Outlander I GEN Techniczne - [I 2.4 MIVEC] Szarpie na zimnym silniku
kubutek102 - 22-02-2015, 11:10 Temat postu: [I 2.4 MIVEC] Szarpie na zimnym silniku Witam~
Mam o! 2,4 Mivec w automacie i od jakiegoś czasu zaczął szarpać na zimnym silniku na driv'ie (tylko). Jak się rozgrzeje objaw znika. Nie traci mocy podczas jazdy tylko na hamulcu potrafi zgasnąć. Wymieniłem świece i cewki , czasem wyrzuca CE losowe wypadanie zapłonu. Czy ma ktoś jakiś pomysł ?
flash - 23-02-2015, 16:18
A obroty ma stabilne czy skacze na obrotach przed zgaśnięciem?
kubutek102 - 23-02-2015, 17:50
Pisząc że szarpie miałem na myśli pływające obroty od ~400 do ~800 a czasem do 0 i gaśnie
flash - 23-02-2015, 20:04
Nie wiem jak to jest w automatach, ale podobne objawy może powodować brudna przepustnica. Ja bym zaczął od dmuchnięcia sprzężonym powietrzem w otwartą przepustnicę, ewentualnie od jej demontażu i wyczyszczenia. Chociaż dziwne, że to tylko na zimnym silniku się dzieje...
kubutek102 - 24-02-2015, 07:44
No właśnie, Chciałbym uniknąć wizyty w warsztacie i naprawy na zasadzie "metodą prób i błędów wymieniamy wszystko"
Hubeeert - 24-02-2015, 13:34
kubutek102 napisał/a: | czasem wyrzuca CE losowe wypadanie zapłonu. |
Tylko?
Zawory regulowane? gaz jest?
kubutek102 - 24-02-2015, 15:36
Tylko dopóki się nie rozgrzeje, zaworów nie ruszałem ( myślałem że są na kompensatorach ), gaz jest ale załącza się dopiero po rozgrzaniu silnika.
Hubeeert - 24-02-2015, 15:54
kubutek102 napisał/a: | zaworów nie ruszałem | Zawory powinny być regulowane (przy LPG) co 30-45 tys km...
Dawno masz ten gaz?
kubutek102 - 24-02-2015, 19:30
od jakichś 20 tyś
Hubeeert - 25-02-2015, 10:46
Przebieg samochodu?
Zresztą nieważne - obstawiam zawory do regulacji i sprawdzenie MUTem pod kątem błędów.
marcin123 - 25-02-2015, 17:46
stawiam na silniczek krokowy. wyciągnąć wyczyścić tylko delikatnie bo nowy mało że drogi to ciężko dostępny
|
|
|