Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] Dziwne obroty na biegu jałowym
dexter1992 - 16-07-2014, 10:23 Temat postu: [Cari 1.6] Dziwne obroty na biegu jałowym Witam, zauważyłem gdy odpalę silnik, że obroty dziwnie skaczą od 200 do 900 tak przez 20-30 sekund gdy go przegazuje to znika i trzyma się na 900. Auto jest sprowadzone, rozkręcałem przepustnicę i jest czysta. Czy to już wina krokowca ? Skaczą trochę obroty i gdy włączę światła czy klimę to spadają i czasami jak nie dam gazu przy ruszaniu to zgaśnie. Myślę, że powinien trzymać obroty tak 750-900 i nie mniej. Co mam zrobić ?
eve1988 - 16-07-2014, 11:03
tez podejzewam krokowca. zacznij od tego.
dexter1992 - 16-07-2014, 11:05
Jakiś patent na wyjęcie go ? Czym go wyczyścić czy wstawić nowy ?
eve1988 - 16-07-2014, 16:03
wyczyscic. trzy srubki go trzymaja, jest on pod ta gruba rura co wchodzi na przepustnice. ja robilem to zwykla benzyna, tak z nudow
dexter1992 - 16-07-2014, 16:11
Zlokalizowałem. Dziś nie wiem czy będę robił bo noga mi nie daje, zabiorę się jutro z rana. Może falowanie ustąpi.
eve1988 - 16-07-2014, 16:18
mysle ze powinno pomoc
dexter1992 - 16-07-2014, 16:44
Może korkowiec się przycina, jutro pojadę też na komputer do znajomego mechanika.
eve1988 - 16-07-2014, 20:59
a co chcesz sprawdzic na kompie?
dexter1992 - 17-07-2014, 11:01
Podłączyłem go tylko, tak aby zobaczyć czy nie ma żadnych błędów itp. Krokowiec dobry. Mechanik mówił, że to może być wina przewodów ciśnieniowych.
Edit//
Po odpięciu przepływomierza silnik troszkę stracił obroty i jak ją podpiąłem to obroty się wyrównały. Może tam twki problem.
robertdg - 17-07-2014, 20:29
Proponuje poczytać wątek o Evoscanie i samemu zrobić logi z parametrów pracy rzeczywiostej silnika, inna praca silnika po wypięciu przepływki to dobry objaw, znaczy, że działa, ale dla pewności można przebadac
gieras1988 - 12-08-2014, 11:56
U mnie mam to samo, wymieniłem komputer ECU, świece, lambda, zawory porobione, przeczyszczone wszystko i dalej nie podbija mi obrotów, jak klima chodzi to już całkiem tragedia, ssanie automatyczne wcale nie zdziała
Niestety stwierdzam, że nie Carisma to jeden z gorszych modeli Mitsu, na dodatek w Holandii składany
Nie mam już do tego siły, a jak przyjdzie zima to już tragedia będzie jak zeszłej zimy
plecho1 - 12-08-2014, 17:22
Czasem niedomykający się z powodu brudu EGR może stwarzać takie problemy. Można na próbę go zaślepić wstawiając blaszkę zamiast uszczelki. Dość łatwo się do niego dostać, wystarczy odkręcić dwie śruby go trzymające.
|
|
|