Pajero III - [3.2 DID] ZAWOR EGR
S1JUMBO - 26-06-2014, 23:07 Temat postu: [3.2 DID] ZAWOR EGR może ktoś wrzucić fotki tego nieszczęsnego zaworu egr,gdzie dokładnie i pomiędzy co wkłada się ta blaszke,byly tu kiedyś fotki ale jakos pozostalo po nich tylko male koleczka,,z góry dzięki,,,
S1JUMBO - 27-06-2014, 10:03 Temat postu: EGR dzięki,a ty to dales z pajero 2 czy z tego 3,2 tdi,,,
zeeb - 27-06-2014, 15:24
jeśli dobrze zrozumiałem temat z tego zdjęcia to to nie jest jedyne miejsce zaślepienia egr tylko zestaw kupowany za 9£ do montażu (chyba) po całkowitym usunieciu zaworu. W skład wchodzą 2 blaszki i zaślepka do przewodu próżniowego? Tą drugą blaszkę to niby gdzie montują?
http://www.ebay.co.uk/itm...ksid=p4340.m263
[ Dodano: 27-06-2014, 15:31 ]
Aaaaaa tutaj gościu jeszcze co nieco poczyścił (angole polecają zrobić to samo) Facet ładnie opisał co i jak pod fotkami. Kto zna hiszpański lub wyłapie sens z google translatora będzie zadowolony ale z samej dokumentacji fotograficznej i tak widać co i jak.
Ale syfu tam siedzi...
http://www.mitsubishi4x4g...php?topic=125.0
pitak - 28-06-2014, 21:20
mam takie pytanie - jeśli mam błąd egr'a bo tak pokazuje mi po podłączeniu do komputera to muszę go zaślepiać czy nie bo i tak nie działa ?
zbyszekm2 - 30-06-2014, 08:06
Jeśli EGR elektryczny to błąd nr 51.
techsm - 01-07-2014, 17:51
Jeśli EGR nie działa, to się go wymienia, naprawia - a nie zaślepia !
pitak - 01-07-2014, 21:18
tak mam błąd 51 - tzn ze egr nie działa ? czyli nie muszę go zaślepiać?
Hipolit74 - 02-07-2014, 12:01
Jeżeli nie chcesz by wyświetlały się błędy a silnik zmieniał obroty to lepiej zaślep. Ja jeżdżę z zaślepionym i jest OK.
pitak - 13-07-2014, 07:23
błąd (51) wyskakuje tylko w momencie podpiecia pod komputer, nic mi na desce nie świeci - wiec mnie nie denerwuje
silnik tez nie zmienia obrotów - wszystko ok
wiec pytanie skoro jest uszkodzony to czy musze go zaślepiać bo wygląda na to że nie, choć nie wiem czy po zaślepieniu będzie lepiej działał mimo wszystko?
bluecd - 13-07-2014, 13:43 Temat postu: re Czolem,
Mamy pytanie do tych,ktorzy zaslepiali EGR:
-pod EGRem pojawila mi sie sadza-znaczy nie trzyma uszczelka, czy silikon wysokotemperaturowy da rade uszczelnic ustrojstwso czy lepiej wyciac z blachy (1.5mm?)
zaslepke i dac na silikon cala zaslepke?
Czy na zimnym/w zimie nie powoduje to zbyt dlugiego rozgrzewania silnika(=zwiekszone spalanie) ?
Hipolit74 - 13-07-2014, 17:19
Ja mam uszczelkę (zaślepkę) z blachy. Z tego co wyczytałem na forum to zaślepienie powoduje zmiany w składzie spalin, nic więcej.
Zakatek - 08-04-2015, 19:46
Czy po zdjeciu kolektora dolotowego nalezy wymienic uszczelke\uszczelki na nowe?
|
|
|