To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Pinin - podróż przez pompę wysokiego ciśnienia

cezare - 18-10-2014, 20:12
Temat postu: podróż przez pompę wysokiego ciśnienia
fyi - moze tam kogo nie było jeszcze
regeneracja pompy - szlif płytek na szkle

https://www.dropbox.com/s...TLsr7m5Psa?dl=0

[ Dodano: 19-10-2014, 12:07 ]
cezare napisał/a:
fyi - moze tam kogo nie było jeszcze
regeneracja pompy - szlif płytek na szkle

https://www.dropbox.com/s...TLsr7m5Psa?dl=0


wszem i wobec - już nie ma błąd ciśnienia - naprawione ;)

yanes - 22-10-2014, 19:33

U siebie mam dwie takie pompy po naprawie metodą "prób i błędów",w profesjonalnym serwisie aut japońskich.Napisz coś więcej jak się za to zabrać.
cezare - 23-10-2014, 09:49

yanes napisał/a:
U siebie mam dwie takie pompy po naprawie metodą "prób i błędów",w profesjonalnym serwisie aut japońskich.Napisz coś więcej jak się za to zabrać.


tu masz wszystko - wg tego robiłem ..
http://mycarisma.ru/staty...isi-karizma-gdi

proste to jak futerał na cepy - zero filozofii .. jedyne ostrzeżenie jakie dostałem w polsce to takie, że po szlifowaniu płytek pozbyłem się warstwy wolframu .. i że po szlifowaniu mi to siądzie biegusiem ... ale odbiłem piłeczkę, żeby mi nie opowiadał bzdurek o wolframie, bo jak miałem wybite od przepracowania płaszczyzny - to wybite = brak w tych miejscach wolframu.. do czego zmierzam ? jak dorwę jakąś pompę .. szukam jakiejś taniej na części .. to po szlifie płytek - dam je do poleczenia wolframem .. bo i tak za rok będę czyścił EGR jak winno się robić co roku - więc pompę będę miał i tak i tak w ręku .. więc ... podmienię na zrobione na PRO z powłoką wolframową.. a rosjanie kulaja po paredziesiąt tysi na tak przygotowanych płykach .. i mówią, jak ci się wytrze .. spolerujesz jeszcze raz ;) ..

a co do rekomendacji że tak można robić - to proszę... mi to wystarczyło..

"the most advanced GDI guy in Russia- mek. He had the own gdi service in Moscow and the site mek1.ru with forum. He is repaired gdi cars for over 10 years and sharing his expirience with normal gdi users. This technology of reparing the plates is his idea as far as I know. "

ważne żebyś się zaopatrzył w te klucze gwiazdkowe - ja kupiłem cały komplet za ponad 100 pln ... i sie okazało ze zaczynają się od rozmiaru 10 .. i to jest za dużo ;( .. musi być mniej...

po udanej operacji rosjanin po obejżeniu filmu jak chodzi moje GDI napisał..

"I'am very proud for you. Good work and the result is the prize for that. Actually your pinin on idle working better rhan my car)
I'am very glad that my knowlege was usefull for you and my expirience helped to fix your car) Now you can share your expirienceto other people and help them )"

no to sharuję..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group