Outlander II GEN Techniczne - Sprzęgło w 2.0 DID - jak wam "bierze"?
toppk - 19-09-2014, 20:57 Temat postu: Sprzęgło w 2.0 DID - jak wam "bierze"? Przesiadając się z Octavii 1.9 TDI na OutII 2.0 DID zauważyłem znaczącą różnicę przy ruszaniu.
W Skodzie sprzęgło zaczynało działać tak od 1/3 pełnego wciśniętego pedała, natomiast w moim Outku bierze tak od 1/4. Różnica jest wyczuwalna i to bardzo - mój zdecydowanie bierze pod koniec, aczkolwiek płynnie się rusza.
Jak jest u was?
[ Dodano: 22-09-2014, 20:58 ]
Co by nie zakładać nowego wątku, zapytam w tym.
Akumulator w O II z 2011 r. - czy mogę wymienić normalnie, bez podtrzymania prądu? Nic się nie rozkoduje, nie będę musiał jechać na kasowanie jakiś błędów?
and - 23-09-2014, 23:16
Jak wyliczyłeś tę 1/3 albo 1/4 ?
Nie zawracaj sobie głowy takimi "różnicami",przecież nie jesteś w stanie ich obiektywnie określić.
Akumulator możesz zmienić bez podtrzymania prądu,co najwyżej rozkodują się stacje w radiu.
emil_d - 24-09-2014, 00:25
and napisał/a: | Jak wyliczyłeś tę 1/3 albo 1/4 ?
Nie zawracaj sobie głowy takimi "różnicami",przecież nie jesteś w stanie ich obiektywnie określić.
Akumulator możesz zmienić bez podtrzymania prądu,co najwyżej rozkodują się stacje w radiu. |
Dokładnie - to sprzęgło sterowane hydraulicznie i nie ma tu żadnego znaczenia w którym miejscu bierze - jak się skończy to po prostu nie pojedziesz.
toppk - 29-09-2014, 19:17
Dziękuję za odpowiedzi
Akumulator zmieniłem normalnie i nic się nie stało
Tylko dziwi mnie jedna rzecz, a mianowicie, ten mój oryginalny aku już kiedyś rozładował się poprzedniemu właścicielowi tak, że nie mógł auta odpalić, bo grał muzykę z auta przez 2-3 godz. Mi to też się zdarzyło, kiedy sprzątałem w aucie i drzwi były otworzone przez jakies 3 godz., ale nie włączałem żadnej muzyki. Nie odpalił.
Potem wziąłem prostownik pod maskę i ładowałem go 5 godz. Po tym czasie zaciągnąłem areometrem elektrolit, aby sprawdzić stan naładowania - był naładowany tak na 85%, ALE KOLOR ELEKTROLITU BRĄZOWY! zmierzony pod dużym obciążeniem trzymał 8.5V - oczywiście po badaniu auto odpaliło.
Sprawdziłem ładowanie 14,1 - 14,3 przy włączonych i wyłączonych odbiornikach, czyli przeładowania nie mogło być!
To czemu ten elektrolit był brązowy? Nawet jeżeli aku był rozładowany, ale nie do zera, to nie ma szans na spadek masy czynnej, bo po doładowaniu powinien się był zachowywać, jak nowy.
Ot zagadka...
DJ Fazi - 29-09-2014, 20:02
U mnie RF wyłącza się po około 20 minutach.
toppk - 29-09-2014, 20:51
DJ Fazi napisał/a: | U mnie RF wyłącza się po około 20 minutach. |
W jakim sensie się wyłącza?
Bo nie rozumiem, co masz na myśli...
|
|
|