To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Lancera! - Lancer CS z okolic Bielska

donar - 02-11-2014, 19:22

A nie znasz może właściciela tego auta?

http://olx.pl/oferta/mits...D5-ID7zMpr.html

To właśnie nad nim się zastanawiam...

Hornet - 02-11-2014, 19:44

Popatrzyłem na zdjęcia i brakuje mi rozpórki pod maską...
donar - 02-11-2014, 19:50

I kierownica jest standardowa. A felgi na 4 śruby, a nie na 5. Ale na te elementy zwracał mi uwagę nawet właściciel. Twierdzi, że takiego sprowadził z Niemiec. Jest taka możliwość, że wyszedł taki z fabryki?
krzychu - 02-11-2014, 21:24

donar napisał/a:
Jest taka możliwość, że wyszedł taki z fabryki?


Z tej co przystanki przerabiają na samochody? :finga:

Poproś o VIN.

Ten zderzak to jakiś cudaczny jest (ale nie widać dokładnie). Poza tym wszystko wskazuje na wersję silnikową 1,6. Jedynie silnik wygląda na 4G63 i ewentualnie chyba zegary (bo mają czerwone od 7). VIN rozjaśni sprawę.

donar - 02-11-2014, 21:40

JMBLNCS9W5U000796

Właściciel przywiózł go po kolizji z przodu i naprawił tu na miejscu. Wymieniono zderzak, błotniki, maskę i jeden reflektor. Dostałem od właściciela opinię rzeczoznawcy Poleksmot, wg której żaden inny element pojazdu (wzmocnienie czołowe, wzmocnienia boczne z podłużnicami, pozostałe elementy nadwozia, podwozia, silnika i układu jezdnego) nie wykazują śladu uszkodzeń powypadkowych.

sla - 02-11-2014, 23:24

Nie wiem co to jest , bo buda (brak przyciemnianych firmowo tylnych szyb i rozpórki , jasne klosze lamp przednich), koła na 4 śruby 15 i wnętrze (kierownica, czarne klamki) to od 1,6.
Ja bym się trzymał od takiego wynalazku z daleka. To nie może być prawdziwa 2,0, tylko jakiś przeszczep.

krzychu - 03-11-2014, 07:01

donar napisał/a:
JMBLNCS9W5U000796


No cóż według VIN wygląd faktycznie na 2.0 Comfort. Więc może faktycznie wyjechał taki z fabryki...

donar - 03-11-2014, 09:38

Dziękuję krzychu. Przejrzałem na szybko na mobile.de Lancery i znalazłem jeszcze 3 takie, jak ten oferowany pod Bielskiem. No i zgłupiałem :( Z jednej strony nie chce się wpakować na minę (i dziękuję za Wasze ostrzeżenia), z drugiej strony nie chciałbym przepuścić okazji na dobre (być może) auto tylko dlatego, że wychodziło w rzadkiej wersji...
krzychu - 03-11-2014, 09:50

A no i jedno jeszcze, według VIN produkcja 07.2004, a nie 11.2005 (może sprzedaż)...
donar - 03-11-2014, 10:05

krzychu napisał/a:
A no i jedno jeszcze, według VIN produkcja 07.2004, a nie 11.2005 (może sprzedaż)...


To już jest niepokojące, bo w opinii rzeczoznawcy tez figuruje rok 2005 jako rok produkcji. Ale on chyba opierał się na dokumentach, które dostał od właściciela i nie sprawdzał na własną rękę. Właściciel twierdzi, że zamówił opinię rzeczoznawcy, żeby później nie mieć problemów ze sprzedażą (chodzi o rozmiar uszkodzeń po kolizji)
Może 11.2005 to Erstzulassung, czyli data pierwszej rejestracji. Już wysłałem zapytanie do właściciela, jaka data w niemieckich dokumentach jest pod hasłem Baujahr. Właściciel wydaje się uczciwy, do tej pory szczegółowo odpowiada na wszystkie moje pytania (co oczywiście nie oznacza, ze sam nie został oszukany w Niemczech).
Produkcja 2004 trochę zmienia postać rzeczy, bo czytałem na forum, ze wielu właścicieli aut z tego rocznika zgłasza problem z rdzewiejącymi ramkami szyb :(

Wojti75 - 03-11-2014, 17:37

donar napisał/a:
A nie znasz może właściciela tego auta?

http://olx.pl/oferta/mits...D5-ID7zMpr.html

To właśnie nad nim się zastanawiam...


