Chcę Kupić 3000GT/GTO - Wie ktoś coś o tym egzemplarzu? :)
tomeek93 - 09-09-2014, 22:45 Temat postu: Wie ktoś coś o tym egzemplarzu? :) Witam, czy ktoś z forumowiczów wie coś więcej na ten tego samochodu? http://olx.pl/oferta/mits...D5-ID5MrtD.html
Dogadałem się z kolesiem, że wymienie moją Imprezę na to i szukam jakichkolwiek informacji przed wtopą.
Pozdrawiam
madź - 01-11-2014, 16:09
Ten samochód jest jedną wielką wtopą. Ktoś już go oglądał z forum 3/S pod kątem rozbioru na części...
kisian - 01-11-2014, 21:56
Toto miało w serii 166KM, wątpię czy ma deklarowane ponad 200KM. Jak koleżanka powyżej napisała ktoś chciał zrobić z tego magazyn części więc chyba niewarto.
i9i - 01-11-2014, 22:27
By mieć te 225 kucy musialby mieć silnik DOHC. Więc albo zmienili silnik albo głowice. W każdy inny sposób wyciągniecie tej mocy z tego silnika prosi się o nowy motor Przód od Mitsubishi w Dodge-u nie wróży świetlanej przeszłości.
madź - 01-11-2014, 22:45
kisian napisał/a: | Toto miało w serii 166KM, wątpię czy ma deklarowane ponad 200KM. Jak koleżanka powyżej napisała ktoś chciał zrobić z tego magazyn części więc chyba niewarto. |
Chciał... i samochodu nie kupił, bo mało w nim było sprawnych części...
Gościu swego czasu chciał sprzedać samochód (teraz jest "zamienię") za jakieś 8 tysięcy. Cena mówi wiele, bo 3000GT / Stealthy w wersjach wolnossących w stanie nazwijmy to "akceptowalnym" zaczynają się od około 20 tysięcy.
i9i napisał/a: | By mieć te 225 kucy musialby mieć silnik DOHC. Więc albo zmienili silnik albo głowice. |
Silnik to ewidetnie seryjne SOHC bez przeróbek, a więc 165KM.
i9i napisał/a: | W każdy inny sposób wyciągniecie tej mocy z tego silnika prosi się o nowy motor |
Nie prawda. Ok. 250KM można uzyskać z SOHC poprzez dołożenie kompresora Eaton, jednak na chwilę obecną to większe koszty niż swap Twin Turbo...
i9i napisał/a: | Przód od Mitsubishi w Dodge-u nie wróży świetlanej przeszłości. |
Przód jest od Stealth'a. Z Mitsubishi tam jest tylko znaczek.
i9i - 02-11-2014, 02:31
madź napisał/a: | Nie prawda. Ok. 250KM można uzyskać z SOHC poprzez dołożenie kompresora Eaton, jednak na chwilę obecną to większe koszty niż swap Twin Turbo... |
Dla tego konkretnego egzemplarza to jakiekolwiek dmuchnięcie jest zabójcze skoro nawet na graty się nie nadaje. Koszty tych 250PS w SOHC zapewne oscylują w kosztach osiągnięcia 400PS z DOHC czyli stykło by na SL-a w przyzwoitym stanie zza Odry.
madź napisał/a: | Silnik to ewidetnie seryjne SOHC bez przeróbek |
Trafiłem to samo ogłoszenie ze stycznia więc fotki są już zdrowo przeterminowane, a podejrzewam, że jeszcze sprzed zakupu. Więc wszystko może być zrobione, włącznie z turbiną od Jelcyna. Ale raczej to chłyt małketingowy.
|
|
|