| 
				
					| Chcę Kupić Grandisa - Grandis 2010 z wawy
 
 monidarre - 07-02-2015, 23:09
 Temat postu: Grandis 2010 z wawy
 Witam Szanowne grono. Zmieniam swojego kanapowca (Grand Espace 2.2) na Grandisa. Jestem po kilku ogledzinach ale jeden egzemplarz zwrocil moja uwage. Prosze o opinie. Autko stoi w komisie [http://otomoto.pl/mitsubishi-grandis-gwarancja-na-365-dni-C35829387.html] . Generalnie nie widze zastrzezen. Sprowadzony w zeszlym roku, bezwypadkowy. Odpalil na zimnym, w miare szybko zlapal obroty jalowe ( nie bylo jeszcze jazdy). Jest zadbany. Wedlug informacji juz w Polsce mial prawy bok przytarty. Tak wiec blotnik, drzwi pierwsze i drugie byly malowane. Byla wymieniana takze chlodnica - glowna, reflektor prawy. Podobno byl tylko szarpany powierzchniowo. Czy wedlug Was, mozna go brac powaznie?
 kcn - 08-02-2015, 08:41
 
 Bryczka ładna tylko musisz wiedzieć że  do grandisa diesla wkladali 2.0 tdi od VW (tzw. Średnio udany silnik, choć  jak widać po forum chłopaki dają  z nim rady)
 patrycjuszek - 08-02-2015, 10:49
 
 Ja bym pojechał na serwis lub hamownię ( jest na tej samej ulicy Kreator). Sprawdzić trzeba stopień zapełnienia dpf-a. No i w opisie jest comon rail a to jest silnik na pompowtryskach. Ważne żeby był zalany olejem z normą vw 507. Sprawdź jak wygląda filtr powietrza.
 BTV - 10-02-2015, 02:51
 
 Monidarre, puść parkę, skąd taka zmiana?
   Hubeeert - 10-02-2015, 10:24
 
 
  	  | patrycjuszek napisał/a: |  	  | Ja bym pojechał na serwis lub hamownię ( jest na tej samej ulicy Kreator). | 
 Wczoraj był u mnie outlander II 2.0 TDI po "chipie" w Kreatorze...
 Wystąpił objaw pod tytułem - spadek mocy (gwałtowny) powyżej 2,5 tys obrotów. jedyne co chłopcy zrobili to wgrali ori soft i rozłożyli ręce. Po diagnozie MUTem okazało się, że do 2,5 ciśnienie wynosi 1,3 bara powyżej 0,6 a sterowanie kierownicami spalin stoi dębowo, następuje przeładowanie i ECU obcina ciśnienie. Prosta sprawa - demontaż i czyszczenie turbiny, ale to trzeba umieć zdiagnozować a nie tylko wgrać oryginał soft i powiedzieć "nie wiem".
 
 
 Nie ma tam DPFa tylko katalizator...  To jest EURO4 nie 5 albo 6. 	  | patrycjuszek napisał/a: |  	  | Sprawdzić trzeba stopień zapełnienia dpf-a | 
 
 Generalnie do sprawdzenia stan zawieszenia, hamulców i weryfikacja stanu nadwozia. Oprócz tego do sprawdzenia za pomocą MUT3 w celu weryfikacji stanu silnika. Tzw klasyka przy zakupie. Trochę nie chce mi się wierzyć w ten przebieg, ale jak jest udokumentowany w jakiś sensowny sposób to może, może...
 patrycjuszek - 10-02-2015, 14:02
 
 Silnik BWC ma DPF. Byl montowany w Grandisach od 2007 roku. MY2008 -> cyferka 8 w vinie .
 
 Napisałem żeby zhamować auto w tej firmie a nie chipować .
 
 DPF-BWC
 
 http://mitsubishi-motors....D310%26page%3D2
 
 
 Nie upieram się że ten Grandis ma silnik BWC. Wnoszę to tylko po podanej mocy w ogłoszeniu. Widziałem nawet kiedyś Grandisa z 2009 roku z silnikiem BSY.
 
 Miałem Grandisa z DPF 4 lata i był z 2007 roku.
 daneczek76 - 16-02-2015, 12:38
 
 Ładny zewnętrzne ale tak jak koledzy w przebieg nie za bardzo wieże.
 Silnik powinien już być OK bo z tego co pamiętam auta do 2008 roku z koncernu VAG miały problem potem było lepiej.
 viporion - 06-03-2015, 01:13
 Temat postu: kupiłem okazyjnie Grandisa
 Witam, jako , że kupiłem okazyjnie Grandsa ( posiadam obecnie jako drugi samochód Espace III ..  Na codzień śmigam Hondą civic Ufo...
 
 Może napisze dla innych jakie nuiałem problemy z nim... przy obrotach  około 3 tys... wywalal bład i check... p0299 i p2563  ,  winnym okazał się zaworek N75.. chociasz jak go sprawdzałęm to działął prawidłowo.. tzn  otwierał sie i puszczal podcisnienei na gruchę .. ale mial małą nieszczelnośc na tyle ze nie potrafił takowej gruchy otworzyc do końca...  wszyscy krzyczeli "kierowniczki , kierowniczki" a okazał sie zawroek za 120 zł ( nowy)
 
 jako, że interesuję sie mechaniką to udało się drobnym kosztem naprawić.
 
 
 obecnie brakuje mi kilka pierdółek typu ( narożnik  uszczelki podszybia ( przy szybie na dole - lewy dolny róg)  i pytanie zamawialiście cos w ASO ? jak z cenami ?
 
 a tak pozatym , to wywaliłęm DPF  , dołożyłem przy okazji troche mocy  ( turbinka jest z silnika 170 KM TDI wiec spokojnie można...
 
 obecnie wywalam wyswiedlacz MDS  na góre.. a w miejscu MDS montuje Tablet 7 calowy  NEXUS 7 ... cyzm chce stworzyc centrum multimedialne ...
 
 jak wogole sie sprawuje wam ten samochó jak ze spalaniem ?
 
 moj silnik to BWC ( samochó jest z grudnia 2007
 
 pozdrawiam
 
 |  | 
 |  |