| 
				
					| Pajero Pinin - falujące obroty
 
 emila469 - 23-06-2014, 17:01
 Temat postu: falujące obroty
 witam wszystkich serdecznie , mam problem z moim mitsubishi pajero pinin 2,0 z roku 2001    podczas jazdy zaczoł gubic obroty gdy dodawałam gazu , teraz gdy go zapalam to faluja mi cały czas , dodam jeszcze że miga lampka kontrolna silnika , komputer nie pokazuje błędu bardzo proszę o pomoc z góry dziekuję i Pozdrawiam serdecznie
 yanes - 23-06-2014, 20:34
 
 Czyszczenie przepustnicy powinno pomóc ale niech Ci nie próbują "mechanicy" ustawiać wolnych obrotów. Tylko niech wyczyszczą i nie ruszają reszty ,chyba że mają pojęcie o GDI i odpowiednie oprogramowanie.
 cezare - 27-06-2014, 14:45
 
 i skończyło się to jakoś ? czy trwa ? ...
 
 update :
 to u mnie się zaczęło znowu .. poprzednia naprawa 500 pln poszła .. rozkminiam możność kupienia innego silnika - bo taki trafię z niskim przebiegiem za 1200 pln.. ze swapem wyjdzie max 1500 - a nie 500 co trzy miesiące ...wrrrrrrrrrrrrr ...
 
 NIENAWIDZĘ TEGO SILNIKA
 sylwek12345 - 02-06-2016, 07:12
 
 dokladnie wyjecie i przeczyszczenie przepustnicy
 TangoKK - 02-06-2016, 19:52
 
 
  	  | sylwek12345 napisał/a: |  	  | dokladnie wyjecie i przeczyszczenie przepustnicy | 
 
 Myślisz, że kogoś interesują Twoje zdawkowe odpowiedzi, które nic nie wnoszą po 2 latach. Czy świadomie nabijasz posty?
   mike-s - 03-06-2016, 13:33
 
 A u mnie odkleił się magnes
   sprawdź jak chodzi przepustnica normalnie paluchem otwarcie i zamknięcie (oczywiście przy wyłączonym silniku) też falowały obroty . obecnie samochód chodzi ale będę musiał zrobić to fachowo. pozdrawiam
 pamiętaj o nie ruszaniu śruby "wolnych obrotów"
 
 [ Dodano: 18-09-2016, 18:05 ]
 No a dzisiaj odkleił się drugi magnes
  oryginalnie nawet magnes nie był porysowany żeby się lepiej trzymał, co z tego , że ciekawie wymyślony technologicznie samochód  jak wykonanie słabe i blachy. Teraz czekam na pompę lub EGR. Mam nadzieję że sprzedam zanim się jeszcze coś popsuje. Chyba przerzucam się na anglika ma ktoś doświadczenie np z Discovery 2 lub 3??? Kordesky - 19-09-2016, 06:09
 
 Nwm jak 2 ale 3 awaryjna. Przyjezdzaja ludzie i narzekaja troche. Fakt ze wyglada swietnie;)
 Piotrek4 - 19-09-2016, 13:03
 
 W 3 najgorsza sprawa to silnik i zawieszenie. Silnik 2.7 PSA jest za słaby i do tego awaryjny. Z drugiej strony paliwożerne v8. Szkoda ze na nasz rynek nie było wersji 4.0v6 od forda. Zawieszenie to pneumatyka wiec jak działa jest super a jak pada to boli po kieszeni.
 W Disco II niezawodność na zadowalającym poziomie. Jesli chodzi o silniki to diesel niezawodny, a v8 paliwożerne.
 
 |  | 
 |  |