Auto ma wyposażenie Lancera Invite 1,6 MY2005, więc coś tu przekombinowane z tym 2,0. Brak rozpórki pod maską - nawet 1,6 w wersji Sport z tych roczników takie posiadały.
Ostrożnie z tym autem....ale wybór należy do Ciebie.

Hornet - 03-11-2014, 19:48

donar napisał/a:
Wymieniono zderzak, błotniki, maskę i jeden reflektor. Dostałem od właściciela opinię rzeczoznawcy Poleksmot, wg której żaden inny element pojazdu (wzmocnienie czołowe, wzmocnienia boczne z podłużnicami, pozostałe elementy nadwozia, podwozia, silnika i układu jezdnego) nie wykazują śladu uszkodzeń powypadkowych.

Dziwne, wymienił cały przód, ale wzmocnienia itd były ok. Co to za stłuczka była?

sla napisał/a:
brak przyciemnianych firmowo tylnych szyb

Ja w 1.6 mam fabrycznie ciemne szyby z tyłu...

donar - 03-11-2014, 20:07

Hornet napisał/a:
Dziwne, wymienił cały przód, ale wzmocnienia itd były ok. Co to za stłuczka była?


Racja, o to nie pytałem, ale to akurat potrafię sobie wyobrazić (a nawet nie muszę sobie wyobrażać). Moja żona w taki sposób rozbiła kiedyś Xsarę. Delikatnie puknęła na skrzyżowaniu w Golfa, ale to wystarczyło, żeby zderzak poszedł do góry i zniszczył błotniki, maskę, jeden reflektor a w drugim pękł jeden zaczep). Pod blachami kompletnie żadnych uszkodzeń, chłodnice nie przesunięte nawet o centymetr.

[ Dodano: 03-11-2014, 20:17 ]
Hornet napisał/a:
sla napisał/a:
brak przyciemnianych firmowo tylnych szyb

Ja w 1.6 mam fabrycznie ciemne szyby z tyłu...


Myślicie, że tu nie są fabrycznie przyciemniane? (bo przyciemniane raczej są)

[ Dodano: 03-11-2014, 20:27 ]
Nie wiem, jak dodać załączniki :( , bo pokazałbym Wam fragment opinii rzeczoznawcy. Faktycznie, stoi tam, że Lancer 2.0 wersja Intense. tylko nie wiem, na jakiej podstawie rzeczoznawca to stwierdził. czy po prostu przepisał z dokumentów (ale jakich?) czy miał jakąś bazę danych. Wiecie może, jak odbywa się pisanie takiej opinii?
I jeszcze jedno: na liście wyposażenia jest obniżone zawieszenie, a rozpórki nie ma. Czy gdyby faktycznie była od nowości, to powinna być ujęta, czy nie. Np. przeciwmgielne są wymienione na liście wyposażenia, a widać, że auto takich nie posiada... To by mi wskazywało na to, ze rzeczoznawca korzystał jednak z jakiejś bazy danych.
Im więcej wiem, tym wiem mniej :(

sla - 03-11-2014, 20:27

Przyciemniana fabrycznie szyba na tylnej klapie wygląda inaczej niż ta na zdjęciu, nie ma na krawędziach takiego czarnego obrysu.
To nie jest wersja Intense/Sport, tylko jakiś mieszaniec, daj sobie spokój.
Faktycznie była jeszcze wersja komfort, ale z silnikiem 1,6 i automatem.

krzychu - 03-11-2014, 20:48

donar - To na pewno nie jest Intense i nie jest Sport. Wyposażenie jest identycznie jak w wersji 1,6. Jedyne różnice jakie widzę to wymieniony przy kolizji zderzak na jakiś zamiennik (ani zwykły ani poliftowy jakiś amerykański chyba). Do tego jest inny silnik oraz zegary (z 2.0 Sport co nie dziwi bo jest gdzie indziej czerwona kreska). Jakby na to nie patrzeć to w VIN-ie 9 oznacza 4G63... Więc całość wygląda na fabryczną konfigurację.

Zawias nie obniżony więc nie dziwi brak rozpórki. Tak samo nie dziwi brak przyciemnianych szyb i innych dupereli z Sport/Intense skoro cała reszta jest Invite (nazywany w katalogach/dekoderach VIN Comfort).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group