To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] nakrętki kryte czy przelotowe????

Anonymous - 12-02-2007, 18:07
Temat postu: [C62A 1.5] nakrętki kryte czy przelotowe????
Witam,jestem na etapie szukania nakrętek do alufelg OZ w moim Lancerze i mam pytanie czy kupowac kryte czy przelotowe.Dodam,ze przelotowe sa tansze i czy oprocz wygladu sa miedzy nimi jakies istotne roznice,bo juz sam nie wiem??Poprzedni sezon letni przejezdzilem na tych alufelgach i nakretkach z oryginalnych felg stalowych i dowiedzialem sie pozniej u jednego"gumiarza" ,ze mam nieodpowiednie nakretki przez inny kat stozka i moge przez to zniszczyc felgi.Prosze o rady
Anonymous - 12-02-2007, 18:16

Witam proponuje zajżeć na strone www.alcar.pl moim zdaniem zalozylbym kryte ladniej wygladaja i chronia gwint
Anonymous - 12-02-2007, 18:21

Powiem szczerze,ze u mnie nakretki nie musza ladnie wygladac i chronic gwint,poniewaz mam je zakryte deklami ,wiec zanieczyszczenia sie nie dostaja.Czy oprocz tego sa jakies inne za i przeciw bo sklaniam sie bardziej na przeletowe ze wzgledu na cene.
Anonymous - 12-02-2007, 19:46

Więc tak dzwonilem do kolegi jest oponiarzem powiedział tak nieważne czy kryte czy nie ważne jest to aby były to nakrętki specjalne do alufelg zewzgledu na kąt storzka w stalowkach jest inny i moglby niedosc ze uszkodzic felge to jeszcze miałbys problemy z wywarzeniem kol a rodzaj nakretek to kwestia gustu poradzil rowniez aby przemyslec zakop specjalnych nakretek anty kradziezowych sa to specjalne nakretki ze specjalna koncowka pasujaca do danego rodzaju zakupionych nakretek
Krzyzak - 12-02-2007, 20:32

ja sie przekonalem, ze nakretki kryte powoduja to, ze gwint tak nie zachodzi syfem i latwiej sie je odkreca - mam porownanie, bo w Colcie sa stalowe kola z nakretkami odkrytymi a w Galancie sa aluski z krytymi nakretkami
tomusn - 12-02-2007, 22:18

Krzyzak napisał/a:
bo w Colcie sa stalowe kola z nakretkami odkrytymi

a gdzie kapselki?




Anonymous - 13-02-2007, 08:31

dzieki wam bardzo,kupie jednak nakretki przelotowe do tych alufelg bo sa prawie o polowe tansze.
Anonymous - 13-02-2007, 08:50

smosen napisał/a:
dzieki wam bardzo,kupie jednak nakretki przelotowe do tych alufelg bo sa prawie o polowe tansze.


Twój wybór, ale gratów do auta nie kupuje sugerując się tylko i wyłącznie ceną.

Anonymous - 13-02-2007, 09:02

ja nie kupuje gratow sugerujac sie tylko i wylacznie cena,1 producent produkuje 2 rodzaje nakretek o klasie twardosci 10.9,a skoro ma przelotowe tansze to na komplecie robi sie duza roznica.Na ich wygladzie mi nie zalezy i tym ze syf sie dostaje bo mnie tak jak przeczytales nie dotyczy bo mam dekle zakrywajace.Czytaj prosze to co inni pisza i nie wydawaj bezsensownych opini o ,,gratach''.
Anonymous - 13-02-2007, 09:13

graty=rzeczy=części

Chyba mnie dobrze nie zrozumiałeś :wink:

Krzyzak - 13-02-2007, 09:16

tomusn napisał/a:
a gdzie kapselki?

sa w stalowkach, ktore byly na Colcie - teraz mam kola z Galanta, wiec sa kolpaki pod ktore leci syf
zreszta - woda i sol dostana sie wszedzie, bo tak naprawde, to najgorszy jest ten rdzawy nalot na gwincie a nie samo bloto - te akurat latwo jest wyczyscic, a po rdzy to czasem az piszczy jak odkrecam nakretki...

Anonymous - 13-02-2007, 09:17

dobrze zrozumialem,mowimy przecie o czesciach a nie samochodach,ale niewazne juz :)
Pieniek - 13-02-2007, 09:39

miałaem kiedyś w Colcie GLXI 93r nakrętki kryte do fabrycznych stalówek. Na jednym z KJS-ów tak mi sie zapiekły, że na przedniej osi przy odkręcaniu urwało się 5 z 8 szpilek. Wulkanizator powiedział mi, ze jak sie takie nakrętki za mocno dociągnie to zagniatają one końcówkę gwintu na szpilce i są nie do odkręcenia. dlatego ja wolałbym przelotowe.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group