To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Szarpie na biegach

bugaj102 - 18-10-2014, 20:47
Temat postu: Szarpie na biegach
Witam mam taki problem. Mam Cari 1.8 GDI 125km i gdy się rozgrzeje szarpie na biegach. W podziękowaniu MICHCIUGT sprawdził na komputerze mam dwa błędy 25 i 3 i nie wiem od czego tak sie dzieje
MichciuGT - 18-10-2014, 21:10

a sprawdzałeś jakiego koloru jest olej w skrzyni biegów i jego ilość? :)
rasiak1980 - 18-10-2014, 22:48

padający czujnik położenia wału korbowego też to przerabiałem dodatkowo wskazówka obrotomierza skakała mi po całej skali u mnie był to problem z zaśniedziałymi stykami wiązki, jak czujnik uszkodzony to objawy są takie że zagrzany silnik ciężej odpalić, i świruje po nagrzaniu
bugaj102 - 19-10-2014, 11:24

Rasiak mam do Ciebie pytanie. Jak wymienić ten czujnik położenia wałka korbowego bo mi z niego coś cieknie od strony skrzyni i od rozrządu. A i jest problem jest taki, że strasznie silnik głośno pracuje i stuka jak diesel. Wiecie co mogę z tym zrobić? Bo nie wiem czy bardziej się opłaca kupić nowy silnik czy angażować własne siły i koszta.

[ Dodano: 19-10-2014, 11:49 ]
Gdzie mogę kupić ten czujnik położenia wału korbowego i ile kosztuję? I gdzie znajduję się w samochodzie?

rasiak1980 - 22-10-2014, 08:11

czujnik to pewnie w sklepie z częściami do japońców ewentualnie ebay, z wymianą to trudniej w innych samochodach to dwie minuty roboty, tu trzeba osłonę rozrządu na dole i koło osprzętu ściągnąć, olej prawdopodobnie uszczelniacze wałków rozrządu ciekną po obu stronach głowicy, dodatkowo na dole może cieknąć uszczelniacz wału korbowego, żeby to wymienić dodarkowo trezeba rozrząd zdejmować, tutaj są dwie przyczyny, cieknących uszczelniaczy na wałkach albo ktoś kto wcześniej to auto miał zrobił nim z 500 tyś km albo co bardziej prawdopodobne ktos kto nie miał pojecia o tym jak się głowicę składa i że numeruje się częsci rozebrał ja pomieszał panewki i uszczelniacze a pozniej złożył jakoś do kupy dobrze działający silnik powinien cykać jezeli terkoli jak stary traktor to coś jest na rzeczy, aha jeszcze jedna sprawa, sprawdz czy nie masz w otworach na swiece oleju
bugaj102 - 22-10-2014, 13:51

Widzisz otwory są czyste oleju nie bierze bo wymieniałem i jest cały czas tyle samo sprawdzałem na stacji diagnostycznej przebieg się zgadza 211 tysięcy ten czujnik położenia wału w Intercarsie kosztuje 120 zł ale jeżeli jest z tym dużo pieprzenia to tego nie robię bo myślę nad zmianą silnika tylko jaki i jak go sprawdzić najlepiej jakby był na samochodzie żebym mógł posłuchać jak pracuje dać mu gazu i wgl
rasiak1980 - 22-10-2014, 17:10

Po prostu podejdź na jakiś spot i posłuchaj inninnych silników ten silnik specyficznie cyka, jeżel klepie jak diesel to do wymiany kasatory luzu zaworowego, u mnie mniej cykało na syntetyku 15w-50 :taki


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group