To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Aparat zapłonowy

apiro - 23-09-2014, 14:17
Temat postu: Aparat zapłonowy
Wymieniałem cewkę i chyba coś [edit], bo silnik pracuje najlepiej jak aparat jest na maksa przesunięty w prawą stronę (a nawet by mu trochę brakowało zakresu). Dlaczego tak się dzieje? Aparat można włożyć tylko w jednej pozycji, nie ma "ząbków".
robertdg - 23-09-2014, 15:10

Trzeba zatem sprawdzić zgodność markerów na rozrządzie
apiro - 23-09-2014, 16:38

rozrząd był sprawdzany i jest ok
robertdg - 23-09-2014, 16:57

Zapłon sprawdzany na lampie stroboskopowej :?:
londolut - 23-09-2014, 20:10

apiro, ogarnij się i opanuj wulgary.
apiro - 24-09-2014, 10:16

zaplon ustawiony na lampe powoduje ze silnik chodzi gorzej, wyraznie slychac opoznienie zaplonu. dopiero przyspieszenie go na maks do prawej strony powoduje normalna prace silnika. obroty na biegu jalowym wg obrotomerza wynosza ok. 850 rpm
KsiadzRobak - 24-09-2014, 12:45

Czy osoba ustawiająca zapłon słyszała o złączu do ustawiania zapłonu? Podłączała je do masy?
apiro - 24-09-2014, 13:05

osoba ktora to ustawiala to z tego co widzialem to podlaczyla lampe (przypominajaca pistolet) tylko do akumulatora i do przewodu wn
KsiadzRobak - 24-09-2014, 14:53

W ten sposób nie da się ustawić zapłonu. Nie widzę rocznika auta, ale jeśli na ścianie grodziowej jest szare bądź brązowe (czasem czarne), duże !!! złącze z zaślepką (fabrycznie, bo można zgubić) to przed regulacją trzeba je podłączyć do minusa akumulatora.
Jeśli nie ma złącza, to przed regulacją trzeba użyć komputera MUT II do ustawienia trybu serwisowego w ECU.

apiro - 24-09-2014, 16:06

rocznik to '97. Gdzie dokładnie szukać tego złącza? Szukałem w książeczce serwisowej w dziale zapłonu i nic nie znalazłem na ten temat.
KsiadzRobak - 24-09-2014, 16:25

W manualu do CJ1 - zakres ENGINE, strona 11A-9 (w on-vehicle service)
Złącze jest - fabrycznie - spięte do wiązki elektrycznej prowadzonej na ścianie grodziowej.

apiro - 29-09-2014, 11:52

a gdzie znajdę dokładnie znak na kole pasowym? bo szukam i nie moge znalezc
KsiadzRobak - 29-09-2014, 12:37

po co znak, skoro koła pasowego nie da się założyć inaczej? w zębatce wału jest tulejka a koło pasowe ma tą dziurkę w jakimś celu ;)
a jak bardzo się upierasz, to na brzegu koła będzie takie ciuteńkie "uszczerbienie"

apiro - 29-09-2014, 13:28

właśnie chodzi mi o to uszczerbienie, nie mogę go znaleźć. Bo przecież to uszczerbienie ma się zrównać ze znakiem na obudowie rozrządu, prawda? Kręcę tym kołem i kręcę i nie widzę tego uszczerbienia kompletnie.
KsiadzRobak - 29-09-2014, 13:32

Może zdejmij górną obudowę rozrządu, ustaw koło zębate na znacznik i wtedy poszukaj w okolicy znacznika T na dolnej obudowie rozrządu.

powiększ sobie zdjęcie z linku:
http://www.carspace.cz/zb...--mds-4g15.html

widać nacięcie po prawej strony, lekko w górę od środka

to jest to, czego szukasz



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group