To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] Outlander technicznie

irzo - 24-06-2014, 22:40
Temat postu: [I 2.0T] Outlander technicznie
Witam,
1. Poziom oleju silnikowego
mam pytanie odnośnie poziomu oleju w silniku. W instrukcji jest napisane, żeby sprawdzać poziom oleju w silniku przy ciepłym silniku. We wszystkich autach sprawdzałem przy zimnym... Jeżeli sprawdzać poziom na ciepłym silniku, to zaraz po jeździe, czy w jaki sposób to sprawdzać?!
Na zimnym silniku, poziom oleju jest poniżej oznaczeń minimalnego na bagnecie, świeżo po wymianie oleju. Niepokoi mnie ten fakt.
2. Wymiana hamulców
Chciałem wymienić tarcze na większe. Ogólnie chcę poprawić hamulce. Moje pytanie brzmi następująco: czy można kupić po prostu większe tarcze, czy będą problemy z układem np. ABS? Mam standartowe koła 215/55R17 - z oględzin wynika, że zmieszczą się większe, jakie są Wasze opinie? Znalazłem Klocki hamulcowe EBC Red przednie EVO 1/2/3, Outlander Turbo - czy macie jakieś inne propozycje/doświadczenia?

Odnośnie danych technicznych różniących Outlandera Turbo od Evo VIII znalazłem następujące rzeczy (:

OUTLANDER TURBO vs EVO guide

SILNIK
Ten sam silnik co w EVO VIII 2.0 turbo, downgraded to 202KM (dlatego go kupiłem). Mniejszy intercooler na górze silnika z "kurołapem".
Inne kolektory, inna turbina, inne wałki, przepustnica elektroniczna, a nie manualna... Generalnie ten sam blok, korby, tłoki i głowica.

NAPĘDY
Zupełnie co innego. Tylny dyfer jest otwarty, nie ma ACD.

HAMULCE
?

ZAWIESZENIE I UKŁAD JEZDNY
Ma ten sam rozstaw śrub (114,3 x 5) i na milimetry mieszczą się na niego EVOskie ENKEI-e.

PODZESPOŁY
Kierownica MOMO - trzeba spawać...
Felgi ENKEI - plug and play na milimetry (7'' szerokości - 2 centrymetry szersze od seryjnych w obie strony).


W dalszej perspektywie chciałem zmienić układ dolotowy, wymienić intercooler na większy i przenieść go na przód :) link

elektryk - 25-06-2014, 11:52

Ja mam model bez turbo i nie zauważam dużej różnicy w poziomie oleju na ciepło i na zimno. Spodziewałbym się że zaraz po zgaszeniu silnika poziom może być jeszcze niższy bo olej trochę spływa do miski.

Co do hamulcy to na forum jeden kolega rozpisywał się o upgradzie tarczy i zacisków i podawał konkrety na co wymienił.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group