To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] WOLNE OBROTY

Anonymous - 01-02-2007, 19:02
Temat postu: [CA5A 1.8] WOLNE OBROTY
Wiem ze o obrotach bylo juz wiele razy na forum ale nie znalazlem niestety opowiedzi dla siebie, Mam taki problem ze przed czyszczeniem przepustnicy mialem obroty okolo 500rp/m, wyczyscilem przepustnice i ustawilem obroty (tak jak na stronie krzyzaka oraz tutaj na forum jest procedura dla silnikow 4g92), ale po tym/ch zabiegach moje obroty po ustwieniu sa na dobrym poziomie okolo 900, ale jak sie przejade samochodem wolne obroty mam na poziomie okolo 1500, i tak sie trzymaja, i nie mam jak ich "skrecic" srubke (ta od ustawiana mam juz calkowicie wkrecona - probowalem roznie jak ja wykrece to obroty sa wyzsze) Co myslicie co moze byc przyczyna dodam ze moj silnik do 4g93
kamilek - 01-02-2007, 19:22

Ha! Mam prawie to samo. Na Forum zasugerowano mi sprawdzenie wężyków podciśnieniowych, ale jeszcze niestety nie miałem na to czasu, więc nie wiem, czy to one są winne...
Anonymous - 01-02-2007, 20:01

mialem podobnie,po odpaleniu 500obr. jak sie rozgrzal 1200 i do tego falowaly obroty.okazalo sie ze zacinal sie silknik krokowy,a przepustnica zarosnieta syfem.
po wizycie u elektryka dziala jak nowy.

wojmi1 - 01-02-2007, 20:06

Inna sugestja -- sprawdzic zaplon a raczej go ustawic -- b. duzy wplyw na wolne obroty ma ustawienie zaplonu. Ja zawsze przed regulacja ustawiam zaplon a potem czyszczenie i regulacja.
Anonymous - 01-02-2007, 20:18

pamietaj o zmasowaniu złącza przy ustawianiu zapłonu jak i obrotów-jak u Krzyżaka na www
Anonymous - 01-02-2007, 20:46

zaplon jest ok, a o masowaniu pamietam i za kazdym razem masowalem....
Krzyzak - 01-02-2007, 21:32

pawcio777 napisał/a:
zaplon jest ok, a o masowaniu pamietam i za kazdym razem masowalem....

jak rozumiem jest to 4G93 DOHC? wiec sprawdz czy masz kolo bezpiecznikow takie zlacze jak w starych Mitsu (jak np. w moim Galancie) - jesli tak, to dodatkowo przy DOHC zawsze!!! trzeba podlaczyc do masy pin nr 10 przy regulacji obrotow

Anonymous - 01-02-2007, 22:41

Dzieki Krzyzak ! Tak to 4G93 DOHC Jutro to sprawdze (dzisiaj juz troche za pozno :) ) I jak jest to oczywiscie sprobuje jeszcze to zmasowac pod warunkiem ze bede wiedzial ktory to jest pin nr 10 :)

[ Dodano: 01-02-2007, 22:45 ]
aha przy ktorych bezpiecznikach ma byc to zlacze przy tych w aucie czy przy silniku ??

[ Dodano: 02-02-2007, 18:54 ]
Obok bezpiecznikow w aucie mam jakies gniazdo jest ono napewno na wiecej pinow ale sa w nim chyba tylko 4 albo 5 (takie wystajace-meskie) kilka jest z jednej strony i jeden jest zupelnie z drugiej strony tego gniazda to w takim razie ktory zmasowac ?? niestety nie mam chwilowo aparatu zeby zrobic zdjecie....

Krzyzak - 02-02-2007, 20:14

obok bezpiecznikow w kabinie
jesli to zlacze 12 pinowe, to musisz podlaczyc pin 3-ci od dolu z 1-szym od dolu po prawej stronie - fakt, ze nie wszystkie sa wykorzystane
generalnie obrazek zlacza jest jak tu:
http://www.mirage-perform...gger/index.html
laczysz pin 10 z 12 :)

Anonymous - 02-02-2007, 23:31

Niestety nie chodzi mi ten link ale bede dokladnie patrzyl u siebie na to zlacze w poniedzialek, moze jakos dojde ktory pin zmasowac
Krzyzak - 03-02-2007, 20:40

u mnie dziala (mam Firefoxa)
Anonymous - 04-02-2007, 22:51

No na firefoxie poszlo a na explorerze dalej nie :) Chyba przyczyniles sie do zmiany przeze mnie programu :) Jutro do poludnia bede patrzyl na ta wtyczke i cos probowal zrobic z tymi obrotami bo teraz mam wolne obroty przy nagrzanym silniku ponad 3 tys
maciej 63 - 17-04-2007, 16:47

u mnie sprawaotami wygląda tak ustawiłem wg instr krzyżaka łącznie z masowaniem złącza
i prawie się udało choć minimalnie jeszcze falowały ale nie było już tak dużej reakcji na włączenie dużych odb prądu dzisiaj wymieniłem kondensatory w serwisie RTV jeden jeż
robił pod siebie choć na oko wyglódały jak nowe i koleś który to robił twierdził że nie ma potrzeby ich wymiany ale na szczęście się uparłem i po wyjęciu od strony nóżek jeden był wyrażnie mokry po wyczyszczeniu płytki wstawione nowe auto chodzi ale ma ciut za niskie obroty nie mam obrotomierza i nie wiem jakie dokładnie ale kierownicą trzęsie czy teraz
muszę przeprowadzić całą regulacje czy może wystarczy zmasować ZUZ i podkręcić śrubką pod zaślepką

Anonymous - 17-04-2007, 16:54

zmasuj i podkręć śrubką bo reszte masz juz przeciez ustawione..
p0gr0m - 18-04-2007, 22:58

pawcio777 sprawdz dokladnie trabe slonia czy nie jest dziurawa , ja mialem dziurke o srednicy mniej wiecej patyczka od lizakow i mialem takie same obroty jak ty przy wkreconej na maxa srubce do regulacji


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group