Outlander I GEN Techniczne - świece
heer75 - 02-09-2014, 16:34 Temat postu: świece okazalo sie, ze te ktore mam sa juz na tzw wyrzniecie. Zgodnie z ksiazka zakupilem Irydowe (denso), jezdze na LPG.. moze irydowki nie sa potrzebne? moze wystarcza zwykle?
Irydowki drogie, 60zl sztuka.. Mam mozliwosc zwrotu dlatego zapytuje.
krzychu - 02-09-2014, 17:49
Jeśli 4G63 to raczej NGK model IGR6A-11. Od swojej strony tylko te i żadne inne. A co do drogości to raz na 90 tys żal 200zł?
heer75 - 03-09-2014, 09:37
nie o to chodzi czy zal czy nie (nie zal bo juz kupilem) pytanie czy jest sens je "niszczyc" bo i tak wg gazownika przerwe trzeba zmienic wiec jak rozumiem- zaplanowana funkcjinalnosc swiecy sie zmieni.
No i nie mam NGK a Denso. Takze made in japan.
Kupilem kiedys ngk z francji do Carismy i nie chodzilo to dobrze.
krzychu - 03-09-2014, 10:33
wg mnie, a nie gazownika przerwy nie powinieneś zmieniać.
A co do NGK to przynajmniej w mojej instrukcji do 4G63 nie ma słowa o DENSO i jako jedyne świece zalecane przez producenta to IGR6A-11. Dlatego się zdziwiłem, że kupiłeś DENSO.
heer75 - 03-09-2014, 10:53
a sluchaj, inne pytanie: potrzebuje tez cewki- zadzwonilem do firmy z uzywkami do japonczykow i gosc poprosil mnie o nr cewki podalem- i nie ma. Czy to musi byc sparowane? obie o takich samych numerach (jak mniemam seryjnych) bo to oznacza troche szukanie igly w stogu siana..
|
|
|