Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Problem z osłoną przegubu
xluki - 24-09-2014, 19:05 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Problem z osłoną przegubu Kupiłem osłonę przegubu LOBRO 303911. Według katalogu pasuje do Carismy. Średnica to 83,41mm a osłona do Carismy ma teoretycznie 83mm. Problem polega na tym, że drugi raz zsunęła mi sie opaska z osłony ;/ Czy wina leży po stronie mechanika czy osłony? nie wiem czy mam kupić drugą osłonę...
MichciuGT - 24-09-2014, 19:25
ja od siebie powiem że jak założyłem opaskę z kulką na oryginalną manszetę bo oryginalna puściła i nie trzymała, a nie wyczyściłem dokładnie z smaru przegubu to zeszła po tyg., zdaje mi się że jak będzie przegub dobrze oczyszczony i dobrze zaciśnięta opaska to zlatywać nie powinna, nawet na trochę luźno wchodzącą manszete
robertdg - 24-09-2014, 19:46
Jezeli osłona jest z termoplastu (tak niby wynika z karty produktu dla GKN LOBRO 303911) i nachodzi luźno na przegub to znaczy że jest źle dobrana, termoplast musi być pasowny
rasiak1980 - 24-09-2014, 21:36
Z kulkami opaski to są do że tak sie wyrażę miałem ten sam problem bo w angli dostępne były tylko z kulkami i co i rusz zakładałem nową problem rozwiazałem poprzez zastosowanie cybantu - pierścień zaciskowy nierdzewny miałem jedynie obawy czy śruba zaciskowa zmieści się w tą przestrzeń pomiędzy wahaczem a przegubem ale było idealnie
adrian3232 - 24-09-2014, 21:49
Miałem ten sam problem, zsuwającą się manszetę. Gumowa wytrzyma mniej a te plastikowe są za duże. Ja poradzilem sobie poprzez założenie opaski skręcanej i wtedy da radę ją stabilnie umocować.
rasiak1980 - 25-09-2014, 05:47
Właśnie o tym samym mówimy u mnie patent działał by pewnie do dziś
adrian3232 - 25-09-2014, 09:08
tylko ja podłorzyłem pod miejsce tej śruby kawałek ucięty innej opaski żeby nie było ostrej krawędzi która przy dokręcaniu mogła by zrobić dziure
xluki - 26-09-2014, 15:07
Kupiłem osłonę Pascal'a G5R016PC (innej w IC nie mieli :/), średnica 83mm, wysokość 145mm wykonana z gumy. Zastanawiam się czy ta będzie lepsza i czy będzie lepiej pasować...
rasiak1980 - 26-09-2014, 18:05
jak będziesz zakładał gumę musisz przegub wyciągnąć ze zwrotnicy to przy okazji poproś żeby ci go przeczyścili i przesmarowali u mnie wymienili gałgany i nie dali smaru załączonego do opakowania efekt był taki że po pół roku pracowania na sucho przegub nadawał się do wymiany takich mamy "mechaników" w polsce
xluki - 26-09-2014, 20:04
Juz jeden przegub mi tak zalatwili ile to cyrku też było bo musiałem drugi przegub kupić, bo pierwszy wypadł :O ale poszedl na reklamacje i uznali
|
|
|