Pajero II - Uszczelniacz pół oś przód lewy
jawaldek - 20-10-2014, 10:32 Temat postu: Uszczelniacz pół oś przód lewy Wzrok już nie ten nie mogę dopatrzeć się na schematach jaki uszczelniacz / simering jest na lewej przedniej pół osi Mitsubishi Pajero 2,8 TDI 1996r, silnik 4M40. Ciecze olej i nie jest to z manszety. Podrzucie proszę symbol tego uszczelniacza. Od strony silnika
chris junior - 17-06-2016, 19:17
Ostatnio tez wymienialem uszczelniacz lewej polosi i wystepuja 3 rodzaje do pajero ( wielkosci ) - przynajmniej tak mi powiedziano w sklepie wiec wzialem 3 odrazu i dopasowalem ten wlasciwy a pozostale oddalem. Koszt uszczelniacza okolo 30-40 zl z tego co pamietam.
W ramach ciekawostki i porady dla innych : jesli wymieniacie przegub wewnetrzny na nowy zawsze profilaktycznie wymiencie uszczelniacz na nowy - ja o tym nie pomyslalem bo nie cieklo przed wymiana a po wymianie połosi na nową, uszczelniacz puscil po jednym wyjezdzie i znowu pare godzin roboty za 30 zl
pozdrawiam
Rander - 17-06-2016, 20:58
chris junior napisał/a: | Ostatnio tez wymienialem uszczelniacz lewej polosi i wystepuja 3 rodzaje do pajero ( wielkosci ) - przynajmniej tak mi powiedziano w sklepie (...) |
Po pierwsze, to nie odpowiedziałeś na pytanie Waldka (pytał o symbol), a po drugie to Waldek już dawno ten uszczelniacz wymienił
Patrz na daty postów
dyzioo - 26-03-2017, 21:03
Witam
Mam wyciek oleju po ostatnich występach,jak na zdjęciu. Lewa półoś, przód, od strony dyfra.
Zakupiłem tylko uszczelniacz. czy tylko to wystarczy? czy profilaktycznie cos jeszcze kupic?
Jak wymienic uszczelniacz??? jest jakis sposób,aby nie rozbierać półauta??
Pajero półoś przód lewa strona
Pozdro600
sebo_runner - 26-03-2017, 23:53
Zdejmujesz koło . Rozpinasz dwa sworznie , drążek , i chyba stabilizator. Wyciągasz Polos ( mocno siedzi w dyfrze ) także trzeba sobie z tym poradzić. Wyskrobujesz stary uszczelniacz. Montujesz drugi ( idealnie w poziomie i pionie ) i składasz. Ja wyciągałem 3 razy bo po wymianie i tak mi ciekło , aż w końcu się udało .
Ps przed robota spuść olej z mostu i potem nalej nowy;)
|
|
|