To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Problem po wymianie silnika

mariush111 - 05-02-2015, 21:35
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Problem po wymianie silnika
Witam
Posiadam Carisme 1.8 GDI 125 KM 1998r w której poszedł rozrząd.
Otóż mam taki oto problem:
Po wymianie silnika i założeniu nowego rozrządu coś pracuje nie tak jak trzeba. Tzn falują obroty ale to nie najgorsze.
Problemem jest coś jakby szarpanie, przycinanie się, przerywanie podczas przyspieszania na niskich obrotach tak do około 2500.
Jak puszczę pedał gazu nie ma szarpania.
Ogólnie nie ma spadku mocy, ale te przerywanie jest okrutne.
Na postoju i biegu jałowym i bez obciążenia obroty trzymają się dosyć równo około 750 lecz czuć jakby drgania, natomiast przy włączonej klimie praca już jest nie równa i falują.
Pod komputerem błędów nie ma.
Z tego co czytałem to mogą być np świece, ale również inne przyczyny dlatego może znajdzie się jakiś fachowiec co mi powie coś konkretnego.
Mechanik który mi to przekładał twierdzi, że takie zachowanie silnika przejdzie i się ułoży po przejechaniu kilkuset km, ale coś mi to nie pasuje.
Proszę o poradę Panowie

robertdg - 05-02-2015, 21:38

Proponuje zapoznać sie z tym tematem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Parametry rzeczywiste pracy mogą dużo powiedzieć.

MichciuGT - 05-02-2015, 21:44

przerywanie samo nie przejdzie, a poprawki paliwowe nie są do tego aby poprawiać pracę silnika w kiepskim stanie, albo źle przełożonego

pod komputerem błędów niema, ale dlatego że komputer tego mechanika ich nie odczytuje, czy wiesz sam sprawdzałeś i wiesz że błędów niema?
błędy możesz sprawdzić zgodnie z tym tematem:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981

tak jak napisał robertdg jeżeli samemu chce się dochodzić co jest nie tak (większość mechaników nie zna się na tym silniku) to warto zgodnie z tematem evoscana sprawdzić parametry chociażby sprawdzić czy czujnik w przepustnicy jest dobrze ustawiony

rasiak1980 - 06-02-2015, 23:55

sprawdz czy w gniazdach świec nie ma oleju i sprawdz fajkocewki. oczywiście domniemam ze świece są nowe dedykowane, a falowanie obrotów to pewnie brudny zawór obrotów jałowych by-pass (krokowiec) czyszczenie + adaptacja
mariush111 - 07-02-2015, 10:40

dzieki za odp, elektroniki sam nie sprawdze ale dzięki
wichura1 - 09-02-2015, 22:29

Jak jesteś z rejonu Warszawy, skontaktuj się z Bartkiem najlepszym fachowcem od GDI i ich obwodów sterujących, albo z Hubeeertem, fachowcem od wszystkich miśków.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group