To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] za niskie wolne obroty

misio-1992 - 16-10-2014, 14:31
Temat postu: [E33A 2.0] za niskie wolne obroty
Witam.

Od pewnego czasu zauważyłem że moje obroty na biegu D są w granicach 500-600 obr/min (a 2 miesiące temu były w granicach 850).
Przepustnica była czyszczona, obroty ustawiane, nawet czujnik położenia przepustnicy był zmieniany i aparat zapłonowy z kablami i świecami.
Co może być tego powodem że obroty są tak niskie? Dodam że silnikiem zaczęło trochę trząść ( i nie obstawiam balansu bo też był robiony)

lukas12125 - 09-11-2014, 18:08

Radzę patrzeć w kierunku ssania, u mnie komputer nie steruje i też niskie obroty, ale jak się rozgrzeje to lepiej ale nie to samo co było, i czekam na okazję komputera
misio-1992 - 10-11-2014, 21:43

Tylko że w moim przypadku lukas12125 Jak silnik jest zimny to ma 950 obr/min czyli mniej więcej jak być powinno. Natomiast jak się rozgrzeje to obroty spadają mu do 500-600 i trzęsie budą a teraz nawet obroty zaczęły falować od 950-500 i tak cały czas na rozgrzanym.
KsiadzRobak - 10-11-2014, 22:22

misio-1992 napisał/a:
Jak silnik jest zimny to ma 950 obr/min czyli mniej więcej jak być powinno.
tyle może mieć na rozgrzanym silniku
zimny E3x ma ok. 1500 rpm a w zimie nawet 1800

misio-1992 - 11-11-2014, 00:26

Zgadza się, jak go odpalam to ma 1500 obr lecz gdy stanę jak będzie już całkowicie rozgrzany to jak wspominałem wcześniej obroty spadają do 500-600 i falują.
deejay - 11-11-2014, 20:02

misio-1992 napisał/a:
Zgadza się, jak go odpalam to ma 1500 obr lecz gdy stanę jak będzie już całkowicie rozgrzany to jak wspominałem wcześniej obroty spadają do 500-600 i falują.


A jaki masz problem wyregulowac je ?

misio-1992 - 12-11-2014, 10:03

Regulowane były nie całe dwa tysiące kilometrów temu. Czy tak szybko by się rozregulowały i czy dlatego falowały by od 1000 do 500 bo wydaje mi się że chyba nie?

[ Dodano: 23-11-2014, 17:47 ]
To nie jest kwestia wyregulowania wolnych obrotów bo to nic nie dało. Jak było tak jest. Jak silnik jest zimny to wszystko jest łądnie pięknie ale jak się tylko rozgrzeje to zaraz obroty zaczynają falować jak głupie do 500-set. Wskazania sondy lambda według Pama wachają się do 1V do 0 i tak na zmianę w tak szybkim czasie że trufdno zapamiętać wartości wyświetlane na wyświetlaczu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group