To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Podziel się opinią - przeglądy w ASO cena, jakość i inne

Debordo - 01-09-2014, 15:41
Temat postu: Podziel się opinią - przeglądy w ASO cena, jakość i inne
Prośba do Moderatora 

Zastanawiam się nad możliwością utworzenia osobnego wątku gdzie użytkownicy będą mogli się dzielić opiniami na temat przeglądów okresowych w ASO.

Ja to widzę tak np:

Outlander III 2.2 DID, 2013, przegląd po 15000 km.

Zgłoszone usterki: 1….. 2…..
Wykryte usterki : 1…. 2….

Gdzie wykonano przegląd ASO …. w Warszawie

Cena: 800 PLN z własnym olejem (Mobil 1- 6 L)

Ocena przeglądu: Super dokładnie, samochód umyty nie mam złych uwag.

Pozwoli na czyli użytkownikom orientować się w cenach przeglądów i ich jakości. Oraz zwracać uwagę na możliwe usterki i problemy.

Jakie jest Wasze zdanie?

Pozdrawiam
De Bordo

congito - 02-09-2014, 00:44

O'K. Jestem za taką formą,
krzychu - 02-09-2014, 07:39

A ten wątek Wam nie wystarczy?

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=84

Duża ilość ASO ma już tam swoje tematy. A nie tylko ludzi z działu Outlander interesuje opinia na temat danego ASO...

Debordo - 02-09-2014, 10:08

Chciałbym aby wątek dotyczył Outlandera i jego serwisów. Użytkownik będzie mógł w łatwy sposób znaleźć ceny tylko tego modelu oraz inne uwagi o ASO. Będzie to łatwiejsze niż otwieranie kilku wątków dotyczących oddzielnych serwisów i tam szukanie Outlandera. Bardziej to uporządkuje forum niż je zagmatwa, bo z tym ostatnim to częsty przypadek, np. wątek – pierwsze wrażenia są istnym śmietnikiem wymiany poglądów i wzajemnych uszczypliwości.

[ Dodano: 03-09-2014, 13:38 ]
To będę pierwszy. : :lol:
Outlander III 2.2 DID, 2013, przegląd po 15000 km.

Zgłoszone usterki:
1 - problem z STOP&GO układ nie zawsze startuje (zdarzyło się kilka razy) po załączeniu biegu, pojawia się komunikat odnośnie akumulatora i trzeba odpalić z przycisku.
2- skrzypienie w okolicy lampki podsufitki I rzędu siedzeń. I tu zostałem mile zaskoczony, bo dowiedziałem się że jest prowadzona akcja serwisowa dotycząca tej usterki i została wklejona płytka wygłuszająca. Brzmi fachowo, zobaczymy czy będzie działać.
Wykryte inne usterki : Brak - żadnych błędów nie potwierdzono. Z STOP&GO mam obserwować. No to będę .

Gdzie wykonano przegląd ASO MITCAR w Warszawie

Cena: 790 PLN z własnym olejem (Mobil 1- 6 L- 230 PLN ) 1030 PLN w tym przegląd blacharski oraz odgrzybianie klimy.

Ocena przeglądu: Samochód został przyjęty punktualnie, przegląd trwał 2,5 godz. Po przeglądzie został umyty komplet, ale bez wosku :D . Obsługa miła, jest gdzie usiąść i napić się kawy.
Jestem zadowolony i jak porównuję z innymi markami (Renault) to jest OK.
Pozdrawiam
De Bordo

[ Dodano: 08-09-2014, 10:40 ]
Proponuję poniższy szablon:
Typ samochodu: Outlander…….., przegląd po ………km.
Zgłoszone usterki: 1…..
2…..
Wykryte usterki : 1….
2….
Gdzie wykonano przegląd: ASO …. w…………

