To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] 1999r. 125 KM. Cari traci moc na wyższych obr

orlos - 14-07-2014, 13:58
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] 1999r. 125 KM. Cari traci moc na wyższych obr
Witam, mam problem ze swoja Carisma mianowicie wybrałem się w podróż do przejechania mialem 130km, po ok 60 km Cari zaczęła tracić moc od 3 tys. obrotów i coraz mniej nie mozna bylo jechac na wyzszych obrotach i z kilometra na kilometr było coraz gorzej (dusiła się jak tylko dochodziło do 2,5tys i zapała sie kontrolka ENGINE. az wkoncu staneła. Do przejechania mialem jeszcze 40km i dotarłem jadąc 50km(z 6 postojami) na trójce max obroty 1,5 -2 tys. Samochód odpala chodziło plynnie jednak dodając gazu po ok minucie znowu spadają obroty i niechce odpalić przez ok 10min. Po 10 min samochód znowu płynnie działa. Dodam wlana była benzyna od wschodnich sąsiadów (wyjątkowo ten 1 raz jednak od znajomego ktory zapewniał o jej czystości sam na niej jeździ rosyjskiej było ok20 litrów po spalenie 10 dolałem 30l polskiej jednak 95 bo nie byłonigdzie 98 ) wymienione zostały filtry paliwa, pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku paliwa pracuje tzn słychać ze działa. W takim razie co to może być? Autem za daleko nie dojedziemy chyba ze co 10 min będziemy go gasić i jazda będzie znowu na niskich obrotach.
eve1988 - 14-07-2014, 15:48

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
skoro check sie swieci, najpierw kliknij ten link i sprawdz bledy uzywajac kawalka drucika.
bez tego dalej ciezko bedzie ruszyc temat, bo GDI to troche ciezki w diagnozie silnik.

orlos - 16-07-2014, 16:24

podłączony został komputer, który wykazał uszkodzoną pompę paliwa została ona wymieniona na nową jak też filtr paliwa i nadal jest to samo. Ktoś ma pomysł albo wie co z Cari może być?
plecho1 - 16-07-2014, 16:38

Trzeba znów podłączyć a najlepiej pod Evoscan i log zamieścić tu na forum najlepiej w tym temacie http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568 a na pewno ktoś coś doradzi.
A w jakiej kondycji jest pompa w zbiorniku i czy zamontowana obecnie pompa wysokiego ciśnienia była jakoś sprawdzana czy też wymieniane były filtry w niej siedzące, Czy regulator ciśnienia był sprawdzany?
Tu masz jeszcze temat o pompie wysokiego ciśnienia http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213

eve1988 - 16-07-2014, 17:01

orlos, tak zeby wszystkie niejasnosci rozwiac, wymieniles pompe przy silniku czy w zbiorniku?
a filterki w pompie wc nie sa zapchane przypadkiem?

orlos - 16-07-2014, 17:06

wymieniony filtr paliwa przy lewym kole,została wymieniona pompa w zbiorniku i filtry nie były zapchane.

[ Dodano: 16-07-2014, 17:11 ]
wymieniana tylko pompa paliwa w zbiorniku. na chwile obecną Cari nie chce nawet odpalić. jak odpali to raptem na chwile i gaśnie.

eve1988 - 16-07-2014, 17:17

heh... :D a my tu caly czas mowimy o pompie wysokiego cisnienia ktora jest przy silniku, to sa 2 rozne pompy :)
typowy problem: GDI+mechanik = problemy ;)
sprawdz filtry w pompie wysokiego cisnienia.

orlos - 16-07-2014, 17:20

heh GDI ;) jak sprawdzić filtry w pompie wysokiego ciśnienia? nigdy tego nie robilem.
eve1988 - 16-07-2014, 17:35

http://forum.mitsumaniaki...c.php?p=1216435
tu masz pogladowe fotki gdzie one sie znajduja.

plecho1 - 16-07-2014, 17:49

Poczytaj te linki dokładnie aby dobrze zorientować się w temacie. Są to silniki dość ciężkie do naprawy dla zwykłych mechaników i najczęściej jedynie może pomóc tylko forum i forumowicze. Zapoznaj się z tematem o Evoscanie który Ci podałem i najlepiej zamów jak najszybciej kabel do podłączenia pod komputer (koszt około 40zł z wysyłką) bo inaczej będzie Cię to kosztowało sporo kasy i nerwów a i tak nie będziesz miał pewności czy uda się naprawić.
orlos - 16-07-2014, 22:01

Dzięki za konkretną podpowiedż , cari odżyła :mrgreen: 8) . Filtr w pompie WC totalnie zapchany.
eve1988 - 17-07-2014, 05:42

pewnie efekt wschodniego paliwa :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group