To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - problem po czyszczeniu przepustnicy...

rastamalina - 20-05-2014, 22:06
Temat postu: problem po czyszczeniu przepustnicy...
przeczyściłem przepustnice i po odpaleniu silnika obroty sa ponizej 1000
a po niecałych 5 min wskoczyły na 2000 i nie spadają czasem podskocza do 2500
podczas jazdy na takich obrotach moja carusia zachowuje sie normalnie ale gdzy stane na krzyżówce obroty mam na 2000. i w tym czyms zaraz za przepustnica mialem duzo sadzy wiec ile dalem rade tyle wyczyscilem i wyciagnalem
z gory dzieki za jakakolwiek podpowiec jak wyleczyc moja ksiezniczke :)

Bizi78 - 21-05-2014, 00:25

A zresetowałeś kompa (odłączyłeś klemę aku) i nauczyłeś od nowa obrotów :?: .
rastamalina - 21-05-2014, 17:02

nie resetowalem bo nawet o tym nie pomyslalem ,zrobie reset i sprawdze czy jest git :D

[ Dodano: 21-05-2014, 23:19 ]
reset pomogl dzieki :D

thefirm - 24-05-2014, 00:21

Panowie - jaki koszt tak średni czyszczenia przepustnicy?
Pewnie dużo z tym zachodu nie ma, ale nie mam ani czasu ani nawet kluczy pewnie takich.
W dodatku ręczny w ogóle mi nie trybi więc muszą go sprawdzić co by było, podciąganie linki z ręcznego nie działa :/

Dzięki

rasiak1980 - 24-05-2014, 00:43

zachodu z tym mało nawet jest pokazane gdzieś na youtube jak się czyści i w dziale FAQ jest chyba link do tego klucz z tego co pamiętam 12 do czterech śrub mocujących wkrętak do zluzowania cybantu na trąbie słonia, i jakąś zatyczkę do wężyków żeby nie leciał płyn chłodzący, ja wetknąłem starą baterie AAA oprócz tego płyn do czyszczenia gaźników albo benzyna ekstrakcyjna, nafta stara, szczoteczka do zębów, rękawiczki lateksowe, jakieś szmaty myślę że w godzinę załatwisz sprawę a mechanik nie powinien więcej jak 100 za to krzyknąć
mateelv - 24-05-2014, 00:47

nie powiem jak cenowo, ale to nie jest zbyt trudne. Oczywiście rozumiem co napisałeś, ale tak czy siak podsyłam filmik ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=xyH-U4QOYiM

Bizi78 - 24-05-2014, 06:27

To ja podrzucę stronkę z poliftem:
http://lechr.internetdsl.pl/przepustnica/przep.php

rasiak1980 - 24-05-2014, 17:56

fajna stronka ale zapomniano dodać żeby ostrożnie rozdzielać bo jest tam uszczelka pomiedzy przepustnicą a kolektorem którą jak się umiejętnie to zrobi możną ponownie wykorzystać
volve - 25-05-2014, 08:57

rasiak1980 napisał/a:
fajna stronka ale zapomniano dodać żeby ostrożnie rozdzielać bo jest tam uszczelka pomiedzy przepustnicą a kolektorem którą jak się umiejętnie to zrobi możną ponownie wykorzystać


W polifcie uszczelka jest już metalowa i raczej nie ma tego problemu ;)

xluki - 27-11-2014, 18:03

Czy we polifcie po czyszczeniu przepustnicy trzeba coś ustawiać, regulować?
MichciuGT - 27-11-2014, 18:10

Jeżeli TPS nie był ruszany i jest dobrze ustawiony (można sprawdzić miernikiem, albo np. evoscanem) to nie trzeba nic zmieniać :)
volve - 28-11-2014, 14:03

xluki napisał/a:
Czy we polifcie po czyszczeniu przepustnicy trzeba coś ustawiać, regulować?


Zdarzało mi się, że po czyszczeniu przepustnicy musiałem robić lekką korektę TPS. Ale nie wiem, czy w takich przypadkach ktoś przede mną tam grzebał...

mitsugn - 30-11-2014, 18:15

witam , chce przeczyscic silniczek krokowy i przepustnice, chcialbym wiedziec czy trudno sie demontuje ta przestnice , mam tu jakies z gory 3 rurki i od dolu tez ida jakies

tak to u mnie wyglada

Mecek87 - 30-11-2014, 18:45

witam te trzy u góry to odłącz tylko pamiętaj która do której a te z dołu to jak odłączysz wyleci trochę płynu chłodniczego ale nie przejmuj się to normalne :) odłącz krokowy i tps i zostaną ci 4 śruby główne i to wszystko :) powodzenia
A i o lince zapomniałem :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group