Nasze Miśki - Galant 2.0 V6 24V 150km 96r Pierwszy japońskie auto :)
lukasV6 - 23-08-2014, 01:49 Temat postu: Galant 2.0 V6 24V 150km 96r Pierwszy japońskie auto :) Witam .. chcialbym pokazac kilka zdjec świezutkiego nabytku.. Galant w dobrej wersji z dobrym piecykiem..
prace czas zacząć
Co o nim sadzicie )
eremita - 23-08-2014, 06:37
Nie ten dział ale widzę że to twój jedyny post więc.
Witamy na forum
Ładny, bezawaryjności życzę!!!
Zapodaj jeszcze zdjęcia środka
dmi - 23-08-2014, 11:04
fajny galant, coraz mniej ich jest już. Na początku radziłbym ogarnąć kable pod maską bo lekki nieład- dobrze Ci przez to gaz działa ?
Wszyc - 23-08-2014, 13:03
dmi napisał/a: | Na początku radziłbym ogarnąć kable pod maską bo lekki nieła |
Ja na początku radził bym sprawdzić nadkola co by się obudzić pewnego dnia że amortyzator wyszedł przez maske ( przypadłość E5 i EA ) jak będzie git szykować sie na nowy rozrząd i dobry olej
Potem trzeba ogarnąć podłogę i podłużnice pod bagażnikiem razem z progami
Poźniej zacznie Ci szfankować krokowiec lub klimatyzacja
Jeszcze nie wiesz o czym mówię ale z czasem zrozumiesz Dawaj na zlot ogólnopolski mitsubishi 29-31 sierpnia na Lublinem
tresorex - 25-08-2014, 14:57
Ładny
Wersja z klimatronem?
marycjusz - 26-08-2014, 11:05
Ładna sztuka - bynajmniej z wierzchu Posłuchaj Wszyca - bo tam właśnie jest w E5tkach rdza ; ) Jeśli chcesz to zobaczyć na zdjęciach luknij sobie tematu mojego byłego galanta
Wszyc - 26-08-2014, 11:50
tresorex napisał/a: | ersja z klimatronem? |
Klime widze pod maską a wersji 2.0 V6 z manualną klimą nie widziałem jeszcze
BTW. komputer od gazu na wypasie ma miejscówke
Chryste co Ty masz z linką gazu co to za sprężyna jest
Masz płyn w chłodnicy czy wodę z kranu? że takie smugi utlenionego żelaza po spuszczaniu płynu górnym przewodem od chłodnicy ? wymień na płyn
Sprawdź stan wszystkich przewodów gumowych czy nigdzie nie sparciałe od serwa hamulcowego na dolot wygląda średnio ale to może tylko zdjęcie jakaś chamska rurka tam wstawiona jest widze
Tomek - 26-08-2014, 12:15
Wszyc napisał/a: | BTW. komputer od gazu na wypasie ma miejscówke |
gazownia to w ogóle majstersztyk
widząc takie cudaczne setupy ja się nie dziwię, że tyle jest osób, które założyło LPG raz i są przeciwnikami
Wszyc, o których zaciekach mówisz?
tresorex - 26-08-2014, 14:51
Wszyc napisał/a: | Klime widze pod maską a wersji 2.0 V6 z manualną klimą nie widziałem jeszcze |
Jak szukałem gratów do klimatronika to rzadko który miał automat...
EDIT: ta sprężynka na lince gazu wygląda jakby była podpięta pod przepustnicę... czyżby sprężynka przepustnicy była pęknięta i działała na tej sprężynie od leżaka?
Wszyc - 26-08-2014, 15:58
tomek84 napisał/a: | Wszyc, o których zaciekach mówisz? |
Mówie o tym syfie na wentylatorze
tresorex napisał/a: | ta sprężynka na lince gazu wygląda jakby była podpięta pod przepustnicę... czyżby sprężynka przepustnicy była pęknięta i działała na tej sprężynie od leżaka? |
Mi to wygląda na ukręcone śruby mocujące koncówke linki do dolotu ta sprężynka pewnie dociska końcówke pancerza linki do obudowy przepustnicy tak żeby motylek od przepustnicy wyciągał linke z pancerza a nie pociągał za linke + luźny pancerz
BTW. Widze żę w poliftowych galach po 94 inna zupełnie pompa abs.... hmph
EDIT żeby nie było że jakieś wrzuty uprawiam do nowego użytkownika ja kocham te generacje galantów tylko zwracam uwagę czym warto się zająć ( bo kolega przycichł coś po pierwszym poście )
|
|
|