12:59
jak masz całe auto za 1500 zł, to w jakim by nie było stanie to jest lepsza opcja, o ile silnik i skrzynia chodzą jak trzeba
troche rzeczy Ci zostanie i wyjdziesz na plusie
Dread87 - 05-05-2014, 13:02
Tylne zwrotnice są P&P z wagona do sedana?
Torp12 - 05-05-2014, 13:05
Po jak dużym dzwonie jest to auto ze kosztuje tylko 1,5 koła?
Dread87 - 05-05-2014, 13:05
Torp12, uderzone lekko w prawe tylne drzwi - sprzedajacy dodaje gratis srebrne;D ale nie potrzebuje...
komarsnk - 05-05-2014, 14:11
Dread87 napisał/a: | Tylne zwrotnice są P&P z wagona do sedana? |
Są P&P - jak z resztą całe zawieszenie w obu wersjach
Różnica jest tylko w specyfikacji amortyzatora i sprężyny, ale pasować to wszystko pasuje zamiennie
P.S. No może oprócz kombinacji ze sprężyną z NIVO i zwykły amor i na odwrót
Marcino - 05-05-2014, 22:10
bierz całego. Tylko z papierami zrób porządek jak posprzedaje części z niego.
robertdg - 06-05-2014, 00:47
Temat poruszany np tu http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=30603, SWAP hamulcy także poruszany, przydatna Biblioteka/FAQ, oraz wyszukiwarka na spodzie strony.
Co do kupna całego auta - zastanów się z mozliwością wyrejestrowania auta jezeli auto krajowe, cały samochód to zawsze większe mozliwości, nie zapominaj jednak, że przy wrzuceniu drugiego silnika obowiązkowy serwis olejowy, filtry, rozrząd, etc.
Pamiętaj że do SWAP-u potrzebujesz także rure wlewu paliwa
Dread87 - 06-05-2014, 05:21
Dziękuje za cenne rady:) przy okazji jak silnik będzie zdemontowany wszystko będzie wymienione:) jakieś rady co do wymiany rury wlewu? No i dlaczego to konieczne? :X
|
|
|