To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Gorąca Felga, miękki pedał hamulca. Co jeest?? =/

Geels - 07-06-2014, 22:48
Temat postu: [1G 90-94] Gorąca Felga, miękki pedał hamulca. Co jeest?? =/
Witam w moim Laserze RS dziś nawaliły hamulce... tzn na początku po nawet delikatnym dotknięciu pedału odczuwałem na kierownicy drgania a felga była cała gorąca... :/ poczekałem az ostygnie i ku mojemu zdziwieniu pedał zrobił sie tak miękki ze wchodził w podłoge a hamowanie było strasznie słabe. Po kilkukrotnym wcisnieciu pedał stwardniał ale tylko na chwile. Auto niby hamuje ale łapie przy samym koncu i jakos nie mam zaufania. Dodam ze w moim PLY nie ma ABS-u. Co tam sie mogło stać?? Mile widziana Pomoc :) ) Pozdrawiam !!
i9i - 07-06-2014, 22:55

Puchną przewody. Zagotowałeś płyn kilkakrotnie i przewody elastyczne robiły się mięciutkie. Jak jedna felga gorąca to zapieczony zacisk (tłoczek bądź prowadnice). Zacisk do rozebrania i wyczyszczenia, przewody elastyczne do wymiany.
Geels - 07-06-2014, 23:17

z tym zaciskiem obowiązkowo muszę zrobić porządek, bo czuje ze trzyma a po rozgrzaniu odbija mi się to na kierownicy. A co do tych przewodów... w którym miejscu sa elastyczne?? w wiekszosci sa metalowe z tego co na 1 rzut oka pamietam :) )
i9i - 07-06-2014, 23:30

Przy samym zacisku jest elastyczny, może być w oplocie stalowym, ale musi się przemieszczać przy skręcie kołami.
plecho1 - 08-06-2014, 06:31

Dadatkowo dłuższa jazda z grzejącym się cylinderkiem spowoduje, że będziesz musiał go wymienić i być może łożysko koła.
Geels - 08-06-2014, 10:20

Słuszna uwaga :) ) za moment biorę sie do pracy. Poza tym chce tez wymienić płyn w całym układzie hamulcowym... ale już widzę jak chętnie dadzą sie odkręcić te odpowietrzniki :roll: wieczorem zdam relacje ;)
i9i - 08-06-2014, 11:01

Geels napisał/a:
Poza tym chce tez wymienić płyn w całym układzie hamulcowym...

To akurat musisz zrobić po zagotowaniu płynu, proponuję przy okazji zrewidować cały układ, czy prowadniczki gładko chodzą i tłoczki się płynnie przesuwają. Do tego przy zdjętym kole jest lepsze dojście do odpowietrzników. Zrobisz raz wszystko i spokój na dłużej.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group