To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Legnum VR-4 Type S '97

Hugo - 17-02-2015, 23:05
Temat postu: Mitsubishi Legnum VR-4 Type S '97
No i stało się...
Do dzisiaj nie wiem czy dobrze zrobiłem, bo każdy kto nie wie co to za auto mówi, że jestem nienormalny kupując 18-letniego anglika za tyle kasy :mrgreen: Może mają rację...
Zupełnie przypadkowo, dzięki koledze raddex dostałem kontakt do Tomka (w tym miejscu obu jeszcze raz serdecznie dziękuję), który mieszka i pracuje w Anglii i z jego nieocenioną pomocą stałem się posiadaczem tego potwora jakim jest Mitsubishi Legnum VR-4 Type S 2,5 V6 TWIN TURBO z automatyczną 5-biegową skrzynią z Tiptronikiem z przebiegiem 97 000 mil :mrgreen: Auto wyprodukowane 1.03.1997 r. (jest pełna dokumentacja od momentu zakupu auta w salonie (same krzaczki), w 2008 r. sprowadzone do Anglii, gdzie miało 2 właścicieli, którzy serwisowali je w Mitsi Art w Portsmouth. Takiej dokumentacji do auta w życiu nie widziałem, ale do rzeczy...
Auto jeszcze w Japonii przelakierowane z koloru białego na białą perłę (na zdjęciach w ogóle tego nie widać, ale w rzeczywistości lakier jest obłędny, przechodzi w srebro i złoto pod kątem). Auto było sprawdzane gruntownie przez Tomka w momencie zakupu, później przeze mnie i nie widzę żeby było kiedyś uszkodzone, wszystko spasowane idealnie. Auto, jak na 18 letniego Galanta EA, w świetnym stanie jeśli chodzi o korozję. Delikatny nalot (bo o jakichś bąblach nie ma mowy) na kielichach, tylko w miejscach zgrzewów blach. Drzwi, maska przednia i klapa tylna idealne. Jakieś delikatne obcierki na przednim zderzaku i na tylnym lewym błotniku mała wgniotka. Podwozie do konserwacji, ale o żadnych dziurach nie ma mowy.
Silnik pracuje jak złoto.
Z tego co zdążyłem zauważyć, poza standardowym wyposażeniem Legnuma, to auto posiada oryginalną wkładkę filtra powietrza RALLIART, Manual Boost Control ze wskaźnikiem na desce rozdzielczej (sprzedawca deklarował moc powyżej 310 KM :mrgreen: ). Ponadto jest radio 2 DIN z windą, alufelgi 17 calowe firmy ENKEI o szerokości 9 cali oraz z oponami z przodu 225/45 R17, a z tyłu 245/45 R17, kierownica MOMO OMP i gwintowane zawieszenie TEIN (ostatnie 2 zdjęcia zrobione jeszcze w Anglii na tym zawieszeniu, po zakupie zostały zamontowane standardowe sprężyny i amortyzatory, bo po pierwsze nie było klucza do regulacji amortyzatorów, po drugie prześwit od podwozia do podłoża wynosił ok. 5 cm i auto nie wjechałoby na żadna lawetę, po trzecie nie szło wykonać pełnego skrętu kierownicą, bo opony chciały wyrwać błotniki przednie :wink: i po czwarte nie wyjechałbym nim nawet z podwórka, bo bym się zawiesił :mrgreen:
Nie mogłem się powstrzymać i musiałem sprawdzić przyśpieszenie tego auta. Wrażeń jakich wtedy doznałem nie zapomnę nigdy. Ależ to wymiata!
Jak mi się coś przypomni to dopiszę.
W planach przekładka, ale jak to wszystko oglądam to nie wiem czy mi starczy cierpliwości :finga: A na już zabezpieczyć pojawiającą się korozję (na szczęście roboty jest na maksymalnie jeden dzień), wymiana prawego przedniego łącznika stabilizatora, wymiana osłony gumowej prawego przegubu wewnętrznego, wymiana długiej plecionki i zaspawanie 2 dziurek w końcowej części rury wydechowej). Po tym będzie igła :wink:
Tak wygląda obecnie:









Tak stoi na gwincie:



Ciąg dalszy na pewno nastąpi...

robertdg - 17-02-2015, 23:08

Gratulacje nabytku ;-)
eremita - 17-02-2015, 23:55

:shock: :shock: :shock:
Gratulację :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nawet bym się przyzwyczaił do takiego kombi :P

rosomak1983 - 18-02-2015, 00:33

Zaszalałes Hugo. Gratuluje nabycia swietnego auta.
areksz121 - 18-02-2015, 01:55

Hugo :shock: Piękny i gratulacje :) :) :)

Wydaje mi się, że to chyba jedyny słuszny kolor dla kombi-potworka :wink:

Juiceman - 18-02-2015, 05:57

Gratulacje Hugo zacnie!! ;-)
Bizi78 - 18-02-2015, 07:21

Ładna sztuka, gratulacje :D .
mjsystem - 18-02-2015, 07:29

Teraz musisz Tomkowi lajkować wszystkie posty :twisted:
Gratuluję Hubert. Nie wiem czy auta czy odwagi, ale za to szczerze. :wink:

Fragu - 18-02-2015, 07:32

Niezła maszynka :) Gratulacje!
Hugo - 18-02-2015, 07:48

Dziękuję. Sam chyba jeszcze jestem w szoku, że odważyłem się go kupić, ale z drugiej strony taka okazja może się już nie trafić. Od marca będę miał dużo więcej czasu na grzebanie przy autach, więc może przekładka się uda. Trzeba to jeszcze skonsultować z blacharzem, mechanikiem i elektromechanikiem :wink:
szpala85 - 18-02-2015, 08:07

ładny ... nic dodać nic ująć :wink:
i ten silnik :mrgreen:

Tomii - 18-02-2015, 08:20

o kurczaki, fajnyyy :) gratulacje, będzie frajda z jazdy :)
Sunderland86 - 18-02-2015, 08:25

Zdaje się Hugo, że kiedyś pisałeś o tym, że kombi jest brzydkie a tu takie nawrócenie :mrgreen:

Gratulacje nabytku :) niech służy bezproblemowo jak najdłużej

KsiadzRobak - 18-02-2015, 08:26

Jedno co mi nie pasuje, to ten brzydki korek wlewu oleju :)
Poza tym, to fajne auto, oby służyło!

Hugo - 18-02-2015, 09:24

Sunderland86 napisał/a:
Zdaje się Hugo, że kiedyś pisałeś o tym, że kombi jest brzydkie a tu takie nawrócenie
Bo jest brzydkie, ale w przypadku tego auta to nie o wyglad głównie chodzi :wink:
KsiadzRobak napisał/a:
Jedno co mi nie pasuje, to ten brzydki korek wlewu oleju
Oryginalnie taki jest, identyczny jak w 2,4 GDI.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group