To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Lancera! - Mitsubishi Lancer Cedia Ralliart

ziggi - 27-02-2015, 13:15
Temat postu: Mitsubishi Lancer Cedia Ralliart
Witam po bardzo duługiej przerwie.
Od jakiegoś czsu korci mnie żeby pozbyć się bezpłciowej Bory 1.6 8V i kupić coś z duszą :)
Ze względu na potrzeby rodzinne (dziecko, wózki, itd.) chcę kombi. Silnik bęzyna do 2L ze względu na podatek drogowy w Irlandii rosnący wraz z pojemnoscią silnika. Więc przy tej pojemności fajnie żeby miało Turbo. Skrzynia, prawdopodobie odwrotnie niż wszyscy, lepiej żeby była automatyczna - więcej czasu spędzam stojąc w korkach niż jeżdżąc. Co jakiś czas przeglądam ogłoszenia lokalne nie mając konkretnego modelu na względzie. Wczoraj wpadłem na to ogłoszenie

Mitsubishi Lancer Cedia Ralliart

Serce krzyczy kupuj, rozum mówi dowiedz się czegoś o tym samochodzie najpierw :)
Szukam na gwałt informacji o tym modelu. Czy ktoś mógłby mnie gdzieś podlinkować gdzie będzie dobra lektura?
Zdjęcia w linku są kiepskie, ale może ktoś coś zauważy co jest nie na miejscu o czym ja nie mam pojęcia.

Chyba uśpiona miłość do mojego Eclipsa 1G daje znać o sobie. Biedaczysko od siedmiu, niedługo już ośmiu, lat garażuje sobie w Polsce czekając aż ojciec je przewietrzy raz na jakiś czas a ja przegonie raz do roku kiedy jestem w Polsce na urlopie.

EDIT:
Jeśli sprzedawca się nie pomylił, a kolega z pracy zna tego dealera/sklep i mówi że się znają na tym co robią, to silnik określa jako "1.8turbo GDI 168BHP fwd", zgaduję więc że to ten: 4G93 DOHC 16 Valve GDI Turbo:
Gasoline Direct Injection (GDI) with turbocharger
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 10.0:1
Maximum Output - 118 kW (160 PS; 158 bhp) @ 5,200 rpm / 121 kW (165 PS; 162 bhp) @ 5,500 rpm
Maximum Torque - 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm / 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm

Opinie? Trwałość? Podatność na pompowanie? :)

Hubeeert - 27-02-2015, 14:28

Generalnie ma tyle co V6 w Galancie. A SWAP V6 do Lancera CS też jest możliwy i nawet kiedyś przez nas zrobiony - Misiek jeździ czymś takim, tyle, że w sedanie.
ziggi - 27-02-2015, 17:15

Hubeeert napisał/a:
Generalnie ma tyle co V6 w Galancie. A SWAP V6 do Lancera CS też jest możliwy i nawet kiedyś przez nas zrobiony - Misiek jeździ czymś takim, tyle, że w sedanie.

Dziękuję za odpowiedź. Dzwoniłem do sprzedawcy i jutro jadę go obejrzeć.
Przelot jest 122K km (nie mill jak podejrzewałem). To import z Japoni, przypłynął do Irlandii w 2013 roku. Stan jak zwylke idealny ;)
Zobaczyy...

Najchętniej zostawię moją Bore 1999r 1.6 8V w rozliczeniu i odjadę Miśkiem jutro :)

Swap na V6 nie wchodzi w grę. Po pierwsze ja właśnie szukałem auta z silnikiem poniżej 2L ale z turbo ze względu na podatek drogowy płacony w Irlandii od pojemności silnika dla samochodów do 2008r. (potem liczony od oficjalnej emisji spalin).
Oczywiście duża V6 albo V8 była by fajan do leniwej jazdy automatem, ale tu dla mnie nie wchodzi w grę ze względu na wzmiankowany podatek drogowy i obowiązkowe ubezpiecznie.

Hubeeert - 27-02-2015, 17:29

Nie proponuję Ci swapa tylko podpowiadam, że podatek za emisję zapewne nie będzie niższy niż za galanta 2,5 V6
ziggi - 27-02-2015, 17:38

Hubeeert napisał/a:
Nie proponuję Ci swapa tylko podpowiadam, że podatek za emisję zapewne nie będzie niższy niż za galanta 2,5 V6

Będzie niższy ponieważ w Irlandii jest liczony od pojemności silnika a nie od emisji.
Za 1.6L w Borze płacę 544 EUR rocznie. Za 1.8L w tym Lancerze zapłacę 673 EUR rocznie. Do 2L silnik to już 710 EUR a powyżej 906 EUR. Rośnie proporcjonalnie do pojemności.
Dopiero samochody z roczników od 2008 są opodatkowane na podstawie oficjalnej emisji spalin. Tabela tutaj.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group