L200 Techniczne do 2005r. - nietypowy problem z odpaleniem
algro_uk - 09-12-2014, 09:49 Temat postu: nietypowy problem z odpaleniem Witam.
Prosze wybaczyć jeśli powielam temat, ale nie znalazłem problemu takiego jak mój, mianowicie:
od pewnego czasu w zimne dni nie można go odpalic (l200 2,5 2003r), można zajechać aku i nic to nie da. jednakże nadchodzi taki moment i załapuje na ząbek. świece nowe - dzialajace..
dodam tez ze po poluzowaniu nakrętek na wtryskach nie leci paliwo. komputer nie pokazał żadnych błędów, filtr paliwa prawie nowy, pompka na filtrze pompuje paliwo...
czy ma ktoś jakiś pomysł cóż mogłoby to być? nigdy z rana nie było problemu w cieplejszym czasie....
dodam tylko, że auto ma założone zawory zwrotne na dolocie paliwa i na powrocie..
dzięki
zbyszekm2 - 09-12-2014, 10:11
Jak nie leci na wtryskach paliwo. To sprawdź czy do zaworka na pompie dochodzi prąd.
Ew. wykręć go i zobacz czy działa.
algro_uk - 09-12-2014, 10:20
rozumiem, że chodzi o zaworek na pompie pomiędzy przewodami od wtrysków..?
[ Dodano: 09-12-2014, 11:04 ]
ok.. do zaworka nie dochodzi prąd. czy wiesz co moze być tego przyczyną? kabel wygląda ok..
zbyszekm2 - 09-12-2014, 11:15
sprawdź zaworek, nie kabel. albo sprawdź czy dochodzi napięcie. Zaworek może być brudny, rozwalony lub spalony.
algro_uk - 09-12-2014, 11:29
sorki za nieścisłość
zaworek wykręcony - działa po podłączeniu napięcia
ale po włączeniu zapłonu brak napięcia w kablu dochodzącym do zaworka.
pali się kontrolka silnika
zbyszekm2 - 09-12-2014, 11:59
Bezpiecznik?
algro_uk - 09-12-2014, 12:14
kurcze no ja laikiem jestem ale bezpieczniki sprawdziłem - wszystkie ok. te duże też.
po podłączeniu prądu na krótko auto pali i znika kontrolka silnika:) czy wiesz gdzie jest przekaźnik od pompy? i czy możliwe aby on był tu winowajcą?
zbyszekm2 - 09-12-2014, 13:57
pod maską w jednej obudowie z bezpiecznikami.
algro_uk - 12-12-2014, 16:29
Dzieki za podpowied kolego. Jak na razie problem tak czy inaczej pozostaje tajemnica:-) zaden z tutejszych mechanikow nie chce sie tego podjac, a w servisie mitsubishi powiedzieli 95 funtow plus VAT za godzinę... (co najmniej 2 godziny:-)) jak sie cos rozjasni dam znac.
Nowość: pojawiły sie błedy. zczytane mignieciami kontrolki; 14 i 56 (tudzież 1456) czy ktoś wie co to oznacza? dzięki
[ Dodano: 08-03-2015, 09:50 ]
Wiem, ze temat juz stary, ale dalej zaden mechanik nie znalazl przyczyny...
Za to ja odkrylem, ze w nagorszy mroz, po podgrzaniu miejsca pod kierownica, auto pali na dotyk... Coz to moze byc? Immo? Stycznik?
|
|
|