Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] koszty wymiany sprzęgła
lukaszOst1 - 11-10-2014, 21:01 Temat postu: [I 2.0T] koszty wymiany sprzęgła Witam panów i panie pytanie moje dotyczy kosztow wymiany sprzęgła w moim misiaczku, pytam typowo informacyjnie poniewaz nie chciałbym zostac nadmiernie nadwyrężony przez mechanika.. bo jak to zwykle bywa zacznie wymyślac "ile to roboty a to skomplikowane". Z gory dzieki za odpowiedzi.
GrzechuB - 11-10-2014, 22:00
300-350 pln max skrzynia wychodzi bez problemu tylko silnik trzeba podwiesić .
miron - 11-10-2014, 23:22
Witam. A kupiłeś już sprzegło. Jeżeli tak to co i za ile? Bo jak dzisiaj dałem po żwirze to swąd poszedł. Pewnie po zimie skończy żywot.Pozdro
lukaszOst1 - 12-10-2014, 07:11
miron napisał/a: | Witam. A kupiłeś już sprzegło. Jeżeli tak to co i za ile? Bo jak dzisiaj dałem po żwirze to swąd poszedł. Pewnie po zimie skończy żywot.Pozdro | sprzeglo mam exedy dalem 1100zl za nie teraz zostal juz tylko mechanik
miron - 12-10-2014, 11:30
A po jakim przebiegu siadło?
lukaszOst1 - 12-10-2014, 12:45
Nie mam tego auta od nowosci ale mialem zapewnienie ze przebieg oryginalny lecz kto to wie... przebieg to 187tys.
Bartek - 12-10-2014, 13:40
GrzechuB, oczywiście robiłeś to osobiście w o1 turbo?
Po wyjęciu transferu, faktycznie idzie już z górki.
lukaszOst1 - 12-10-2014, 13:43
Czyli smiem sie domyslac ze roboty jest od cholery i jeszcze troche...
GrzechuB - 12-10-2014, 17:21
Aaa nie doczytałem,że turbo znaczy 4 łapy - czujny admin
Czyli dochodzi transfer i wał.
Dużo więcej roboty?
Pozdrówki
desti - 12-10-2014, 18:37
U mnie robocizna wyszła 450zł a sprzęgło kompletne z EVO 4000zł, ale to już ekstremalne sprzęgło jest do 400KM i 550-600NM do tego lżejsze koło zamachowe
Bartek - 12-10-2014, 19:52
GrzechuB, dużo. Często o blacharkę zahacza - bo odkrecenie poprzecznej belki zawieszenia to mission impossible w >10 letnim aucie w którym od wyjechania na osłonę ulice nie było to odkrecenie.
mechanik - 26-10-2014, 18:46
u mnie padło po 135 tyiach,kupiłem exedy na allegro za ok 1150,robote szacuje na jakies 350 pln ,myśle ,że to uczciwa cena ,trzeba poswięcic na to ok 1 dnia jezeli ktoś z okolic białki tatrzańskiej to zapraszam
nytsug - 27-10-2014, 16:59
GrzechuB napisał/a: | Aaa nie doczytałem,że turbo znaczy 4 łapy - czujny admin
Czyli dochodzi transfer i wał.
Dużo więcej roboty?
Pozdrówki |
Nie tylko turbo znaczy 4 łapy, 2.0 i 2.4 zwykły też ma 4 łapy. 2.0 czasem występuje w napędzie tylko na przód ale to bardzo rzadko. Nie kupisz do Outlandera sprzęgła poniżej 800-900zł więc nie wiem skąd cena 300-350zł.
Ja gdy robiłem rozrząd i sprzęgło: rozrząd Continental bez wymiany napinacza + sprzęgło EXEDY dałem razem z robocizną i częściami 1700zł. Myślę, że dobra cena.
Bartek - 27-10-2014, 17:12
nytsug napisał/a: | Nie tylko turbo znaczy 4 łapy, 2.0 i 2.4 zwykły też ma 4 łapy. |
Ale w drugą stronę już tak turbo=4 łapy i kretyński sposób umieszczenia transferu NAD belką zawieszenia przykręconą iluzorycznie trzymającymi się w karoserii szpilkami.... jak się obróci szpilka w podłużnicy - cięcie metalu i krzesanie iskier, na które trzeba przeznaczyć trochę więcej niż 350 zł, żeby było zrobione porządnie i z głową, a nie wycięte okienko na palnik migomatu i zalepione byle jak, co za chwilę będzie rude jak nasz były premier
miron - 18-03-2015, 19:54
To jak niby to dobrze zrobić? U mnie jedna szpilka obróciła się. Jestem po wymianie 1300 sprzęgło, mechanik 400, ale następnym razem ma brać 600 za 4 łapy. Działa leciutko. Sprzęgło Exedy takie jak oryginał. Zamówiłem w firmie Sprzęgła24.pl. Niby z Anglii sprowadzali.
|
|
|