Nasze Miśki - Mitsubishi Legnum VR-4 Type S '97
Hugo - 17-02-2015, 23:05 Temat postu: Mitsubishi Legnum VR-4 Type S '97 No i stało się...
Do dzisiaj nie wiem czy dobrze zrobiłem, bo każdy kto nie wie co to za auto mówi, że jestem nienormalny kupując 18-letniego anglika za tyle kasy Może mają rację...
Zupełnie przypadkowo, dzięki koledze raddex dostałem kontakt do Tomka (w tym miejscu obu jeszcze raz serdecznie dziękuję), który mieszka i pracuje w Anglii i z jego nieocenioną pomocą stałem się posiadaczem tego potwora jakim jest Mitsubishi Legnum VR-4 Type S 2,5 V6 TWIN TURBO z automatyczną 5-biegową skrzynią z Tiptronikiem z przebiegiem 97 000 mil Auto wyprodukowane 1.03.1997 r. (jest pełna dokumentacja od momentu zakupu auta w salonie (same krzaczki), w 2008 r. sprowadzone do Anglii, gdzie miało 2 właścicieli, którzy serwisowali je w Mitsi Art w Portsmouth. Takiej dokumentacji do auta w życiu nie widziałem, ale do rzeczy...
Auto jeszcze w Japonii przelakierowane z koloru białego na białą perłę (na zdjęciach w ogóle tego nie widać, ale w rzeczywistości lakier jest obłędny, przechodzi w srebro i złoto pod kątem). Auto było sprawdzane gruntownie przez Tomka w momencie zakupu, później przeze mnie i nie widzę żeby było kiedyś uszkodzone, wszystko spasowane idealnie. Auto, jak na 18 letniego Galanta EA, w świetnym stanie jeśli chodzi o korozję. Delikatny nalot (bo o jakichś bąblach nie ma mowy) na kielichach, tylko w miejscach zgrzewów blach. Drzwi, maska przednia i klapa tylna idealne. Jakieś delikatne obcierki na przednim zderzaku i na tylnym lewym błotniku mała wgniotka. Podwozie do konserwacji, ale o żadnych dziurach nie ma mowy.
Silnik pracuje jak złoto.
Z tego co zdążyłem zauważyć, poza standardowym wyposażeniem Legnuma, to auto posiada oryginalną wkładkę filtra powietrza RALLIART, Manual Boost Control ze wskaźnikiem na desce rozdzielczej (sprzedawca deklarował moc powyżej 310 KM ). Ponadto jest radio 2 DIN z windą, alufelgi 17 calowe firmy ENKEI o szerokości 9 cali oraz z oponami z przodu 225/45 R17, a z tyłu 245/45 R17, kierownica MOMO OMP i gwintowane zawieszenie TEIN (ostatnie 2 zdjęcia zrobione jeszcze w Anglii na tym zawieszeniu, po zakupie zostały zamontowane standardowe sprężyny i amortyzatory, bo po pierwsze nie było klucza do regulacji amortyzatorów, po drugie prześwit od podwozia do podłoża wynosił ok. 5 cm i auto nie wjechałoby na żadna lawetę, po trzecie nie szło wykonać pełnego skrętu kierownicą, bo opony chciały wyrwać błotniki przednie i po czwarte nie wyjechałbym nim nawet z podwórka, bo bym się zawiesił
Nie mogłem się powstrzymać i musiałem sprawdzić przyśpieszenie tego auta. Wrażeń jakich wtedy doznałem nie zapomnę nigdy. Ależ to wymiata!
Jak mi się coś przypomni to dopiszę.
W planach przekładka, ale jak to wszystko oglądam to nie wiem czy mi starczy cierpliwości A na już zabezpieczyć pojawiającą się korozję (na szczęście roboty jest na maksymalnie jeden dzień), wymiana prawego przedniego łącznika stabilizatora, wymiana osłony gumowej prawego przegubu wewnętrznego, wymiana długiej plecionki i zaspawanie 2 dziurek w końcowej części rury wydechowej). Po tym będzie igła
Tak wygląda obecnie:
Tak stoi na gwincie:
Ciąg dalszy na pewno nastąpi...
robertdg - 17-02-2015, 23:08
Gratulacje nabytku
eremita - 17-02-2015, 23:55
Gratulację
Nawet bym się przyzwyczaił do takiego kombi
rosomak1983 - 18-02-2015, 00:33
Zaszalałes Hugo. Gratuluje nabycia swietnego auta.
areksz121 - 18-02-2015, 01:55
Hugo Piękny i gratulacje
Wydaje mi się, że to chyba jedyny słuszny kolor dla kombi-potworka
Juiceman - 18-02-2015, 05:57
Gratulacje Hugo zacnie!!
Bizi78 - 18-02-2015, 07:21
Ładna sztuka, gratulacje .
mjsystem - 18-02-2015, 07:29
Teraz musisz Tomkowi lajkować wszystkie posty
Gratuluję Hubert. Nie wiem czy auta czy odwagi, ale za to szczerze.
Fragu - 18-02-2015, 07:32
Niezła maszynka Gratulacje!
Hugo - 18-02-2015, 07:48
Dziękuję. Sam chyba jeszcze jestem w szoku, że odważyłem się go kupić, ale z drugiej strony taka okazja może się już nie trafić. Od marca będę miał dużo więcej czasu na grzebanie przy autach, więc może przekładka się uda. Trzeba to jeszcze skonsultować z blacharzem, mechanikiem i elektromechanikiem
szpala85 - 18-02-2015, 08:07
ładny ... nic dodać nic ująć
i ten silnik
Tomii - 18-02-2015, 08:20
o kurczaki, fajnyyy gratulacje, będzie frajda z jazdy
Sunderland86 - 18-02-2015, 08:25
Zdaje się Hugo, że kiedyś pisałeś o tym, że kombi jest brzydkie a tu takie nawrócenie
Gratulacje nabytku niech służy bezproblemowo jak najdłużej
KsiadzRobak - 18-02-2015, 08:26
Jedno co mi nie pasuje, to ten brzydki korek wlewu oleju
Poza tym, to fajne auto, oby służyło!
Hugo - 18-02-2015, 09:24
Sunderland86 napisał/a: | Zdaje się Hugo, że kiedyś pisałeś o tym, że kombi jest brzydkie a tu takie nawrócenie | Bo jest brzydkie, ale w przypadku tego auta to nie o wyglad głównie chodzi KsiadzRobak napisał/a: | Jedno co mi nie pasuje, to ten brzydki korek wlewu oleju | Oryginalnie taki jest, identyczny jak w 2,4 GDI.
|
|
|