Chcę kupić COLT'a! - [CAX 92-96] Poszukuje Colta CA0
arturj123 - 16-06-2014, 14:54 Temat postu: [CAX 92-96] Poszukuje Colta CA0 Jak w temacie. Auto chce kupić znajoma.
Nie wiele wiem o tym aucie, czytałem nieco w tym dziale.
Interesuje mnie jednostka 1.6 90KM albo 1.6 16V 113KM. Od razu przy zakupie auto będzie miało instalowaną instalację LPG (w przypadku jej braku).
Kilka pytań:
1. Na co zwrócić uwagę przy tych jednostkach 1.6? Jakie realne spalanie pb/lpg?
2. Elementy karoserii to standard: nadkola, podłużnice, podobno dach, co jeszcze?
3. Jakie sprawdzone elementy do LPG? KME Silver, 4xHana Gold, STAG4?
4. Mile widziane wszelkie porady.
londolut - 16-06-2014, 21:10
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=5275
arturj123 napisał/a: | Interesuje mnie jednostka 1.6 90KM | To jednostka 1.6 MVV bardzo rzadko spotykana.
arturj123 napisał/a: | Jakie realne spalanie pb/lpg? | ~7 l.
arturj123 - 17-06-2014, 09:28
londolut napisał/a: | http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=5275 |
Czytałem to wcześniej.
Wczoraj przeglądałem kilka ofert, na alledrogo jest ich malutko ale na tablicy (olx) jest kilka ciekawych.
Czytałem także tematy mkm który posiada kilka coltów, także na bieżąco uzupełniam wiedzę.
londolut - 17-06-2014, 09:58
Generalnie zdrowe CA0 będzie bardzo trudno znaleźć. Tych wózków jest bardzo mało a pierwsze wypusty miały większe problemy z rdzą niż polifty - nadkola, środek dachu, dach przy szybie czołowej, krawędzie klapy bagażnika przy szybie, tył pod uszczelką klapy... pewnie jeszcze coś by się znalazło.
Mechanicznie, w miarę serwisowany silnik, jest nie do zajechania. Gazownie też trawi dobrze tylko musi to być dobrze założona instalacja.
arturj123 - 17-06-2014, 10:40
londolut napisał/a: | Gazownie też trawi dobrze tylko musi to być dobrze założona instalacja. |
To oczywiście zawsze jest regułą.
londolut napisał/a: | pierwsze wypusty miały większe problemy z rdzą niż polifty |
Od jakiego rocznika są polifty?
londolut - 17-06-2014, 21:12
`94.
Misiek :) - 06-08-2014, 21:07
Najważniejsze, to patrz czy nie spawany z kilku i czy zostawia 2 ślady. Bardzo ważna jest podłoga. Z reparaturkami tylnych błotników jest zabawa, ale do przeżycia.
Co do silnika patrz czy nie pluje olejem, czy uszczelka nie wyleciała... Czy pracuje w miarę równo, cicho. Czy skrzynia nie zgrzyta, czy dobrze wchodzą biegi. Jak przy większości aut.
Jeśli podłoga cała i nie ma dziur na wylot w karoserii to jest do odratowania.
Spójrz czy auto jest ogólnie zadbane. Te auta mają jeszcze jedną wadę: ECU - wylewają kondensatory, więc po kupnie wymień.
|
|
|