Cena poglądu + ewentualne koszty dostarczonego materiału np. olej : ….
Ocena przeglądu w skali od 0 do 5 (0-bardzo źle, 5 – bardzo dobrze):………
Inne uwagi:…………………………

zaba287 - 20-11-2014, 19:20
Temat postu: ASO AUTOMARKET Boguchwała k/Rzeszowa
Witajcie!
Przegląd nr 1 po 20kkm
Zgłoszone usterki:
1. Skrzypienie (głośna praca) lewego lusterka podczas składania
2. Dziwne odgłosy z zawieszenia lewe przód podczas skrętu w prawo (sporadyczne).
3. kilka drobnych uwag - do obserwacji.
-
Lusterko zamówione - wymiana gwarancyjna.
Skrzypienia podczas testów (z udziałem właściciela) nie zaobserwowano.
- sprawdzenie stanu oprogramowania - brak nowszej wersji.

Cena 750 PLN
Dodatkowo odgrzybianie i wymiana filtra kabinowego po kontroli stanu +150 (na życzenie)

czas ok. 2 godziny

Miła obsługa
Fachowe odpowiedzi na zadawane pytania.
Klient zadowolony :D
ocena 5

Lusterko wymienione... 25 minut

Karolewskiej - 20-11-2014, 22:00

Debordo napisał/a:
skrzypienie w okolicy lampki podsufitki I rzędu siedzeń. I tu zostałem mile zaskoczony, bo dowiedziałem się że jest prowadzona akcja serwisowa dotycząca tej usterki i została wklejona płytka wygłuszająca. Brzmi fachowo, zobaczymy czy będzie działać.


Napisz cos wiecej. U mnie w okolicach przedniej lampki podsufitowej, slysze jakies terkotanie lub nie wiem jak to nazwac. Szczegolnie jak samochod na jakiejs nawierzchni wchodzi w male wibracje. Slychac jakby jakas blacha tam o blache stukala. Oczywiscie na przegladzie (w lipcu) jak zglosilem to akurat nie stukalo....

Liss - 04-12-2014, 22:42

Ktos wie coś więcej na temat tej akcji serwisowej związanej ze skrzypieniem w okolicy lampki podsufitowej? Oczywiście mam to samo.Zgłosiłem to w serwisie podczas przeglądu i niby zrobili ale dalej skrzypi... Zamierzam tam wrócić ale chyba muszę im coś podpowiedzieć bo nie wygląda jakby wiedzieli o co chodzi.
Karolewskiej - 08-12-2014, 14:44

U mnie ogólniej zima nie slychac tak tego. Najgorzej latem. Tylko u mnie to nie skrzypienie a taki stukocik pod lampka sufitawa.
grzes - 04-02-2015, 19:10

Pierwszy przegląd po roku, 10 tys., ASO Tarnów.
Koszt przeglądu łącznie z blacharskim (plus mycie i odkurzanie) 470 PLN. Olej własny Millers Longlife C2 5w30 (180PLN). Czas 2 godziny. Bez zastrzeżeń, polecam.

Debordo - 22-04-2015, 13:17

Witam, 2,2 DiD
2-gi przegląd z własnym olejem Mobil 1, po 30 000 Km
Zgłoszenia szum powyżej 140 km/h, prośba o sprawdzenie uszczelek drzwi oraz łożysk(jest temat uszczelek na forum niemieckim).
Czas robocizny około 3 h.
Miejsce – Mitcar Warszawa

Moje uwagi
samochód został tylko umyty nie odkurzony, klimatyzacja nie wiem czy została zdezynfekowana choć prosiłem (brak specyficznego zapachu po dezynfekcji).

