To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Eclipse 4g63-t 95r

Stalin2 - 15-05-2014, 09:51
Temat postu: Eclipse 4g63-t 95r
Witam
Trafiło do mnie takie autko z silnikiem 4g63-t
na jednej korbie starte panewki praktycznie ich niema ,na czopie bardzo starte .

jak rozpoznać wersje silnika czy to jest 6 bolt czy 7 bolt
miska jest włożona , nie zwróciłem uwagi

Ile kosztuje wał do tego silnika nominalny ? + panewki ?
Szlifowanie wału - jakie koszty z panewkami ?

Jak znikły panewki na korbie - czy nadaje się wał do szlifowania ?

Hubeeert - 15-05-2014, 11:16

Stalin2 napisał/a:
jak rozpoznać wersje silnika czy to jest 6 bolt czy 7 bolt

Najprościej będzie po ilości śrub na które przykręcone jest do wału koło zamachowe.

viader - 16-05-2014, 08:57

To jest 1G, czy 2G bo to rok przełomowy dla ich produkcji? Jeśli 2G to tam są tylko 7bolt, w 1G 6 bolty były teoretycznie jakoś do połowy 92 r ale bywały wyjątki. Różniły się też czujnikiem położenia wałka w 6boltach był cały metalowy a potem już z plastykową obudową. Są też podobno ine miski olejowe. Bywały też dziwne hybrydy, koło na 6 śrub a rozrząd i osprzęt jak w 7bolcie. Niestety po tylu latach ktoś mógł niektóre części wymieniać zamiennie. Jedyna pewna metoda to zrzucić skrzynię i policzyć ilość śrub na kole zamachowym.
Piwor - 30-05-2014, 21:46

Stalin2 napisał/a:
Jak znikły panewki na korbie - czy nadaje się wał do szlifowania ?


Tych wałów nie szlifujemy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group