Chcę kupić Galanta! - [EA3x 97-04] Galant 2.4 GDI 2002, Stargard Szczeciński
zuvko - 27-05-2014, 12:51 Temat postu: [EA3x 97-04] Galant 2.4 GDI 2002, Stargard Szczeciński Cześć,
przymierzam się do kupna Galanta tak do 10kzł.
Znalazłem taki egzemplarz:
http://allegro.pl/show_item.php?item=4279092856
Moja prośba do forumowiczów o wszelkie uwagi na temat tego egzemplarza.
Mam do Stargardu Szczecińskiego bardzo daleko i nie wiem czy warto jechać na oględziny.
Cytat: |
MITSUBISHI GALANT GLS - 2.4 GDI - AUTOMAT
SAMOCHÓD BARDZO DOBRZE UTRZYMANY, BO UŻYTKOWANY TYLKO PRZEZ JEDNEGO WŁAŚCICIELA W NIEMCZECH.
---
SAMOCHÓD Z SILNIKIEM BENZYNOWYM 2.4 JEST TO JEDNOSTKA BARDZO DYNAMICZNA I ZWINNA A ZARAZEM NIEZAWODNA, ODPALA BEZ NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW, PRACUJE RÓWNO, NIE KOPCI, NIE MA ŻADNYCH PRZEDMUCHÓW.
---
AUTO PO WYMIANIE KOMPLETNEGO ROZRZĄDU, OLEJÓW I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PO SERWISIE KLIMATYZACJI
---
ZAWIESZENIE POJAZDU NIE WYKAZUJE ŻADNEGO WYEKSPLOATOWANIA
---
ŚRODEK CZYSTY, TAPICERKA BEZ PLAM, PRZETARC
---
MOŻLIWOŚC SPRAWDZENIA AUTA NA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ
---
NATYCHMIASTOWY ODJAZD NA KOŁACH UBEZBIECZONYM SAMOCHODEM
---
Auto posiada oryginalny przebieg, wszystkie części eksploatacyjne były wymieniane zawsze na bieżąco i na czas, dzięki czemu auto prowadzi się pewnie i nie słychać, ani nie czuć oznak najmniejszego wyeksploatowania.
---
Zdecydowanie jest to auto, które pozwoli Ci się cieszyć komfortem, bezpieczeństwem i satysfakcją.
---
Serdecznie zapraszam na jazdę próbną. Gorąco P O L E C A M !
---
SAMOCHÓD ZOSTAŁ SPROWADZONY Z NIEMIEC, OD DZISIAJ W KRAJU, KUPIONY BEZPOŚREDNIO OD WŁAŚCICIELA,
---
NIE EKSPLOATOWANY PO POLSKICH DROGACH, STAN TECHNICZNY I WIZUALNY BDB, NIE WYMAGA ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO,
---
NIEMIECKIE BADANIE TECHNICZNE TUV WAŻNE DO 12.2015 ROKU
---
AUTO POSIADA PEŁNĄ DOKUMENTACJĘ - DOKUMENTY REJESTRACYJNE, KSIĄŻKA SERWISOWA, RAPORTY Z PRZEGLADÓW, NAPRAW ITP.
---
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ POWROTU DO DOMU NA KOŁACH - WYKUPIONE UBEZPIECZENIE OC.
---
CENA KUP TERAZ 7.700 zł - PO CZĘŚCIOWYCH OPŁATACH - ZADZWOŃ PO WSZELKIE INNE INFORMACJE !!!
---
AUTO PO CZĘŚCIOWYCH OPŁATACH, POSIADA WAŻNE UBEZPIECZENIE OC I BADANIE TECHNICZNE ORAZ TABLICE PRZEJAZDOWE
--- |
Paweł84 - 27-05-2014, 17:27
witam
[ Dodano: 27-05-2014, 17:32 ]
czytałeś coś o jednostce 2,4GDI czasem potrafi być bardzo problematyczna, wiem dobrze bo miałem.
[ Dodano: 27-05-2014, 17:41 ]
co do Gala który Cie interesuje
-koleś podaje dwa różne roki produkcji 01,02
-auto odpicowane na sprzedaż komara silnika raczej myta
-newralgiczne miejsca takie jak maska,pas przedni,kielichy,ranty drzwi, nadkola tylne wolne od rdzy trzeba sprawdzić czy nie były malowane
-częściowe opłaty,jakie? jeśli akcyza to moim zdaniem auto w Niemczech bardzo tanie
ja osobiście szukałbym eleganca lub avanca skoro masz 10000tysi i silników 2,5 lub 2,0
[ Dodano: 27-05-2014, 17:59 ]
na OLX jest dużo ciekawszy Avance w bordowym kolorze tez w kombi i w GDI. Pieniądze i droga prawie te same, sprawdź porównaj może warto
plecho1 - 27-05-2014, 18:02
Jeśli interesuje Cię LPG, to do tego silnika nie zamontujesz. Szukaj lepiej jak już kolega wcześniej zaproponował, najlepiej 2,5 V6 lub jak nie zależy Ci zbytnio na osiągach, to 2.0.
zuvko - 27-05-2014, 19:22
@ Pawel84
O sinikach GDI czytałem rzecz jasna i mam zupełny mętlik w głowie bo opinie są rozbieżne. Wiem o przypadłościach w postaci stukających szklanek czy wrażliwej na zabrudzenia przepustnicy oraz potencjalnych kłopotach z wtryskami paliwa jeśli się tankuje byle gdzie. Większość tych
opinii dotyczyła jednak jednostki 1.8 GDI. Wyczytałem też, że jak się właściwy i w porę wymieniany olej to silnik jest ok.
