To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić 3000GT/GTO - Wie ktoś coś o tym egzemplarzu? :)

tomeek93 - 09-09-2014, 22:45
Temat postu: Wie ktoś coś o tym egzemplarzu? :)
Witam, czy ktoś z forumowiczów wie coś więcej na ten tego samochodu? http://olx.pl/oferta/mits...D5-ID5MrtD.html
Dogadałem się z kolesiem, że wymienie moją Imprezę na to i szukam jakichkolwiek informacji przed wtopą.
Pozdrawiam

madź - 01-11-2014, 16:09

Ten samochód jest jedną wielką wtopą. Ktoś już go oglądał z forum 3/S pod kątem rozbioru na części...
kisian - 01-11-2014, 21:56

Toto miało w serii 166KM, wątpię czy ma deklarowane ponad 200KM. Jak koleżanka powyżej napisała ktoś chciał zrobić z tego magazyn części więc chyba niewarto.
i9i - 01-11-2014, 22:27

By mieć te 225 kucy musialby mieć silnik DOHC. Więc albo zmienili silnik albo głowice. W każdy inny sposób wyciągniecie tej mocy z tego silnika prosi się o nowy motor :evil: Przód od Mitsubishi w Dodge-u nie wróży świetlanej przeszłości.
madź - 01-11-2014, 22:45

kisian napisał/a:
Toto miało w serii 166KM, wątpię czy ma deklarowane ponad 200KM. Jak koleżanka powyżej napisała ktoś chciał zrobić z tego magazyn części więc chyba niewarto.

Chciał... i samochodu nie kupił, bo mało w nim było sprawnych części...
Gościu swego czasu chciał sprzedać samochód (teraz jest "zamienię") za jakieś 8 tysięcy. Cena mówi wiele, bo 3000GT / Stealthy w wersjach wolnossących w stanie nazwijmy to "akceptowalnym" zaczynają się od około 20 tysięcy.
i9i napisał/a:
By mieć te 225 kucy musialby mieć silnik DOHC. Więc albo zmienili silnik albo głowice.

Silnik to ewidetnie seryjne SOHC bez przeróbek, a więc 165KM.
i9i napisał/a:
W każdy inny sposób wyciągniecie tej mocy z tego silnika prosi się o nowy motor :evil:

Nie prawda. Ok. 250KM można uzyskać z SOHC poprzez dołożenie kompresora Eaton, jednak na chwilę obecną to większe koszty niż swap Twin Turbo...
i9i napisał/a:
Przód od Mitsubishi w Dodge-u nie wróży świetlanej przeszłości.

Przód jest od Stealth'a. Z Mitsubishi tam jest tylko znaczek.

i9i - 02-11-2014, 02:31

madź napisał/a:
Nie prawda. Ok. 250KM można uzyskać z SOHC poprzez dołożenie kompresora Eaton, jednak na chwilę obecną to większe koszty niż swap Twin Turbo...

Dla tego konkretnego egzemplarza to jakiekolwiek dmuchnięcie jest zabójcze skoro nawet na graty się nie nadaje. Koszty tych 250PS w SOHC zapewne oscylują w kosztach osiągnięcia 400PS z DOHC czyli stykło by na SL-a w przyzwoitym stanie zza Odry.
madź napisał/a:
Silnik to ewidetnie seryjne SOHC bez przeróbek

Trafiłem to samo ogłoszenie ze stycznia więc fotki są już zdrowo przeterminowane, a podejrzewam, że jeszcze sprzed zakupu. Więc wszystko może być zrobione, włącznie z turbiną od Jelcyna. Ale raczej to chłyt małketingowy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group