To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Nowa Su­zu­ki Vi­ta­ra

Uwex - 25-02-2015, 08:20
Temat postu: Nowa Su­zu­ki Vi­ta­ra
Vitara
Cena za auto z napędem 4x4 - 70 tys. zł. I nawet fajnie wygląda.

Tomek - 25-02-2015, 09:34
Temat postu: Re: Nowa Su­zu­ki Vi­ta­ra
Uwex napisał/a:
Vitara
Cena za auto z napędem 4x4 - 70 tys. zł. I nawet fajnie wygląda.


Dacia Duster 4x4 jest jeszcze tańsza :badgrin:

Uwex - 25-02-2015, 11:57

Tomek napisał/a:
Dacia Duster ...


wiem, ale to inna liga ! Nie porównywał bym tych modeli.

Fragu - 25-02-2015, 14:23

Tył od Renault Koleos,a :D
Kuban21 - 25-02-2015, 16:38

ja tam bym wolal vitare niz dustera
Trik - 25-02-2015, 20:47

A ja bym wolał żeby wreszcie wprowadzili na nasz rynek ASX 1,8 w benzynie z 4x4.
Lub nawet Lancer 1,8 z 4x4 Za np. 75K pln. Czyli takie jakie są dostępne w Japonii. :mrgreen:

krzychu - 26-02-2015, 07:46

Ale to i tak będzie strzał w kolano bo dokładająć 4x4 do Lancera 1,8 stracisz na osiągasz które i tak nie powalają. Niech skompletują z 2.0 i już.
RalfPi - 26-02-2015, 08:02

krzychu napisał/a:
Ale to i tak będzie strzał w kolano bo dokładająć 4x4 do Lancera 1,8 stracisz na osiągasz które i tak nie powalają. Niech skompletują z 2.0 i już.

Albo niech zejdą z masy Lancera - mój na pomiarze wyszedł.. 1450kg :(
A Skoda Octawka waży coś koło 1200 kg..
Więc przy tej masie 4x4 1.8 143 KM szedł by w coś koło 9.5s do setki, co by pewnie większości wystarczyło :)

A co do Vitary - brat Teścia chce sobie nabyć właśnie - mi się podoba, tylko masa mała jak na taki samochód i silnik benzynowy, nie do końca może się sprawdzać w terenie.

Uwex - 26-02-2015, 09:03

RalfPi napisał/a:
może się sprawdzać w terenie.


nowa Vitara to nie jest auto na teren ! Nie ma już ramy, tylko adoptowali płytę podłogową z Suzuki SX4 S-Cross . Tak jak teraz większość suvów - trudniejsze warunki na drodze, jakaś polna droga i.t.p.

tyku - 26-02-2015, 11:37

RalfPi napisał/a:
Albo niech zejdą z masy Lancera - mój na pomiarze wyszedł.. 1450kg :(
A Skoda Octawka waży coś koło 1200 kg..
Więc przy tej masie 4x4 1.8 143 KM szedł by w coś koło 9.5s do setki, co by pewnie większości wystarczyło :)
Jakby był 4X4 to chyba ważył by jeszcze więcej, to skąd takie przyśpieszenie :?: Z napędu na 4 koła :?:
Wczoraj w raporcie TVN Turbo z krytykowali Vitarę za tandetne plastiki, coś w stylu lancera [07-XX]Lancer CYxA . :(

RalfPi - 26-02-2015, 13:13

Powiedzmy - masa 1300 (z napędem 4x4) - co przy 143KM i troszkę lepszym dole może dać 9.2-9.5 dla sportbacka i sedana.. jednocześnie :!:
Obecnie sedan trochę lepiej idzie(9.7 vs 10.4) , bo ma lżejszy tył, a sportback - mam wrażenie, że się ślizga (bo dupka przysiada, a przód idzie do góry i nie ma tego tarcia).

krzychu - 26-02-2015, 13:37

RalfPi napisał/a:
się ślizga (bo dupka przysiada, a przód idzie do góry i nie ma tego tarcia).


A Ty dalej o samochodach mówisz? :P

Uwex - 26-02-2015, 15:52

krzychu - :lol:

no zresztą temat jest o Vitarze, jakby co !

RalfPi - 26-02-2015, 17:52

krzychu napisał/a:
RalfPi napisał/a:
się ślizga (bo dupka przysiada, a przód idzie do góry i nie ma tego tarcia).


A Ty dalej o samochodach mówisz? :P

Sam już nie wiem :rolleyes:

vavoom - 27-02-2015, 20:52

tyku napisał/a:
Wczoraj w raporcie TVN Turbo z krytykowali Vitarę za tandetne plastiki
Nie tandetne, a twarde. Miałem okazję "dotykać" i rzeczywiście bardzo bardzo twarde, ale za to dobrze spasowane. Dotyka się tego gorzej niż w ASX, ale wnętrze w mojej ocenie wygląda zdecydowanie lepiej. Silnik narazie tylko 1.6 benzynowy, ale wersja 4x4 jest 115 kg lżejsza niż ASX 1.6 FWD. W mojej ocenie to starcie ASX przegrywa...
A co do Lancera, to wersja 4x4 2.4l waży około 1425 kg.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group