Nasze Miśki - Lancer 4G93T CM5A GSR
piorunGSR - 12-01-2015, 00:23 Temat postu: Lancer 4G93T CM5A GSR Witam wszystkich, pora rozpocząć nowy projekt czyli wskrzeszenie do żywych Lancera GSR CM5A 4g93T. Projekt będzie opierał się na przywróceniu tego auta do stanu świetności oraz wzmocnieniu budy i jednostki napędowej tego dupowozidła weekendowego. Projekt zrodził się przypadkiem podczas obalania Finlandii Limonkowej (hahaha), no ale jeśli po pijaku powiedziało się przyłowiowe "A" to po trzeźwemu trzeba powiedzieć "Z".
Baza: 1997 Lancer GSR Jap inport (pusta buda)
Napęd: 4x4
Silnik: 4g93T GSR
Zawieszenie: Seryjne z GSR/MIVEC
Troche foto z rozpoczęcia projektu.
Komora silnika po jego wyjęciu
Rozbiórka komory sinika( przygotowanie do zabezpieczania i malowania) walka z lekką rudą
Elementy do wspawania( ogólnie nie ma tragedi)
miły dodatek oryginalna maska evo4
Wiązka elektrycznych lusterek, wcześniej ucięta, teraz czeka na wlutowanie, przygotowana do akcji
Stabilizator EVO4,+ powerflex poliurterany
Wachacze Cast Iron EVO4,+ powerflex poliuretany
Japońska ciekawostka w sedanie, wycieraczka tylniej szyby
Na pierwszy strzał poszły nadkola przednie
Ruda i wszelakie naloty rudej wyszlifowane i poszedł podkład reaktywny
Potem podkład akrylowy
Cztery warstwy dwóch różnych podkładów właściwych + Relax
Przedni wózek pomalowany
Zapinki magłownicy i stabilizatora pomalowane
Stabilizator przedni od Evo4 pomalowany (niżej leży stary fabryczny , różnica w grubości ogromna)
A tu reszta czekam na spawanie i dalej ogień.....
Nowe zdrowe przednie drzwi pasażera
Przewiewnie + kupa gratów w środku
Stare drzwi z racji tego że uszczelka od szyby była rąbnięta to ruda wyżarła je totalnie
Ktoś już wcześniej próbował to ogarnąć nieudolnie
Spawanko ogarnięte
Czas na szlifowanko oraz krzesanie iskier na przodzie
Podkład reaktywny
Podkład akrylowy
Na deserek EVO 4/5/6 intercooler
Wspawka ogarnięta
Podkładzik akrylowy
Czas na komore silnika i zabawe podkładem reaktywnym, lewa strona w akcji, w sensie od przodu auta
no i prawa też musi być
było jakieś tam matowienie i odtłuszczanie by wszedł podkład akrylowy
W międzyczasie wpadła tylna kanapa EVO4........
Wykminiony przy piwku o kolor komory silnika, Honda Red Flash
Graty zawieszenia od EVO4 pomalowane i gotowe do poskładania
wszystko w poliuretanach POWERFLEX
Amorki od EVO4 zamontowane.......
Na relaxie czas by przymierzyć rozpórkę CUSCO
Takie tam reszta gratów by go chociaż na koła postawić
Tymczasowe rozwiązanie zderzaka
A tu tak z nudów, niech się świeci...
Na deserek... Evo4 zderzak z PIAA przeciwmgielnymi i natryskiem wody na intercooler
pomontowane i pomalowane tak by nie było że się nudzę...
Szybka akcja-reakcja wał i korby gotowe na wysyłke do Polski by dostały nowe życie........
Pomałe rozbrojenie starej Głowicy by uzbroić nową..... tak to jest na kuchennym stole późnym wieczorem
Reinkarnacja Evo3 zacisków, nowy komplet wejdzie, gumeczki, tłoczki i takie tam reszta pierdół...
[/IMG]http://i58.tinypic.com/2d8klfl.jpg[/IMG]
Kolektor dolotowy bleeeeeee nie po mojemu ..... trzeba to ogarnąć...
Efekt końcowy zadowolił mnie jak na razie...
Narazie na Tyle, wał Przyszedł z Polski po pierwszym szlifie .25 , Zestaw panewek King Racing zamówiony w drodze do mnie.......cdn.
brccrx - 12-01-2015, 02:04
Fajnie nareszcie zobaczyc jakies zdjecia z reanimacji GSR-ka.
eremita - 12-01-2015, 09:01
Super
Sporo roboty zrobionej i jeszcze sporo do zrobienia
Czekam na kolejne wpisy
custom - 12-01-2015, 09:12
świetny projekt - powodzenia
Takie pomysły przy wodzie ognistej są najlepsze
Heavy1155 - 12-01-2015, 12:04
to prawda @custom
ten woz byl naprawde bardzo szybki a bedzie jeszcze szybszy i doslownie fabrycznie nowy!
deejay - 12-01-2015, 21:11
Dobra robota , miło popatrzeć . Powodzenia w odbudowie
Bartekkita - 15-01-2015, 00:10
Będzie grubo
ps. jakiej farby reaktywnej używasz?
W@sio - 15-01-2015, 08:17
Robi wrażenie!
piorunGSR - 15-01-2015, 13:24
Bartekkita, Podkład reaktywny Novol.
Hornet - 18-01-2015, 19:18
Piorun, co robiłeś z rurkami od klimy, że tak świecą? Fajnie to wygląda.
piorunGSR - 18-01-2015, 19:23
Hornet, Papier ścierny na mokro 1000, potem 1500 a na koniec pasta do polerowania metalu. Troche jest z tym roboty i paluszki bolą ale warto
Bartekkita - 18-01-2015, 20:15
piorunGSR, wysłałem koledze foty i prosił, żebym spytał o lakierowanie komory a mianowicie: czy robiłeś to sam bo wygląda spoko i jaką metodą i czy masz jakieś doświadczenie w tym?
ja mam pytanie o kolektor wymyłeś go tylko czy też dodatkowo jakieś zabiegi?
piorunGSR - 19-01-2015, 00:05
Bartekkita, komora silnika została potraktowana odtłuszczaczem Grime away, wyczyszczona papierem 600 na mokro, na wszystkie miejca nalotu rdzy (wcześniej oczyszczone mechanicznie) nałożony został podkład reaktywny Novol (dwuskładnikowy), matowionko, podkład akrylowy, znowu matowionko , i pryśnięcie kolorem. W tym wypapku poszedł kolor Honda Flash Red Akryl z pokostem. Natryśnięte pistoletem lvhb i kompresorem 50L. zapomniałem dodać że wszystko odtłuszczone odtłuszczaczem sylkonowym. efekt mnie zadowolił na maxa, pierwszy raz komore silnika sam malowałem
Heavy1155 - 19-01-2015, 00:08
Swietna robota. Zadne foto nie odda widoku na zywo.
brccrx - 19-01-2015, 00:22
Tomek, gdzie ten podklad reaktywny kupowales? I po co?
|
|
|