L200 Techniczne do 2005r. - Brak kontolek napędów załaczania i odłanczania
lappiotr - 28-11-2014, 17:43 Temat postu: Brak kontolek napędów załaczania i odłanczania Witam
Mam od 3 dni L 200 2004 brak w nim popy podciśnieniowej do złączania napędu która mocowana jest do ramy i tu mam pytanie jeśli jest jej brak może być brak także sygnalizacji ( lampek) nie załączone są napędy ( pala się na czerwono) u mnie brak jest takiej sygnalizacji ?
Heilsberg - 28-11-2014, 21:42
Weź no zrób fotkę tych czerwonych lampek od napędów i miejsca po brakującej pompie vaku bo nie wierzę.
zbyszekm2 - 29-11-2014, 12:45
Do ramy nie przychodzi żadna pompa. Na belce pod przednim mostem jest puszka do kompresji ciśnienia.
lappiotr - 29-11-2014, 19:56
Lampek to w ogóle nie ma nic się nie świeci czy załączę napęd lub nie na desce rozdzielczej
[ Dodano: 29-11-2014, 20:38 ]
Witam
ponownie załączam zdjęcia brakujących części (jakich nie wiem ) proszę o pomoc co powinienem dokupić i może zdjęcie
1. http://www.fotosik.pl/pok...c605021a8e.html
2. http://www.fotosik.pl/pok...03de4c0de6.html
3. http://www.fotosik.pl/pok...03de4c0de6.html
Pozdrawiam
GUCIO - 18-12-2014, 22:37
Po kolei, do sterowania załączaniem napędu przedniego służy podciśnienie wytwarzane przez serwo.
Podciśnienie sterowane jest przez zaworki pod prawym nadkolem (za filtrem powietrza).
Brakuje ci siłownika mocowanego na przednim moście który odpowiedzialny jest za załączanie i rozłączanie napędu przedniego wału napędowego. Ten "dynks" co wystaje z boku jeżeli jest schowany to napęd wału jest ROZŁĄCZONY czyli możesz pokręcić wałem napędowym swobodnie (oba przednie koła są na drodze). Jeżeli ten "dynks" jest wyciągnięty to masz ZAŁĄCZONY napęd przedniego wału i wtedy nie możesz pokręcić wałem jak auto stoi na drodze.
Więc do puki nie kupisz siłownika to:
-zaślep oba przewody gumowe bo będziesz miał słabsze hamulce (słabsze podciśnienie w serwie) i dostanie się syf do zaworków sterujących a to drogie zabawki
-jeśli chcesz mieć napęd 4x4 to albo wyciągniesz dynksa ale wtedy wał będzie napędzany przez most przedni co zwiększy spalanie i wibracje i do puki nie włączysz na reduktorze 4h lub 4l możesz jeździć po czarnym bo nie masz włączonego napędu z reduktora na przedni wał
-albo za każdym razem wskakujesz pod samochód i "sterujesz" dynksem.
-albo kup siłownik za ok.500 PLN (podróba) i po problemie.
[ Dodano: 18-12-2014, 22:50 ]
Co do fotki 1 jak byś opisał dokąd zmierzają te przewody to szybciej bym pomógł, bo u mnie one nie występują.
Fotki 2 i 3 to te same a ten kabelek to zagadka, żeby zobaczyć do czego jest podłączony to musisz rozebrać środkową konsolę (tom co przykrywa lewarki zmiany biegów i napędów).
[ Dodano: 18-12-2014, 22:53 ]
I jeszcze jedno kontrolka od napędów w L200 jest zielona, i jeśli napędy są ZAŁĄCZONE to świeci stale, jeżeli coś nie tak to miga, a jak rozłączone to nie świeci nic.
Powodzenia!
lappiotr - 05-01-2015, 20:09
Dzięki za pomoc nie zaglądała tu ostatnio bo była tu totalna cisza związana z moim tematem wiec jako L200 to M Sport 2,6 zacząłem tam szukać i znalazłem ze z przodu brakuje mi siłownika - już kupiłem ale kontrolka zielona (napędów miga ) musze ponoć sprawdzić elektrozawór lub przewody ale już mogę załączysz tylko wszystko metalicznie grzechocze ale przód się załącza na pewno
|
|
|