Nasze Miśki - Lancer 2006 ze służby do domu
janekpol - 23-06-2014, 20:12 Temat postu: Lancer 2006 ze służby do domu Nasza przygoda zaczęła się w 2006r. i to całkiem przypadkowo.
Koniec roku, zima co tu robić? - pomyślał dyrektor w mojej dawnej firmie. Wymieniamy flotę. Poszukiwania, wyceny i dostał dobrą promocję: zakupił ok. 10-12 Lancerów kombi z silnikami 1.6 i 2.0 do firmy. Mi w udziale przypadł 1.6 a 2.0 dostali kierownicy. Tak zaczęła sie Nasza podróż. Na szczęście nie zostały zagazowane
Idylli nie zakłócało nic i człowiek nie zauważył jak mineło kilka latek współnych podrózy i ok. 140 tyś. km. Samochód nie był awaryjny, wymieniono jedynie filtr paliwa (rzekomo niewymienialny), łożysko lewe - przód i standardowo hamulce.
Z czasem problematyczne okazały się kable zapłonowe - nowe kosztowały ok. 450zł i tu dyrektor nie zgadzał się na zakup tak drogich cześci. Zamieniki wytrzymywały kilka tygodni i tu dokonałem jedynej przeróbki w aucie (oprócz założenia CB) - skutecznej do dziś.
Ponieważ dobrze się nam współpracowało, przy kolejnej wymianie floty (w 2010r) podjąłem decyzję o dalszej wspólnej drodze - wykupiłem auto z firmy (utrzymywane jak własne, w dobrym stanie - serwisowane i ze znaną historią) i tak biegły kolejne 4 lata.
Dla mnie ważniejsza jest sprawnośc samochodu nad bajerami, dlatego nie podlegał on tuningowi a jedynie utrzymywana była sprawność techniczna, stąd nie odbiega ona od wersji seryjnej.
Poniżej kilka fotek. Niestety, na wypadach wakacyjnych wolałem "pstrykać" żone i synka a nie samochód, dlatego nie ma zdjęć z takich wypadów:(
Samochód byl na kilku spotach w 2011r. w Gdyni i Gdańsku.
Fragu - 23-06-2014, 20:28
Fajny Lancelot O jakiej przeróbce uk. zapłonowego mówisz? Dziwne, że zamienniki tak szybko padaly(NGK?).
Dalszej bezawaryjności życzę
Bamber - 24-06-2014, 08:44
Ta kiera była w oryginale?
janekpol - 24-06-2014, 18:48
Bamber napisał/a: | Ta kiera była w oryginale? |
Tak, taka była. Samochód jest bez przeróbek.
Jedynie kable zapłonowe "produkowałem" sam. NGK starczały na kilka tygodni - poźniej spadek mocy, wzrost zużycia paliwa.
Tomekcm - 24-06-2014, 21:04
Lancery jako firmówki to rzadkość musiała być naprawdę dobra oferta. Tylko trochę dziwne bo nie widzę kratki z tyłu. Właśnie jedyne czego mi brakuje "wizualnie" w moim Lancerze to tej kierownicy. Kolega ma auto po lifcie i stąd ta fajna zgrabna kierownica a nie tak jak u mnie koło od młyna
Bamber - 29-06-2014, 12:15
Też mam po lifcie i mam takie dziadostwo do sterowania
Tomekcm - 29-06-2014, 21:24
Bamber, Cytat: | Też mam po lifcie i mam takie dziadostwo do sterowania |
Kolego ja też mam białe zegary a auto mam przed liftem. Zwróć uwagę na budowę wlotów powietrza w zderzaku pod rejestracją w aucie janekpol. Po lifcie jest tam taka dodatkowa listwa. Z tego co ja ustaliłem takie kierownice występowały właśnie od roku 2006 r choć pewno wyjątki mogły występować. W autach przed liftem występowały jeszcze bardzo fajne kierownicę od Evo ale częściej były w wersjach 2.0.
Bamber - 29-06-2014, 21:29
czyli mam [edit] nie lift, tyj mam stary?
Tomekcm - 29-06-2014, 21:44
Moim zdaniem masz przed liftem. Zresztą sam popatrz na auta od 2006 r Ale spoko ten lift wiele nie zmieniał, znacząco właśnie zmienili tylko kierownicę
krzychu - 30-06-2014, 07:03
Tak moim okiem:
janekpol - Lancer Invite (bez plusa) - kierownica poliftowa bez skóry.
Bamber - mnie to wygląda na późny rocznik 2005? Czyli półlift (taka robocza nazwa). Czyli np. nowsze zegary w obu silnikach.
Bamber - 30-06-2014, 08:27
auto jest z październik czy listopad produkcja.
janekpol - 04-07-2014, 20:19
U mnie jest dodatkowo model wyposażenia na rok 2007, stąd może ta różnica w kierownicy.
|
|
|