Pajero Pinin - falujące obroty
emila469 - 23-06-2014, 18:01 Temat postu: falujące obroty witam wszystkich serdecznie , mam problem z moim mitsubishi pajero pinin 2,0 z roku 2001 podczas jazdy zaczoł gubic obroty gdy dodawałam gazu , teraz gdy go zapalam to faluja mi cały czas , dodam jeszcze że miga lampka kontrolna silnika , komputer nie pokazuje błędu bardzo proszę o pomoc z góry dziekuję i Pozdrawiam serdecznie
yanes - 23-06-2014, 21:34
Czyszczenie przepustnicy powinno pomóc ale niech Ci nie próbują "mechanicy" ustawiać wolnych obrotów. Tylko niech wyczyszczą i nie ruszają reszty ,chyba że mają pojęcie o GDI i odpowiednie oprogramowanie.
cezare - 27-06-2014, 15:45
i skończyło się to jakoś ? czy trwa ? ...
update :
to u mnie się zaczęło znowu .. poprzednia naprawa 500 pln poszła .. rozkminiam możność kupienia innego silnika - bo taki trafię z niskim przebiegiem za 1200 pln.. ze swapem wyjdzie max 1500 - a nie 500 co trzy miesiące ...wrrrrrrrrrrrrr ...
NIENAWIDZĘ TEGO SILNIKA
sylwek12345 - 02-06-2016, 08:12
dokladnie wyjecie i przeczyszczenie przepustnicy
TangoKK - 02-06-2016, 20:52
sylwek12345 napisał/a: | dokladnie wyjecie i przeczyszczenie przepustnicy |
Myślisz, że kogoś interesują Twoje zdawkowe odpowiedzi, które nic nie wnoszą po 2 latach. Czy świadomie nabijasz posty?
mike-s - 03-06-2016, 14:33
A u mnie odkleił się magnes
sprawdź jak chodzi przepustnica normalnie paluchem otwarcie i zamknięcie (oczywiście przy wyłączonym silniku) też falowały obroty . obecnie samochód chodzi ale będę musiał zrobić to fachowo. pozdrawiam
pamiętaj o nie ruszaniu śruby "wolnych obrotów"
[ Dodano: 18-09-2016, 18:05 ]
No a dzisiaj odkleił się drugi magnes oryginalnie nawet magnes nie był porysowany żeby się lepiej trzymał, co z tego , że ciekawie wymyślony technologicznie samochód jak wykonanie słabe i blachy. Teraz czekam na pompę lub EGR. Mam nadzieję że sprzedam zanim się jeszcze coś popsuje. Chyba przerzucam się na anglika ma ktoś doświadczenie np z Discovery 2 lub 3???
Kordesky - 19-09-2016, 07:09
Nwm jak 2 ale 3 awaryjna. Przyjezdzaja ludzie i narzekaja troche. Fakt ze wyglada swietnie;)
Piotrek4 - 19-09-2016, 14:03
W 3 najgorsza sprawa to silnik i zawieszenie. Silnik 2.7 PSA jest za słaby i do tego awaryjny. Z drugiej strony paliwożerne v8. Szkoda ze na nasz rynek nie było wersji 4.0v6 od forda. Zawieszenie to pneumatyka wiec jak działa jest super a jak pada to boli po kieszeni.
W Disco II niezawodność na zadowalającym poziomie. Jesli chodzi o silniki to diesel niezawodny, a v8 paliwożerne.
|
|
|