To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DiD 2008] filtr DPF pytanie.

robnn - 22-02-2015, 11:27
Temat postu: [II 2.2 DiD 2008] filtr DPF pytanie.
Mam przejechane już ponad 180000 i jakiś czas temu zapaliła mi się kontrolka DPF i auto weszło w tryb awaryjny. Przegoniłem je trochę i kontrolka zgasła. Postanowiłem zregenerować filtr w profesjonalnej firmie - cena 500 zł. Pojeździłem z 1,5 miesiąca i wczoraj znowu to samo co poprzednio. Czyli chyba regeneracja g..... dała. Postanowiłem zakupić nowy filtr na allegro. Mam nadzieję, że wtedy będzie lepiej. Czy macie jakieś doświadczenie w tm względzie, czy po regeneracji lub wymianie trzeba auto podłączać do komputera?
Aleksander1965 - 22-02-2015, 12:04
Temat postu: Re: [II 2.2 DiD 2008] filtr DPF pytanie.
robnn napisał/a:
Mam przejechane już ponad 180000 i jakiś czas temu zapaliła mi się kontrolka DPF i auto weszło w tryb awaryjny. Przegoniłem je trochę i kontrolka zgasła. Postanowiłem zregenerować filtr w profesjonalnej firmie - cena 500 zł. Pojeździłem z 1,5 miesiąca i wczoraj znowu to samo co poprzednio. Czyli chyba regeneracja g..... dała. Postanowiłem zakupić nowy filtr na allegro. Mam nadzieję, że wtedy będzie lepiej. Czy macie jakieś doświadczenie w tm względzie, czy po regeneracji lub wymianie trzeba auto podłączać do komputera?


A uzupełniałeś płyn? w zbiorniczku przy tylnym kole?

robnn - 22-02-2015, 13:15

Mam nadzieję, że był uzupełniany, bo kupiłem auto w Niemczech i było serwisowane. W moim mieście raczej nie sprawdzą tego na kompie, a czy nie wyświetla się żadna informacja o płynie?
Aleksander1965 - 22-02-2015, 13:50

To możesz sprawdzić jedynie w serwisie Mitsu lub Peugeot objawy braku płyną są takie same jak niewypalony filtr czyli ta sama kontrolka jedynie przy braku płynu samochód nie wchodzi w tryb awaryjny.Można także sprawdzić organoleptycznie czyli rozkręcając zbiorniczek przy lewym tylnym kole.
robnn - 22-02-2015, 14:34

Mi wchodził w tryb awaryjny. Czyli to raczej nie wina płynu? Może mechanikowi uda się dla pewności sprawdzić zbiorniczek, jeśli nie jest to skomplikowane. Chyba jednak wymienię dpfa na nowy i zobaczymy.
krzychu - 22-02-2015, 16:34

A jeździsz po mieście czy w trasie? Odcinki krótkie czy długie? Jaki styl jazdy?
mitsu00 - 22-02-2015, 20:47

Jesli Niemiec serwisowal jak trzeba, to plyn lub zbiornk zostal wymieniony przy przegladzie 120 kkm.
robnn - 22-02-2015, 21:32

Dużo jeżdżę w mieście, ale po regeneracji filtra robiłem trasy na autostradzie po 800 km, wiec myślałem, że będzie ok.
Aleksander1965 - 23-02-2015, 16:58

pooglądaj...
https://www.youtube.com/watch?v=dFHMGxrqcsE



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group