Pajero III - [3.2 DID] Problem z odpalaniem rano
kristo8 - 02-12-2014, 14:06 Temat postu: [3.2 DID] Problem z odpalaniem rano Witam wszystkich jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość nie jestem też mechanikiem więc mogę pisać trochę na skróty
Sprawa jest taka że ostatnio przy niższych temperaturach( może to tylko zbieżność czasu ) auto ciężko odpala rano po rozgrzaniu świec za pierwszym razem auto się dławi i gaśnie za drugim razem po odpaleniu muszę dodać trochę gazu żeby nie zgasł i trzymam go chwilę na 1100 obrotach zanim nie zaskoczy. Potem przez cały dzień nic żadnych problemów.
Wymieniłem już pompkę paliwa bo myślałem że nie trzyma bo po wymianie filtra był problem z napompowaniem paliwa i odpowietrzeniem, wymieniłem rurki od wlewu baku (tylko te od odpowietrzenia samo sito) ostatnio założyłem nawet zaworek zwrotny na wężu (od baku do filtra) bo myślałem że mi się paliwo cofa dalej żadnej poprawy. Brak jakichkolwiek wycieków paliwa. Dziś po odpowietrzeniu filtra i przejechaniu kilku kilometrów znów czuję że w filtrze jest powietrze bo pompka pompuje luźno i słychać zasysanie.
Jakieś propozycje albo sugestie co robić dalej co jeszcze sprawdzić ?
zbyszekm2 - 02-12-2014, 14:14
Brak składu i ładu w twoim poście.
Wypunktuj co się dzieje i co zrobiłeś.
kristo8 - 02-12-2014, 14:22
rano nie odpala bez użycia gazu dławi się i gaśnie
wymieniłem pompkę od filtra założyłem zaworek zwrotny na wężu tym od baku do filtra
zbyszekm2 - 02-12-2014, 17:00
Świece sprawdzałeś?
Georg - 02-12-2014, 17:17
Jeżeli rzeczywiście Twoje sugestie co do zapowietrzania instalacji paliwowej są słuszne i tylko nie potrafisz zlokalizować miejsca nieszczelności, zastosuj sprawdzoną metodę doświadczonych mechaników:
1. Zdejmij kolejno węże paliwowe przy filtrze.
2. Pompuj (pod rozsądnym ciśnieniem) powietrze w kierunku zbiornika.
3. Szukaj, wytężając zmysły wzroku, słuchu i węchu...
- Pozdrawiam
kristo8 - 02-12-2014, 17:41
świece były sprawdzone i są ok