[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] nakrętki kryte czy przelotowe????
Anonymous - 12-02-2007, 18:07 Temat postu: [C62A 1.5] nakrętki kryte czy przelotowe???? Witam,jestem na etapie szukania nakrętek do alufelg OZ w moim Lancerze i mam pytanie czy kupowac kryte czy przelotowe.Dodam,ze przelotowe sa tansze i czy oprocz wygladu sa miedzy nimi jakies istotne roznice,bo juz sam nie wiem??Poprzedni sezon letni przejezdzilem na tych alufelgach i nakretkach z oryginalnych felg stalowych i dowiedzialem sie pozniej u jednego"gumiarza" ,ze mam nieodpowiednie nakretki przez inny kat stozka i moge przez to zniszczyc felgi.Prosze o rady
Anonymous - 12-02-2007, 18:16
Witam proponuje zajżeć na strone www.alcar.pl moim zdaniem zalozylbym kryte ladniej wygladaja i chronia gwint
Anonymous - 12-02-2007, 18:21
Powiem szczerze,ze u mnie nakretki nie musza ladnie wygladac i chronic gwint,poniewaz mam je zakryte deklami ,wiec zanieczyszczenia sie nie dostaja.Czy oprocz tego sa jakies inne za i przeciw bo sklaniam sie bardziej na przeletowe ze wzgledu na cene.
Anonymous - 12-02-2007, 19:46
Więc tak dzwonilem do kolegi jest oponiarzem powiedział tak nieważne czy kryte czy nie ważne jest to aby były to nakrętki specjalne do alufelg zewzgledu na kąt storzka w stalowkach jest inny i moglby niedosc ze uszkodzic felge to jeszcze miałbys problemy z wywarzeniem kol a rodzaj nakretek to kwestia gustu poradzil rowniez aby przemyslec zakop specjalnych nakretek anty kradziezowych sa to specjalne nakretki ze specjalna koncowka pasujaca do danego rodzaju zakupionych nakretek
Krzyzak - 12-02-2007, 20:32
ja sie przekonalem, ze nakretki kryte powoduja to, ze gwint tak nie zachodzi syfem i latwiej sie je odkreca - mam porownanie, bo w Colcie sa stalowe kola z nakretkami odkrytymi a w Galancie sa aluski z krytymi nakretkami
tomusn - 12-02-2007, 22:18
Krzyzak napisał/a: | bo w Colcie sa stalowe kola z nakretkami odkrytymi |
a gdzie kapselki?
Anonymous - 13-02-2007, 08:31
dzieki wam bardzo,kupie jednak nakretki przelotowe do tych alufelg bo sa prawie o polowe tansze.
Anonymous - 13-02-2007, 08:50
smosen napisał/a: | dzieki wam bardzo,kupie jednak nakretki przelotowe do tych alufelg bo sa prawie o polowe tansze. |
Twój wybór, ale gratów do auta nie kupuje sugerując się tylko i wyłącznie ceną.
Anonymous - 13-02-2007, 09:02
ja nie kupuje gratow sugerujac sie tylko i wylacznie cena,1 producent produkuje 2 rodzaje nakretek o klasie twardosci 10.9,a skoro ma przelotowe tansze to na komplecie robi sie duza roznica.Na ich wygladzie mi nie zalezy i tym ze syf sie dostaje bo mnie tak jak przeczytales nie dotyczy bo mam dekle zakrywajace.Czytaj prosze to co inni pisza i nie wydawaj bezsensownych opini o ,,gratach''.
Anonymous - 13-02-2007, 09:13
graty=rzeczy=części
Chyba mnie dobrze nie zrozumiałeś
Krzyzak - 13-02-2007, 09:16
tomusn napisał/a: | a gdzie kapselki? |
sa w stalowkach, ktore byly na Colcie - teraz mam kola z Galanta, wiec sa kolpaki pod ktore leci syf
zreszta - woda i sol dostana sie wszedzie, bo tak naprawde, to najgorszy jest ten rdzawy nalot na gwincie a nie samo bloto - te akurat latwo jest wyczyscic, a po rdzy to czasem az piszczy jak odkrecam nakretki...
Anonymous - 13-02-2007, 09:17
dobrze zrozumialem,mowimy przecie o czesciach a nie samochodach,ale niewazne juz
Pieniek - 13-02-2007, 09:39
miałaem kiedyś w Colcie GLXI 93r nakrętki kryte do fabrycznych stalówek. Na jednym z KJS-ów tak mi sie zapiekły, że na przedniej osi przy odkręcaniu urwało się 5 z 8 szpilek. Wulkanizator powiedział mi, ze jak sie takie nakrętki za mocno dociągnie to zagniatają one końcówkę gwintu na szpilce i są nie do odkręcenia. dlatego ja wolałbym przelotowe.
|
|
|