Nasze nieMiśki ;-) - Nowy Szwed
mitsu00 - 05-10-2014, 17:46 Temat postu: Nowy Szwed Jako ze rodzinka sie rozrasta i potrzebny byl wiekszy bagaznik, zakupilem niedawno nowe auto, b fajna wersje VOLVO XC70 AWD wersja Summum+. Po remapie silnik teraz ma 480NM i 215KM. 5 cylindrow dizelek, automat, PDC przod i tyl, kamera cofania, niezalezne ogrzewanie postojowe, szyberdach, ori NAVI, skora, el szyby, lusterka, skretne bixenony, fotele z pamiecia, City Safety, czyli auto samo sie zatrzyma jak dziecko wybiegnie przed maske (dziala do 50 km/h), laminowane i przyciemniane szyby, elektryka bagaznika i Volvo on Call, czyli pelne zarzadzanie i sterowanie autem z ajfona. Komfort jazdy b fajny. Uczucie jak jazda poduszkowcem
Fragu - 05-10-2014, 20:33
Bardzo fajne auto!
Bartekkita - 05-10-2014, 21:46
fiu fiu czekam na wrażenia z eksploatacji
mjsystem - 05-10-2014, 21:54
Zacny. Powodzenia i szerokości. Napisz jak z kosztami serwisu, bo wiem, że nie Volvo nie jest tanie w utrzymaniu.
mitsu00 - 05-10-2014, 22:38
mjsystem napisał/a: | Zacny. Powodzenia i szerokości. Napisz jak z kosztami serwisu, bo wiem, że nie Volvo nie jest tanie w utrzymaniu. | Tak znowu strasznie nie jest. Mniej wiecej na rowni z cenami serwisu Mitsubishi. Jako ze to 5 cylindrowiec, to i wiecej oleju wchodzi i jest on dosc drogi, ale olej sam sprowadzam z DE za polowe ceny w ASO Pozatym DPF jest niewymienialny, wiec tego kosztu nie ponosze a i skrzynia automatyczna jest b wytrzymala. Rozrzad na lancuchu, wiec trwaly. Komfort jazdy i tlumienia nierownosci b fajny
macia - 05-10-2014, 23:27
mitsu00 napisał/a: | skrzynia automatyczna jest b wytrzymala |
A to akurat ciekawostka, bo mechanicy z aso polskiego zupełnie co innego mi mówili, to znaczy do 200 koła km to jeszcze może przeżyć, ale dalej to loteriada.
Auto bardzo fajne, sam się przymierzałem. Jeździ się faktycznie jak na wersalce, ale w tym pozytywnym sensie
Ja zrezygnowałem głównie ze względu na koszty eksploatacji u nas (części + usługi serwisowe + newralgiczne punkty: skrzynia i zawias-amortyzatory).
Będę obserwował twoją historyjkę, bo auto naprawdę mi trochę zawróciło w głowie (chociaż ja benzynę brałem pod uwagę). Powodzenia!
mitsu00 - 06-10-2014, 00:15
macia napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | skrzynia automatyczna jest b wytrzymala |
A to akurat ciekawostka, bo mechanicy z aso polskiego zupełnie co innego mi mówili, to znaczy do 200 koła km to jeszcze może przeżyć, ale dalej to loteriada.
Auto bardzo fajne, sam się przymierzałem. Jeździ się faktycznie jak na wersalce, ale w tym pozytywnym sensie
Ja zrezygnowałem głównie ze względu na koszty eksploatacji u nas (części + usługi serwisowe + newralgiczne punkty: skrzynia i zawias-amortyzatory).
Będę obserwował twoją historyjkę, bo auto naprawdę mi trochę zawróciło w głowie (chociaż ja benzynę brałem pod uwagę). Powodzenia! | Ta skrzynia AISIN ma specyfikacje do 500Nm wiec moment wytrzyma. Warto natomiast wymienic w niej olej tak przy 100tys km, mimo ze producent tego nie wymaga. W SE auta jezdzace jako taxi maja te czynnosc obowiazkowa przy przegladzie 60 tys km. Koszt 1500zl bo trzeba plukanie zrobic zeby wszystko sie ladnie ulalo. W sumie z 15l oleju zejdzie, sama skrzynia miesci chyba 8l. Kumpel jezdzi D5, czyli jeszcze mocniejszym dizelkiem i ma juz nawiniete 450 tys km i wszystko hula i huczy. Ze skrzynia tez Tak wiec mozna Jezdzilem wieloma automatami, a akurat ta b fajnie i plynnie zmienia biegi, zero szarpniec, czy "skokow wielblada" mimo ze to nie jest dwusprzeglowka.
karolgt - 11-10-2014, 12:23
wygląda fajnie, zdecydowanie lepiej niż 1gen XC70.
Również chętnie posłucham jak się spisuje.
mitsu00 - 19-10-2014, 20:16
Wzialem i zamontowalem podswietlenie LED tylnej tablicy zeby bardziej "wiesniacko" wygladal z tylu (6szt 6K/klosz; w sumie 12 szt), ale na dodatkowym oporniku, bo wszystko w VOLVO jest na magistrali CAN i wywala bledy od razu, jak byle zarowke sie wymieni Swieca tak, ze wstecznego swiatla juz nie potrzeba przy cofaniu....
Apropo spalania nowoczesnych dizelkow: 1330 km na baku ropy (70l) w aucie z DMC 2330kg Do tego silnik podkrecony w VOLVO na 215KM i 480NM.
mitsu00 - 26-10-2014, 21:42
Od wczoraj na zimowo i na ostro
tomasek - 26-10-2014, 22:12
Świetna sprawa te kolce,tylko szkoda że głośne na suchym asfalcie i nie dozwolone w PL
mitsu00 - 26-10-2014, 22:29
tomasek napisał/a: | Świetna sprawa te kolce,tylko szkoda że głośne na suchym asfalcie i nie dozwolone w PL | To ze glosniejsze niz zimowki bez kolcow, to fakt. Bezpieczenstwo jednak jest wazniejsze niz wiekszy halas W SE nie sola na wariata jak w PL, wiec i wiecej jest tu odcinkow z polaciami lodu na asfalcie. A na takie atrakcje tylko opony na kolcach daja rade.
tomasek - 26-10-2014, 22:34
A jak się sprawują na suchym lub mokrym asfalcie nie wpada w poślizg
mitsu00 - 26-10-2014, 22:39
tomasek napisał/a: | A jak się sprawują na suchym lub mokrym asfalcie nie wpada w poślizg | Nic a nic. Normalna trakcja jak zwykla zimowka + ekstra bezpieczenstwo na lodzie. Te ktore kupilem zostaly wybrane niedawno przez szwedzki Auto Motor Sport za najlepsze (Continental Conti Ice Contact HD). Zaraz po nich uplasowaly sie Nokiany Hakkapelita 8.
Tanie jednak nie sa: 1 szt 1200zl za rozmiar 235/55/17
tomasek - 26-10-2014, 23:14
Przyznam się że w Sztokholmie jeszcze nie widziałem lodowych niespodzianek i normalne zimówki dawały radę
Ale jak można mieć na kolcach to czemu nie,tylko w centrum chyba nie wszędzie wjedziesz
|
|
|