To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - [CS9 2.0DOHC] Denerwujące dźwięku z zawieszenia

adam1993 - 16-08-2014, 17:13
Temat postu: [CS9 2.0DOHC] Denerwujące dźwięku z zawieszenia
Witam wszystkich, od jakiegoś czasu delikatnie mówiąc irytują mnie dźwięki dochodzące na pewno z przodu. Niestety ni jak nie umiem opisać tego dźwięku więc nagrałem filmik na którym słychać owy dźwięk. :Filmik .
Czytałem wiele na ten temat aczkolwiek za wiele niewiadomych i za wiele części padło które to "mogą" powodować taki odgłos, a mianowicie : wahacz, przeguby, końcówki drążka, łożysko kolumny mcphersona.

Liczę że pomożecie mi zidentyfikować usterkę i powiecie co doprowadza mnie do szału, tak bym mógł to na szybko zamówić i oddać komuś kto się zna do wymiany :P .

Jestem zielony w sprawach mechaniki tak więc liczę się z krytyką ale i liczę na pomoc ; )

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

mjsystem - 16-08-2014, 17:29

adam1993 napisał/a:
Czytałem wiele na ten temat aczkolwiek za wiele niewiadomych i za wiele części padło które to "mogą" powodować taki odgłos, a mianowicie : wahacz, przeguby, końcówki drążka, łożysko kolumny mcphersona.

Filmik tylko do pobrania...
Niezbyt szczegółowo opisujesz problem. Nie lepiej zajechać za 20 zł na stację diagnostyczną? Na pewno zdiagnozują źródło nieprawidłowości. :wink:

adam1993 - 16-08-2014, 17:32

Dziękuję Ci bardzo za zainteresowanie się tematem. Filmik który zamieściłem wysłałem również do "mojego" mechanika który wyjechał do Norwegii i już wszystko wiem. Łożysko górnego mocowania amortyzatora < koszt +/- 30 zł tak więc temat do zamknięcia. Jeżeli ktoś będzie miał podobny problem wystarczy przeczytać ten temat.
mjsystem - 16-08-2014, 17:37

adam1993 napisał/a: