To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Pajero - Małoproblematyczne Pajero w dieselu do 20k

RaVciO - 23-11-2014, 20:43
Temat postu: Małoproblematyczne Pajero w dieselu do 20k
Witam.
Ojciec szuka auta terenowego z silnikiem diesela i napędem 4x4.
Dlaczego? - Jazda po dziurawych polnych drogach, polach i lasach (polowania).
Budżet do 20tys.

Szukać wśród Pajero I czy II?

Liczba drzwi obojętnie może być 2/3, może być 4/5.

Pytanie którą wersję Pajero i z jakim silnikiem wybrać, aby było najmniej problematyczne/awaryjne a ewentualne naprawy nie były ponadprzeciętnie drogie.

Jeśli ktoś ma inne sugestie odnośnie auta 4x4 do 20tys. spełniające powyższe wymogi, proszę pisać :-)

Szyszkowa - 24-11-2014, 19:51

Ciężko Ci będzie znaleźć zadbane PI. A wątpię czy 20k wystarczy na kupno i renowację.
Prościej będzie poszukać nowszego PII. Oprócz mechaniki patrz na rdzę- jak wygląda rama itp. Nie daj się naciągnąć na przerdzewiałe trupy pociągnięte jakimś mazidłem- i reklamowane jako świeżo po konserwacji. Dźgaj śrubokrętem i patrz co się dzieje :)
Reszta (czy wersja czy silnik) to już kwestia gustu.

Osobiście szukałbym czegoś z automatem :) - ale to kwestia przyzwyczajenia i lenistwa. W tych rocznikach to nie wyposażenie będzie istotne, ale ogólny stan.

RaVciO - 24-11-2014, 21:49

Czy automat sprawdza się przy jeździe po dziurach?

Odnośnie silnika, to czy 3.2 DiD nie jest przypadkiem ponadprzeciętnie awaryjny?

Heilsberg - 24-11-2014, 22:02

3.2 Did to dopiero w trójce. Automat po dziurach jest lepszy niż manual. Zresztą wszędzie lepszy, ma jedną tylko wadę - nie pali na zaciąg i problem z holowaniem.
techsm - 25-11-2014, 10:15
Temat postu: Re: Małoproblematyczne Pajero w dieselu do 20k
RaVciO napisał/a:
Witam.
Ojciec szuka auta terenowego z silnikiem diesela i napędem 4x4.
Dlaczego? - Jazda po dziurawych polnych drogach, polach i lasach (polowania).
Budżet do 20tys.

Szukać wśród Pajero I czy II?

Liczba drzwi obojętnie może być 2/3, może być 4/5.

Pytanie którą wersję Pajero i z jakim silnikiem wybrać, aby było najmniej problematyczne/awaryjne a ewentualne naprawy nie były ponadprzeciętnie drogie.

Jeśli ktoś ma inne sugestie odnośnie auta 4x4 do 20tys. spełniające powyższe wymogi, proszę pisać :-)


Jeśli tylko na polne drogi i lasy to nie ma sensu. Ale jeśli do czegoś więcej to polecam Pajero III w wersji 2,5, z pompą elektroniczną. Choć być może 2-3 tys. trzeba będzie dołożyć. Ale między PIII a PII jest technologiczna przepaść.

Panbenonium - 30-11-2014, 23:12

Jak chcesz to mogę Ci sprawdzić ten egzemplarz:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C34806166.html

Mając 20 000 zł, raczej bym Pajero III nie szukał.

jawaldek - 02-12-2014, 16:53

RaVciO napisał/a:
Liczba drzwi obojętnie może być 2/3, może być 4/5.
Drzwi 2/3 mała przestrzeń ładunkowa, 4/5 dużo miejsca nawet dla 7-miu osób.
RaVciO napisał/a:

Pytanie którą wersję Pajero i z jakim silnikiem wybrać
Pajero I z silnikiem 2,5 krótki tak jak wyżej jako "+" jest zwinny w terenie. Pajero II tylko z silnikiem 2,8 duża przestrzeń ładunkowa ale mniejsza, nie znacznie, manewrowość w terenie. Spalania mają porównywalne. Automat mniejszy koszt w naprawie, przy prawidłowej eksploatacji, niż manual ->> koło dwu masowe ma swoją cenę. No i spalania nie można "regulować" jadąc na "luzie". Wszystko zależy do czego samochód, oprócz dziur i polowań. Może kiedyś jakiś dalszy wyjazd tak +/- 3tyś km to i wtedy więcej miejsca się przydaje a takie jest w Pajero II silnik 2,8 TDI . Jak tylko w koło komina to 2,5 krótki I ale wtedy tylko dla jednego pasażera + parę szaraków w bagażniku ;) Z czarną zwierzyną może być problem aby załadować, płowa też się nie zmieści :)
RaVciO - 05-06-2015, 10:04

Aby zakończyć mój wątek - ostatecznie trafiła się w bardzo dobrym stanie Grand Vitara 2004.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group