LPG - Prośba o odczyt wykresu
wecha - 29-05-2014, 18:19 Temat postu: Prośba o odczyt wykresu
jak w temacie, prośba o "odczyt" mapy itp, bo pije LPG jak wieloryb wody , ponad 20 l gazu na 100 km, fakt że instalacja świeżo założona ale to chyba za dużo
STAG 300 , wtryski Hany 2000 czerwone, KME Silwer
KaWu - 30-05-2014, 07:23
wecha, mape odczytac najlepiej z zapisanego pliku osc.
Z tego co wrzuciles to wynika tylko, ze:
- mozliwe ze lambda nie podlaczona lub niesprawna
- za wysoki mnoznik lpg (albo podniesc cisnienie - nie polecam, albo zmienic na wydajniejsze wtryski lub rozwiercic dysze - nie wiem czy masz z dyszami ...)
plecho1 - 30-05-2014, 09:23
A auto w pełni sprawne, lambda nie uwalona? Dobrze by było podejrzeć wykres jej pracy lub korekty paliwowe.
KaWu, jak instalka na gwarancji to można jedynie podejrzeć bo nawet zapis oscyloskopu zostawi ślad w sterowniku i tracimy gwarancję.
Proponował bym kontynuować tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=5341
wecha - 30-05-2014, 16:51
ok, dzięki za odpowiedzi, zapiszę oscyloskop, jutro podjade do gaziarza i zapytam się konkretnie o dysze i podpięcie sondy, co do gwarancji to fakt, że nic nie mogę grzebać, ale odczyt niczemu nie zaszkodzi, tym bardziej że znam tego "magika" więc raczej nie powinno być problemu , temat faktycznie można przenieść tak jak proponuje plecho1
plecho1 - 31-05-2014, 17:24
Lambda nie musi być koniecznie podpięta do sterownika gazowego bo nie jest sterownikowi do niczego potrzebna. Jedynie ułatwia strojenie bo mamy na nią podgląd w sterowniku gazowym. Jeśli masz kabelek Vag KKL i Evoscan to możesz podejrzeć parametry jej pracy w Evoscanie.
wecha - 31-05-2014, 17:44
ja mam kabelek z tej aukcji http://allegro.pl/interfe...4267427643.html i program ACGasSynchro w ver 10.2, jutro na spocika jadę to sobie zapiszę cały oscylogram
eve1988 - 01-06-2014, 09:28
do końca pewny nie jestem ale wyglada to na zle wyregulowana instalacje, tak jakby autokalibracja i wio.
i niech ci wylacza opcje "wyłącz przy pierwszym" bo jest zaznaczona, tak to bedzie ci podbierac benzyne w ciezkich warunkach. u mnie z wlaczona ta opcja i zle wyregulowana instalacja niby chodzilo znosnie ale w przeliczeniu co tydzien tankowalem pb za ok. 30zl bo wspieral sie benzyna, ale w koncu ogarna mi to kumaty gaziarz.
wecha - 01-06-2014, 09:45
eve1988 napisał/a: | do końca pewny nie jestem ale wyglada to na zle wyregulowana instalacje, tak jakby autokalibracja i wio.
i niech ci wylacza opcje "wyłącz przy pierwszym" bo jest zaznaczona, tak to bedzie ci podbierac benzyne w ciezkich warunkach. u mnie z wlaczona ta opcja i zle wyregulowana instalacja niby chodzilo znosnie ale w przeliczeniu co tydzien tankowalem pb za ok. 30zl bo wspieral sie benzyna, ale w koncu ogarna mi to kumaty gaziarz. |
ja właśnie wyłączyłem tą opcję, bo drakońsko dużo pobrał Pb, teraz widzę że jest dużo lepiej, póki co nie chcę grzebać za dużo w ustawieniach bo za niedługi czas jadę na pierwszy serwis więc zobaczę co mi poustawia i wtedy dopiero będę mógł się "pobawić" konkretniej ustawieniami
eve1988 - 01-06-2014, 09:58
ogolnie rzecz biorac podejrzewam ze masz instalacje zamontowana i wyregolowana tak na sztuke aby byla, tak bylo u mnie.
odwiedz strone Lpgforum.pl tam wrzóć te skany co tu wrzociłeś, powinni ci wszystko wyjasnic na tym forum, tam znalazlem rozwiazanie problemu mojej instalacji i znalazlem gaziarza.
plecho1 - 01-06-2014, 10:04
Instalację sekwencyjną powinno się ustawiać od razu po zamontowaniu, to nie jest instalacja pierwszej czy drugiej generacji gdzie reduktor musiał się ułożyć. Z autami Mitsubishi jest trochę inaczej jak z autami innych marek mających silniki z podobna mocą. Wtrysk benzynowy w naszych silnikach działa szybciej niż np. w Oplach, na wolnych około 2,2ms gdzie w innych sekwencyjnych wtryskach benzynowych jest około 3,5ms. Z tego powodu do naszych silników trzeba montować bardziej wydajne wtryskiwacze i reduktory aby silnik poprawnie pracował i miał dostarczoną optymalną mieszankę. Często gaziarze nie znający tematu do tego dochodzą po czasie więc jeśli auto od razu po montażu nie chodzi właściwie, to nie należy czekać do przeglądu po 1000 km tylko od razu męczyć gaziarza aby wszystko było jak należy.
wecha - 01-06-2014, 10:10
ok, dzięki chłopaki za podpowiedzi, odwiedzę forum gazowe i przycisnę gaziarza
|
|
|