Ciekaw jetem Twojej opinii.
@plecho1
Jeśli kupię 2.5 V6 to gaz wstawię na 100%, bo mam znakomite doświadczenia z zagazowym 6G72 w moim Sporcie. Ten GDI rozważam bo podobno bardzo oszczędny jak na swoje patametry.
Na zdjęciach wygląda ok, gość nie ma nic przeciwko wizycie w serwisie, dokumenty niby ok ale chyba nieco za tanio jak na taką okazję.
Ten bordowy - bardzo ładny ale manual.
Paweł84 - 27-05-2014, 20:15
silnik pracował niby ok ale nie miał mocy.Olej i filtry wymienione, przeputnica i kolektor wyczyszczony , kat wymieniony na nowy, tankowany na orlenie 98 spalanie 11-12 l to sprzedałem dziada
[ Dodano: 27-05-2014, 20:18 ]
tak zakończyłem 3miesiczna przygodę z GDI i powiedziałem nigdy więcej
[ Dodano: 27-05-2014, 20:19 ]
manual fajna rzecz
plecho1 - 27-05-2014, 21:06
Może i oszczędny ale raczej tylko w trasie cudów jednak się nie spodziewaj. W mieście spali tyle samo co każdy inny z podobną mocą i o podobnej masie. Ja tam osobiście w GDI bym się nie pchał, jak trafisz zadbany egzemplarz to może i pojeździsz a jak nie, to będziesz się męczył i za bardzo nikt Ci w tym nie pomoże bo niewielu mechaników zna ten silnik.
robertdg - 27-05-2014, 22:30
Rocznik produkcji napewno nie zgadza się z tym co podany przez sprzedawce, poproś lepiej o numer nadwozia w celu jego weryfikacji, patrząc na zdjęcia i opcje wyposażenia, powiedziałbym, że bliżej mu do rocznika 2000
radek8622 - 27-05-2014, 23:22
Więc może ja pomogę z doświadczenia miałem carisme z silnikiem GDI ogólnie mam sentyment do tego auta więc złego nie napiszę ale wybierając gala tego co mam teraz a carisme z GDI woooolę Galanta. GDI ma specyficzną kulturę pracy mój naprawdę delikatnie pracował był na syntetyku ale mimo to delikatnie cykał a'la nowy diesel przepustnica to mankament w tym połączeniu z powodu szybko zbierającego się nagaru. Dochodzi TPS,fixed SAS,SAS i jak źle ustawione to cyrk ja ogólnie nie miałem falowania po czyszczeniu jedyne co to syndrom 4 minut ale nie chcę mi się o tym pisać. Ogólnie w galach najlepsze jednostki 2,5 ,2,0 jak bym miał wybierać jeszcze raz miedzy 2,0 a 2,5v6 biorę to samo bo róznica w spalaniu nie wie wielka. Ja swojego nie gazowałem i nie żałuje! jeżdżę po Wrocławiu i spalanie naprawdę ok przy tej jednostce. Wybierz V6 a nie będziesz żałował.
LUKAA - 28-05-2014, 00:11
podobno GDI jest bardzo wrażliwe na słabe paliwo:)
plecho1 - 28-05-2014, 06:17
Ja miałem Carismę GDI przed obecną. Nie miałem z nią problemu bo znalazłem zadbany egzemplarz ale ludzie na forum piszą o wielu problemach z tym silnikiem z którymi nie radzą sobie mechanicy i w końcu ludzie szukają ratunku tutaj.
Jak szukał bym Gala, to też albo 2.0 albo 2,5 ale przez jego blacharkę na pewno nie kupię.
Bartekkita - 29-05-2014, 00:05
spytaj może na regionalnym czy w Twoich okolicach ktoś ogarnia GDI-jeśli nie odpuść. Nasz dobre doświadczenia z gazem, weź 2.0 lub 2.5 i jazda będzie Cie mniej kosztować. W miarę szybko zwróci się instalka i różnica w cenie bo GDI, są tańsze zwłaszcza od V6
fj_mike - 29-05-2014, 18:04
Ja bym się pokusił o stwierdzenie, że to rocznik 1999. Tapicerka typowa dla tego rocznika.
VIN powie prawdę.
Tomek - 29-05-2014, 20:52
fj_mike napisał/a: |
Ja bym się pokusił o stwierdzenie, że to rocznik 1999. Tapicerka typowa dla tego rocznika. |
bankowo
już w 2000 roku była inna poduszka powietrzna
w 2002 była inna tapicerka, dodatkowo z dziurami w zagłówkach
(ewnetualnie był kiedyś mocny dzwon i wywaliło i poduszkę w kierownicy i poduszki w krzesłach, więc ktoś wymienił komplet na starszy model)
|
|
|