Eclipse - Techniczne - Eclipse 4g63-t 95r
Stalin2 - 15-05-2014, 09:51 Temat postu: Eclipse 4g63-t 95r Witam
Trafiło do mnie takie autko z silnikiem 4g63-t
na jednej korbie starte panewki praktycznie ich niema ,na czopie bardzo starte .
jak rozpoznać wersje silnika czy to jest 6 bolt czy 7 bolt
miska jest włożona , nie zwróciłem uwagi
Ile kosztuje wał do tego silnika nominalny ? + panewki ?
Szlifowanie wału - jakie koszty z panewkami ?
Jak znikły panewki na korbie - czy nadaje się wał do szlifowania ?
Hubeeert - 15-05-2014, 11:16
Stalin2 napisał/a: | jak rozpoznać wersje silnika czy to jest 6 bolt czy 7 bolt |
Najprościej będzie po ilości śrub na które przykręcone jest do wału koło zamachowe.
viader - 16-05-2014, 08:57
To jest 1G, czy 2G bo to rok przełomowy dla ich produkcji? Jeśli 2G to tam są tylko 7bolt, w 1G 6 bolty były teoretycznie jakoś do połowy 92 r ale bywały wyjątki. Różniły się też czujnikiem położenia wałka w 6boltach był cały metalowy a potem już z plastykową obudową. Są też podobno ine miski olejowe. Bywały też dziwne hybrydy, koło na 6 śrub a rozrząd i osprzęt jak w 7bolcie. Niestety po tylu latach ktoś mógł niektóre części wymieniać zamiennie. Jedyna pewna metoda to zrzucić skrzynię i policzyć ilość śrub na kole zamachowym.
Piwor - 30-05-2014, 21:46
Stalin2 napisał/a: | Jak znikły panewki na korbie - czy nadaje się wał do szlifowania ? |
Tych wałów nie szlifujemy.
|
|
|