To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [EAxA] Pomoc w podjęciu decyzji o kupnie danego egzemplarza

galant.j21 - 10-05-2014, 17:52
Temat postu: [EAxA] Pomoc w podjęciu decyzji o kupnie danego egzemplarza
Witam! Nie wiem czy piszę w dobrym miejscu, ale jestem nowy na forum. Chcę kupić galanta 2.5 V6 w niemczech. I znalazłem fajną ofertę za niską cenę. Są wypisane jego wady. Jest parę drobnostek do zrobienia, ale najbardziej zastanawia mnie fakt iż sprzedawca napisał: "przerdzewiała podłużnica tylna lewa i prawa". Jak dzwonie do niego to mowi, że wszystko w super stanie tzn silnik skrzynia itd. Super jezdzi. Ale nie potrafi opisać czy powiedzieć jak są przerdzewiałe te podłużnice. Mówi, że tak mu powiedzieli na przeglądzie a on nic wiecej nie wiem. Jak myślicie czy pakować się w to? Czy sobie odpuścić raczej? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Tu dodaje link do ogłoszenia:

http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT

[ Dodano: 11-05-2014, 01:29 ]
jak myśkicie? jechać po niego? Da się naprawić za nie wielkie pieniądze te przerdzewiałe podłużnice?

robertdg - 11-05-2014, 11:10

Zazwyczaj przerdzewiała podłużnica to nie jedyna korozja na jaką sie można napotkać, problem może się okazac wtedy gdy korozja jest w bardzo zaawansowanym stanie. Galant ma te bolaczke ze lubi korodowac zatem trzeba sie nastawic, że nie tylko podłuznica w przestrzeni koła zapasowaego wymagaj awymiany ale tez w przestrzeni zbiornika paliwa. Pozostaje kwestia stanu blacharskiego reszty nadwozia oraz blacharza który ogarnie te tematy, jeżeli gra warta świeczki.
Blisko tez nie masz po tego galanta, ale to zawsze tyzyk fizyk, gdzie kupić aby zbytnio nie zarżnąc się wydatkami na auto.
Raczej bym nie oczekiwał na naprawe za niewielkie pieniadze, to jeszcze zalezy jak pojmujesz niewielkie pieniadze, bo dla przykładu: wątpie aby za 500zł ktoś się kwapił odtworzyc obie podłużnice tylko w przedziale od tylnej belki po zderzak tylny, nie pomijajac przy tym innej korozji. Dodatkowo koszty rosną znacznie gdy trzeba demontować tylne zawieszenie, zbiornik paliwa, etc a po drodze okazac sie moze ze do wymiany sa takze rurki hamulcowe i zaś koszty ida w góre, stety auto ma swoje lata.
P.S. temat przeniesiony w odpowiedni dzial

galant.j21 - 12-08-2014, 18:36

Jak już odpisałeś to ja byłem w drodze po Gala :) A teraz dopiero sobie przypomniałem, że założyłem taki temat. Miśka kupiłem i jestem strasznie zadowolony jak na razie. Podłużnice i reszta nie wyglądają źle. Faktycznie są przerdzewiałe, ale tylko w okolicach zawieszenia (wiem, że to chyba najgorsze miejsce), ale reszta podwozia wygląda dobrze. Gdzie nie gdzie powierzchowna rdza. Planuje cały czas naprawę tych podłużnic i pełną konserwacje całego podwozia. Na pewno do końca sierpnia to zrobie. Nie załuje, że zaryzykowałem i pojechałem po niego. Nadwozie jest w przyzwoitym stanie. Nawet tylne nadkola są w miare ok. A środek i wyposażenie są naprawdę w porządku.

Mimo, że dopiero teraz odczytałem to dzięki za porade :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group