To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [3.0 V6] Mam na oku Pajero II krótkie 3.0 V6, ale ma problem

Panbenonium - 07-09-2014, 10:23
Temat postu: [3.0 V6] Mam na oku Pajero II krótkie 3.0 V6, ale ma problem
Cześć Wam

Mam zamiar kupić Pajero z mojej miejscowości, które nie jest nigdzie wystawione, w związku z tym mam mały problem. Posiada ono taki numer VIN :

JMB0NV230SJ000218

I teraz tak: na stronie :
http://vinformer.su/ident/vin/decode.php

po rozkodowaniu VINu pokazuje:

1. Basic information
Identification number JMB0NV230SJ000218
Check digit not used
Brand MITSUBISHI
Model Pajero
Vehicle type passenger car
Body type wagon
Doors quantity 5
Steering column position left-hand drive
Vehicle title number (for Russia) dd Уa dddddd (a - буква, d - цифра)
2. Dates
Model year 1995
3. Transmission
Gearbox type manual
Transmission speeds quantity 5
4. Parameters of engine
Engine series 4D56T
Engine type turbocharged diesel

Engine displacement, ccm 2477
5. Restraint and brake systems
Данные отсутствуют
6. Manufacturer & manufacturing
Country of origin Japan
Market exclude North America
Country of assembly Japan
City (and region) of assembly Nagoya
Assembly plant name Nagoya #3
Manufacturer Mitsubishi Motors Corp
Address of manufacturer 108, 33-8 Shiba 5-Chome, Minato-Ku, 108 Tokyo
Extras. Information about manufacturer Passenger Car/Truck

Podczas gdy na stronie:
http://historiapojazdu.gov.pl

pokazuje :

Pojemność silnika: 2972 cm³

Moc silnika: 133 kW

Paliwo: Benzyna


Liczba miejsc ogółem: 5

Liczba miejsc siedzących: 5

Masa własna pojazdu: 1774 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 2800 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 750 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 2810 kg

Liczba osi: 2

I teraz pytanie, jak to zweryfikować ? Nie chcę kupić auta ze swapowanym silnikiem, gdyż jestem wyznawcą oryginału. Auto już sprawdziłem miernikiem lakieru, ma malowany TYLKO jeden błotnik przedni, co mnie bardzo zaskoczyło. Trochę budę rdza bierze, ale nie ma co się spodziewać po 20 letnim Japończyku, że będzie idealny. W tygodniu mam zamiar jechać nim na kanał i obadać ramę i silnik. Problem w tym, że jak to jest na prawdę benzyniak, a powinien być diesel, to muszę sobie odpuścić, gdyż jak wyżej.

Pozdrawiam

rmoto - 07-09-2014, 18:03

sprawdzałeś miernikiem 20 letnie autko :) , a może ze starego została tylko rama :) przez tyle lat wiele się mogło wydarzyć, sprawdź lepiej miejsce gdzie jest VIN na ramie,
Pozdrawiam

Panbenonium - 07-09-2014, 20:39

Pewnie, że sprawdzałem. Nie pod katem oryginalności lakieru, ale pod kątem wychwycenia punktów gdzie ewentualnie mogły być wstawiane ćwiartki, spawany dach, czy inne podobności.

Sprawdzę to co mówisz i dam znać.

A z tym VINem to co może być ?

[ Dodano: 08-09-2014, 16:55 ]
Dzwoniłem dzisiaj do mitasubiszi i po podaniu VINa Pan mi powiedział, że wg jego informacji ma 3.0 V6. Jeszcze muszę kiknąć czy ma superselect i blokadę mostu z tyłu.

kaczka81s - 09-09-2014, 06:43

Wrzuciłem ten VIN na ruską stronę, i też pokazuje 3.0 do tej pory jeszcze mnie nie okłamała. A wrzuciłem kiedyś VIN z mojego E88A na podobne strony które podałeś i zgłupiały, także ja bym im nie wierzył.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group