Co zostało zrobione
wymiana filtrów, płyn hamulcowy, klocki przód zamienniki (Bosch).
Cena 1400 PLN !!! :x samochód umyty ale nie odkurzony, za odkurzenie chcą dodatkową opłatę - zgroza :-X
Płyny takie jak spryskiwacz nie uzupełnione!!!
Płacąc taką kwotę za serwis liczę na więcej. Szkoda że ilość serwisów zmusza do korzystania z wątpliwych miejsc. :(

Na marginesie, pomiędzy przeglądami miałem naprawę gwarancyjną jakiegoś elementu w silniku. Potrzeba pozostawienia samochodu na cały dzień.
Nie dano mi bezpłatnego samochodu zastępczego, chociaż z nie swojej winy auto wylądowało w serwisie i nie mogłem z niego korzystać, ba po naprawie samochód był brudny i usłyszałem że mycie gratis to tylko na przeglądzie, :shock:

Nie jestem zadowolony z jakości serwisu i może ktoś z MMC lub Mitcaru czyta to forum i będzie łaskawy/łaskawa udzielić kilku wyjaśnień.

Quo Vadis Mitsubishi Poland ???

Debordo

Grimm - 22-04-2015, 13:39

Debordo to kwestia serwisu. Auto kupiłem w Auto Japan ale jak zobaczyłem jak tam się naprawia auta (jeden mechanik grzebie jednocześnie w 3 autach) to przeniosłem się do AutoGT i to był ruch na zasadzie"z deszczu pod rynne " (temat Opisałem na forum). Od jakiegoś czasu jeżdżę do AUTO-TEST w Markach i jak na razie nie dam powiedzieć złego słowa. Polecam!
Debordo - 25-04-2015, 11:15

Mam próbę do szanownych Forumowiczów o wpisywanie uwag dotyczących przeglądów i cen. Widzę duże równice i warto wiedzieć gdzie przegląd jest wykonywany dobrze i za rozsądną cenę, bo takie ASO jest warte uwagi.
Naszymi uwagami powinniśmy promować rzetelne usługi i piętnować bylejakość. Ostatnio rozmawiałem z Mitsubishi Motors Polska i konkluzja z rozmowy była taka, że jakość usług ustala warsztat czyli np mycie to tylko ich dobra wola. Jakoś z takim stanem rzeczy nie mogę się pogodzić, i cieszyć się bo zawsze może być gorzej, to nie jest rozwiązanie.

Pozdrawiam
De Bordo

Jaad - 25-04-2015, 12:45

Zgadzam się z powyższym postem, chociaż nie demonizowałbym kwestii umycia samochodu. Wolę warsztat, który rzetelnie naprawia samochody i nie myje od takiego, który umyje a porządnie nie usunie usterek.
Debordo - 26-04-2015, 11:01

Dla mnie są ważne szczegóły, nie chodzi tu o dostępność w serwisie kawy Kopi luwak, cygar Alec Bradley Tempus Terra Novo czy 20 letniego Pappy Van Winkle (no może dla pasażera) choć czemu nie :) .
Tak samo jak jakość prac zgodna z listą kontrolną i rzeczywiście wykonaną, bo za to płacę. To również cała otoczka jest istotna. Mam wrażenie że klient jest ważny przed zakupem samochodu potem frajer (patrz klient) se może. Nie godzę się z takim obrazem. Budowanie marki trwa również po sprzedaży samochodu poprzez właściwy serwis tu również właściwe podejście do klienta. Bo zadowolony klient nie będzie się wahał kupić kolejny samochód. A ja po moich przygodach z ASO już się zastanawiam nad wyborem.

rezon - 26-04-2015, 17:38

Debordo napisał/a:
Ostatnio rozmawiałem z Mitsubishi Motors Polska i konkluzja z rozmowy była taka, że jakość usług ustala warsztat czyli np mycie to tylko ich dobra wola. Jakoś z takim stanem rzeczy nie mogę się pogodzić, i cieszyć się bo zawsze może być gorzej, to nie jest rozwiązanie.
pogódź się. MMC nie określa żadnych standardów jakości, bo "dealer to niezależny podmiot gospodarczy" - mam to nawet na piśmie od nich.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group