Pajero II - [3.0 V6] Na ciepłym ciężko odpala
Panbenonium - 07-11-2014, 20:07 Temat postu: [3.0 V6] Na ciepłym ciężko odpala Cześć
Od momentu zakupu mam taki problem: na zimnym silniku auto odpala od strzała. Na rozgrzanym potrafi kręcić z 2 sekundy zanim zaskoczy.
Wie ktoś co może być tego przyczyną ?
zbyszekm2 - 08-11-2014, 12:43
Taki objaw daje głowica w pompie wtryskowej. Jak będzie rozgrzany silnik to przed zapaleniem polej pompę wody zimna woda i zobacz czy zapali szybciej.
Panbenonium - 08-11-2014, 12:50
Panie Zbyszku, a jak to będzie to, to jak taką usterkę usunąć ?
Heilsberg - 08-11-2014, 12:57
Zbyszek, ale on benzynę ma nie dizla.
zbyszekm2 - 10-11-2014, 07:59
Heilsberg napisał/a: | Zbyszek, ale on benzynę ma nie dizla. |
Nie doczytałem.
Panbenonium - 14-11-2014, 08:55
Dzisiaj zamontowałem od Was silniczek krokowy, bo potrafił też po odpaleniu nie trzymać obrotów i po oduszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła potrafił podczas jazdy zgasnąć (dzwoniłem do Pana w tej sprawie). Póki co po odpaleniu nie gaśnie ale masakrycznie wysoko trzyma obroty, po samym odpaleniu na ok 1200, po chwili zjeżdża do 1000 rpm, a śrubką od regulacji wolnych już mniej nie da rady zejść.
Ps. Jak miałem kiedyś Hondę Prelude, to z tym ciężkim odpalaniem na ciepłym, winny był przekaźnik pompy paliwa. Standardowa usterka w tych autach, wystarczyło sam przekaźnik przelutować na nowo. W misiubisi nawet nie wiem gdzie takie coś jest
Pomoże ktoś z tymi wolnymi obrotami ? Jak to ustawić tym TPS'em i gdzie on jest ?
zbyszekm2 - 14-11-2014, 10:09
Czujnik przepustnicy może ktoś kręcił?
Panbenonium - 14-11-2014, 10:37
No, ale właśnie o to chodzi jak go ustawić
Śrubka co ustawia się nią dźwignię od linki przepustnicy już nie dam rady zmniejszyć obrotów, bo w tej chwili już się tylko opiera o tą dźwigienkę, minimalnie. Reset komputera robiłem, obroty są na poziomie 900-1000 co jak na V6 i tak jest za dużo.
A czujnikiem TPS po prostu nie umiem się bawić, dlatego pytam. W manualu polskim i anglojęzycznym nic na ten temat nie znalazłem (korzystałem z wersji ok 330 stronnicowej).
piotr277 - 14-11-2014, 19:05
Kolego Panbenonium, w service manualu wszystko jest dokładnie opisane. Jeśli tego nie znajdujesz to prawdopodobnie czytasz user manuala a nie service manuala...
Poza tym użyj wyszukiwarki na forum, wpisz TPS i znajdziesz co trzeba.
Grigori - 25-11-2014, 23:11
Śruba nr 07708S powinna być pod czarną zaślepką,
Regulowałem nią obroty bo miałem podobna sytuacje
http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=550
|
|
|