To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] Dziwne obroty na biegu jałowym

dexter1992 - 16-07-2014, 10:23
Temat postu: [Cari 1.6] Dziwne obroty na biegu jałowym
Witam, zauważyłem gdy odpalę silnik, że obroty dziwnie skaczą od 200 do 900 tak przez 20-30 sekund gdy go przegazuje to znika i trzyma się na 900. Auto jest sprowadzone, rozkręcałem przepustnicę i jest czysta. Czy to już wina krokowca ? Skaczą trochę obroty i gdy włączę światła czy klimę to spadają i czasami jak nie dam gazu przy ruszaniu to zgaśnie. Myślę, że powinien trzymać obroty tak 750-900 i nie mniej. Co mam zrobić ?
eve1988 - 16-07-2014, 11:03

tez podejzewam krokowca. zacznij od tego.
dexter1992 - 16-07-2014, 11:05

Jakiś patent na wyjęcie go ? Czym go wyczyścić czy wstawić nowy ?
eve1988 - 16-07-2014, 16:03

wyczyscic. trzy srubki go trzymaja, jest on pod ta gruba rura co wchodzi na przepustnice. ja robilem to zwykla benzyna, tak z nudow :)
dexter1992 - 16-07-2014, 16:11

Zlokalizowałem. Dziś nie wiem czy będę robił bo noga mi nie daje, zabiorę się jutro z rana. Może falowanie ustąpi.
eve1988 - 16-07-2014, 16:18

mysle ze powinno pomoc :)
dexter1992 - 16-07-2014, 16:44

Może korkowiec się przycina, jutro pojadę też na komputer do znajomego mechanika.
eve1988 - 16-07-2014, 20:59

a co chcesz sprawdzic na kompie?
dexter1992 - 17-07-2014, 11:01

Podłączyłem go tylko, tak aby zobaczyć czy nie ma żadnych błędów itp. Krokowiec dobry. Mechanik mówił, że to może być wina przewodów ciśnieniowych.

Edit//

Po odpięciu przepływomierza silnik troszkę stracił obroty i jak ją podpiąłem to obroty się wyrównały. Może tam twki problem.

robertdg - 17-07-2014, 20:29

Proponuje poczytać wątek o Evoscanie i samemu zrobić logi z parametrów pracy rzeczywiostej silnika, inna praca silnika po wypięciu przepływki to dobry objaw, znaczy, że działa, ale dla pewności można przebadac ;-)
gieras1988 - 12-08-2014, 11:56

U mnie mam to samo, wymieniłem komputer ECU, świece, lambda, zawory porobione, przeczyszczone wszystko i dalej nie podbija mi obrotów, jak klima chodzi to już całkiem tragedia, ssanie automatyczne wcale nie zdziała
Niestety stwierdzam, że nie Carisma to jeden z gorszych modeli Mitsu, na dodatek w Holandii składany
Nie mam już do tego siły, a jak przyjdzie zima to już tragedia będzie jak zeszłej zimy

plecho1 - 12-08-2014, 17:22

Czasem niedomykający się z powodu brudu EGR może stwarzać takie problemy. Można na próbę go zaślepić wstawiając blaszkę zamiast uszczelki. Dość łatwo się do niego dostać, wystarczy odkręcić dwie śruby go trzymające.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group