To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [2.0 DID] ciężki rozruch

maxiu - 01-03-2015, 15:44
Temat postu: [2.0 DID] ciężki rozruch
Witam, kupiłem parę dni temu drugiego Outlandera i dosyć ciężko mi odpala w sensie musi parę sekund kręcić. Mój pierwszy przedlift odpala od strzału nieważne jaka temperatura. Kupiłem go od znajomej która mi powiedziała wprost, że kiedyś jej nie odpalił i wymienila świece na nowe. Naladowalem akumulator bo był trochę rozladowany ale nie pomogło. Co mnie zastanawia to, że auto nie grzeje sobie świec na zapłonie, nie wiem czy w polifcie to norma przy dodatniej temperaturze? Dzięki za odp.
leszek044 - 01-03-2015, 19:25
Temat postu: Re: [2.0 DID] ciężki rozruch
maxiu napisał/a:
Witam, kupiłem parę dni temu drugiego Outlandera i dosyć ciężko mi odpala w sensie musi parę sekund kręcić. Mój pierwszy przedlift odpala od strzału nieważne jaka temperatura. Kupiłem go od znajomej która mi powiedziała wprost, że kiedyś jej nie odpalił i wymienila świece na nowe. Naladowalem akumulator bo był trochę rozladowany ale nie pomogło. Co mnie zastanawia to, że auto nie grzeje sobie świec na zapłonie, nie wiem czy w polifcie to norma przy dodatniej temperaturze? Dzięki za odp.


Na ciepłym czy na zimnym silniku zle odpala?

maxiu - 01-03-2015, 20:08

Tak i tak, czasem odpali normalnie po całej nocy, a dziś stałem pod domem i odpaliłem go kilka razy pod rząd po dłuższej jeździe to 2 na 3 razy kręcił przez dobre kilka sekund. Jak był na przeglądzie to mi powiedzieli, że to pewnie aku, ale jak pisałem już go ładowałem poza tym kręci bardzo żwawo, tylko długo.
leszek044 - 01-03-2015, 23:22

maxiu napisał/a:
Tak i tak, czasem odpali normalnie po całej nocy, a dziś stałem pod domem i odpaliłem go kilka razy pod rząd po dłuższej jeździe to 2 na 3 razy kręcił przez dobre kilka sekund. Jak był na przeglądzie to mi powiedzieli, że to pewnie aku, ale jak pisałem już go ładowałem poza tym kręci bardzo żwawo, tylko długo.

Ja mialem problem na cieplym silniku z paleniem to diagnostyka pokazala ze jest uwalonu czujnik polozenia walka rorzadu....po wymianie problem znikl.Pierw zrob diagnostyke i bedziesz wiedzial wszystko.Ja mam outka od stycznia i tez nabieram dopiero wiedzy na jego temat:)

maxiu - 03-03-2015, 21:23

leszek044 napisał/a:
Ja mialem problem na cieplym silniku z paleniem to diagnostyka pokazala ze jest uwalonu czujnik polozenia walka rorzadu....po wymianie problem znikl.Pierw zrob diagnostyke i bedziesz wiedzial wszystko.Ja mam outka od stycznia i tez nabieram dopiero wiedzy na jego temat:)

Dzięki, autko idzie wkrótce do wymiany rozrządu to im zwrócę na to uwagę :)

vaha - 09-03-2015, 08:34

U mnie po wymianie świec (i akumulatora) też jest większy problem z rozruchem na zimno. Jak jest na minusie to muszę ze 2-3 razy podgrzać świece, aby szybko odpalił. Jak nie to kręci dłużej a potem idzie większa biała chmurka.

Poza tym, jak jadę (zimny/ciepły) to przy dodawaniu gazu słychać syczenie. W serwisie nie dopatrzyli się żadnego błędu.

Macie jakiś pomysł?

Dziś w Motorze wyczytałem, że może to być kwestia regulatora ciśnienia paliwa. Pytanie tylko, czy i gdzie u nas znajduje się taki regulator? Zetknęliście się z tym? W necie nie znalazłem nigdzie takiej części do naszego modelu... :-|

leszek044 - 26-08-2015, 20:02

vaha napisał/a:
U mnie po wymianie świec (i akumulatora) też jest większy problem z rozruchem na zimno. Jak jest na minusie to muszę ze 2-3 razy podgrzać świece, aby szybko odpalił. Jak nie to kręci dłużej a potem idzie większa biała chmurka.

Poza tym, jak jadę (zimny/ciepły) to przy dodawaniu gazu słychać syczenie. W serwisie nie dopatrzyli się żadnego błędu.

Macie jakiś pomysł?

Dziś w Motorze wyczytałem, że może to być kwestia regulatora ciśnienia paliwa. Pytanie tylko, czy i gdzie u nas znajduje się taki regulator? Zetknęliście się z tym? W necie nie znalazłem nigdzie takiej części do naszego modelu... :-|


Kolego syczenie to może być objaw nie szczelności intercoolera.

bonito - 26-08-2015, 20:29

Rozwiązania najprostsze są często najlepsze, u mnie też kiedyś słabo odpalał, wymiana filtra paliwa pomogła zdecydowanie (tym bardziej że filtr w Outku jest raczej niewielki...
bonito

Maddox - 08-09-2015, 11:49

vaha napisał/a:
U mnie po wymianie świec (i akumulatora) też jest większy problem z rozruchem na zimno. Jak jest na minusie to muszę ze 2-3 razy podgrzać świece, aby szybko odpalił. Jak nie to kręci dłużej a potem idzie większa biała chmurka.

Poza tym, jak jadę (zimny/ciepły) to przy dodawaniu gazu słychać syczenie. W serwisie nie dopatrzyli się żadnego błędu.

Macie jakiś pomysł?

Dziś w Motorze wyczytałem, że może to być kwestia regulatora ciśnienia paliwa. Pytanie tylko, czy i gdzie u nas znajduje się taki regulator? Zetknęliście się z tym? W necie nie znalazłem nigdzie takiej części do naszego modelu... :-|


syczenie może być rónież objawem uwalonej uszczelki(koszt +/- 19PLN) przy rurze która wchodzi w klape gaszącą. U mnie po wymianie tejże właśnie "klapy" zaczęło syczeć i wyraźnie było słychać gwizd turbiny. Rozebrałem jeszcze raz i okazało się, że taka niewielka zielona uszczelka była lekko uszkodzona(prawdopodobnie przy ściąganiu lub zakładuaniu rury w klape). Wizyta w ASO VW, koszt uszczelki to butelka wódki, wymiana i jest "normalnie"

hucker - 01-01-2016, 12:56

vaha napisał/a:
U mnie po wymianie świec (i akumulatora) też jest większy problem z rozruchem na zimno. Jak jest na minusie to muszę ze 2-3 razy podgrzać świece, aby szybko odpalił. Jak nie to kręci dłużej a potem idzie większa biała chmurka.

Poza tym, jak jadę (zimny/ciepły) to przy dodawaniu gazu słychać syczenie. W serwisie nie dopatrzyli się żadnego błędu.

Macie jakiś pomysł?

Dziś w Motorze wyczytałem, że może to być kwestia regulatora ciśnienia paliwa. Pytanie tylko, czy i gdzie u nas znajduje się taki regulator? Zetknęliście się z tym? W necie nie znalazłem nigdzie takiej części do naszego modelu... :-|


Ja też wymieniłem świece i muszę troszkę pokręcić zanim odpadli . Wydaje mi się że powodem może być fakt że świeca oryginalna BERU ma natężenie prądu 25A a ją zamontowałem zamiennik NGK o natężeniu prądu 7,5A



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group