To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Uprałem kluczyk i nie odpala auta.

rudi88 - 14-08-2014, 17:43
Temat postu: Uprałem kluczyk i nie odpala auta.
Niestety przed dwoma dniami uprałem z ciuchami kluczyk od auta. :evil: Przez dwa dni się suszył razem z pilotem a używałem drugiego kompletu.
Dziś próbowałem tym upranym odpalić auto i niestety nie odpala.
Zapewne rozprogramował się i nie odłącza immobilizera.
Jest jakiś domowy sposób na ponowne zaprogramowanie, czy tylko jakiś spec da rade?

apg2312 - 14-08-2014, 17:49

O ile masz w domu programator, to nie powinno być problemu. W każdym innym wypadku potrzebny jest "spec". Większość sklepów/punktów dorabiających klucze ma takie urządzenie.
IMHO na 99% trzeba będzie dorobić nowy kluczyk, ale może jakiś spec potrafi reanimować Twój transponder.

krzychu - 14-08-2014, 21:21

Dziwne, ta pastylka wygląda na szczelną.... W każdym razie bez problemu ktoś powinien skopiować z działającego kluczyka i zaprogramować samą pastylkę. Klucza nie trzeba dorabiać tylko pastylkę.
cefaloid - 15-08-2014, 15:09

O jakim kluczyku jest tu mowa?
O takim?
Jego "pastylka" to PCF7936AS.

Można kupić taki za kilkanaście zł nowy lub za 20 kilka zł już prekodowany pod Mitsubishi. Ale oprócz tego na 90% trzeba też zaprogramować immobilizer auta by nowy transponder przyjmował, bo każdy transponder z tej serii ma swój niepowtarzalny numer seryjny nadany przy produkcji którego nie da się zmienić.
A do tego będzie zapewne potrzebny kod PIN, który znajduje się na blaszce dołączonej do kluczyków.

A więc w warunkach domowych nic nie zrobisz - chyba że o czymś nie wiem. Najlepiej udać się do speca który wszystkie potrzebne rzeczy będzie miał na miejscu.

rudi88 - 15-08-2014, 18:34

Mój kluczyk jest bez obsługi centralnego. Centralny mam w pilocie osobno i działa pilot po upraniu. Trzeba będzie podjechać do jakiegoś punktu z kluczykami i zapytać czy ten uprany da się zakodować ponownie. Zapasowy by przydało się mieć.
Pytałem o sposoby domowe bo wiem że pilota centralnego można samemu w lancerku zakodować.

bezsen - 18-11-2015, 18:22

Ja też mam problem z kluczykiem, mianowicie spadł mi na twardą podłoge razem z plikiem kluczy i rozpadł sie na kawałki, poskładałem go i chcąc odpalić auto odpaliło po czym po chwili zgasło. Centralny zamek otwiera sie normalnie bez problem, natomiast auto tak jak pisze odpala na chwile po czym gaśnie. Rozumie, że to problem z imobilaizerem, ale co teraz zrobic by przywrócić to do stanu właściwego?
plecho1 - 18-11-2015, 21:03

Jeśli uszkodził się transponder to trzeba dorobić nowy, powinno to kosztować od około 100zł w górę jeśli masz drugi klucz z którego możesz go skopiować. Nie wiem też jak jest on zamontowany w Twoim kluczu, jeśli może wypaść, to może też się zgubił.
Carloss - 21-11-2015, 10:02

Ja z kolei mam inny problem, pewnie to tylko zbieg okoliczności, albo też upadły im moje kluczyki gdy zostawiłem samochód u mechanika.. Teraz żeby go otworzyć / lub zamknąć, muszę minimum 5-7 razy mocno naciskać żeby załapał, a wcześniej działał normalnie i lekko za pierwszym razem załapywał. Rozebrałem go - wyczyściłem co się dało, choć tak na prawdę nie było co i nie dało to zupełnie nic. Wtedy gdy załapuje, to dopiero zapala się czerwona dioda w kluczyku.
Baterii nie wymieniałem, ale zmierzyłem voltomierzem, to była jak świeża.. Gdy już łapie, to zasięg ma nawet spory, więc to na pewno nie bateria.

Co się z nim mogło stać ? Macie może podobny problem jak u mnie :?:

plecho1 - 21-11-2015, 10:59

A może ktoś grzebał w pilocie u tego mechanika i z jakiegoś powodu nie łączy dobrze bateria. Czasem warto by było zostawić jakąś ukrytą kamerę w aucie zostawianym u mechanika.
Carloss - 21-11-2015, 11:35

Tego nie wiadomo, ale potrzeby raczej takiej nie miał, bo wymieniałem z tyłu prawie wszystkie tuleje metalowo-gumowe i przy okazji przepiął mi tylko radio żeby nie było po kluczyku - twierdził że musiał gdzieś przelutować, bo napięcie ginęło....Od tamtej pory zauważyłem - w sumie niechcący, że wycieraczki też działają mi bez kluczyka, co mnie dość bardzo denerwuje.

Trzeba by zrobić jak na TVN Turbo - będzie Pan zadowolony - he, he :wink: No nic, pogmeram w nim znów i zobaczę co się dzieje, ale czarno to widzę, bo 2x go otwierałem ze skutkiem żadnym :(

plecho1 - 21-11-2015, 13:07

Z tymi działającymi kierunkami to też nieźle zamieszał, przy tym co robił powinien przeciąć jeden przewód zasilający idący do radia a nie tylko zmostkować dwa ze sobą.
Carloss - 23-11-2015, 15:29

Nie wiem czy to do mnie, ale u mnie działają wycieraczki - nie kierunki.
Sugerujesz że to wina "speca" ? Też tak bym raczej obstawiał.. Wcześniej w sumie nie zdarzyło mi się ruszać wycieraczek bez kluczyka, a po przepince radia niechcący zahaczyłem dźwignię przy wysiadaniu z samochodu i zdziwiło mnie że wycieraczki działają ?!

Mam też aktywny tzw. tryb skandynawski - czyli automat świateł, ale zaraz po zakupie zacząłem w nim różne wymiany, więc praktycznie nim nie jeździłem i stąd nie jestem pewien czy było tak wcześniej, czy też nie..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group