[96-02]Colt CJ0 - [CJxA] Problem z wentylatorem chłodnicy.
robert754 - 05-07-2014, 09:38 Temat postu: [CJxA] Problem z wentylatorem chłodnicy. mam problem z misiemCJ0 96r. Odpala i od razu włącza się wentylator. temperatura wody na zegarze w normie. rura do prowadząca płyn do chłodnicy jest gorąca a od prowadzająca jest chłodna Jeszcze jedno na wolnych obrotach silnik mocno skacze świece są dobre, kable też kopułka i palec wymienione po wymianie kopułki i palucha to się zrobiło.
edit: W temacie podaj konkretny problem a nie 'pomocy', 'ratunku' itd.
mechanior - 05-07-2014, 12:18
Robert te dwie rzeczy uklad chlodz. a kopułka nie bardzo mają się do siebie.Ja bym zrobil
tak:jezeli wymieniałes palec i kopul. profilakt. a wcześniej na starym zestawie było ok,
to zalożył. bym spowrotem stary i zobaczyl,jak bedzie dobrze to zakladalbym z powrotem
po jednym najpierw nowy palec a potem kopułke.Nawet nowe częsci moga być wadliwe.wtedy dojdziesz kiedy auto bedzie nierówno chodzic.Ta druga sprawa to myśle że
zbieg okoliczności.Mógl ci się zewrzec czujnik wlączenia wentylatora, i będzie się od razu
wlączał.A jeszcze z tą chłodna rurą -ile czasu ona jest chłodna?może za krotko czekasz.
Jak po dłuzszym czasie nie idzie dolną rurą gorący płyn a na zegarku skoczy choć trochę
temp. to masz walniety termostat.musisz poczekać i popatrzec na zegarek . nie bój sie
nic się nie stanie!
robert754 - 05-07-2014, 13:14
na starej kopułce mi nie odpalał był wytarty już węgielek. może to komputer? a jeszcze jedno jak go odpalam to pali na dwóch garach na wolnych obrotach jak dodam gazu to chodzi na wszystkich i parę kilometrów zrobię ale boje się go przegrzać bo ta rura na dole jest zimna a górna gorąca. Mało tego to jak ściągam dwa skrajne przewody to pali na dwóch garach środkowych a jak założę skrajne przewody na świece i ściągnę środkowe to pali na dwóch garach skrajnych a jak są wszystkie przewody to pali na dwóch garach na wolnych obrotach.pomocy
eve1988 - 05-07-2014, 15:18
podejrzewam padajacy aparat zapłonowy.
co do chłodnicy to sprawdz czy nie jest zapchana na dole. odkrec waz z niej i zobacz czy jakis syf z niej nie wyplywa, lub w ogole czy co kolwiek z niej wyplynie.
robertdg - 06-07-2014, 08:27
Zainteresowałbym się czujnikiem temperatury silnika, drożnościa chłodnicy tak jak zasugerował eve1988
Napisz coś więcej o tym jaki masz silnik, po jakim czasie górna rura chłodnicy robi się gorąca i co wtedy pokazuje zegar na licnziku
|
|
|