Pajero Pinin - Pomocy! pompa WC
lolix - 06-03-2015, 16:20 Temat postu: Pomocy! pompa WC Witam,
Czarna rozpacz - nie mogę znaleźć pompy wysokiego ciśnienia do piniaka
chodzi o pompe do 1.8 GDI
MD356425
E3T02071
Jakby ktoś potrafił pomóc to bardzo proszę o kontakt
Pozdrawiam, Michał
yanes - 06-03-2015, 17:00
Gdzie szukasz w sklepach za kilka tysięcy czy na aledrogo? Na portalu jest ich kilka po ok.400 zł sam tak kupowałem dwie sztuki.
lolix - 06-03-2015, 17:34
Sklepy nie - nawet nie znalazłem tak na szybko w sklepach, na alle niema takiej pompy, jest regulator ciśnienia paliwa za 350zł MD359912 ale mi nie o to chodzi... wydzwoniłem ponad 25 firm/osób, które sprzedają części do piniaka ale albo już niema albo po prostu niema... jeden mecher mi próbował wmówić że takie coś się nie mogło zepsuć bo takiego czegoś niema inny mówił że w golfie 2 taka była to może by przerobił... te cholerne druciarze nie mają pojęcia co to gdi...
Ostatecznie znalazłem 2, jedna po numerach pasuje na 100%, drugą mi na jutro sprawdzi...
Swojego mechanika mam ogarniętego, wykluczył pompę w baku, przewody, regulator z czujnikiem, kompa i powiedział że tylko to i koniec. Powiedział że jeżeli jakimś cudem nie to, to kupił sobie pompę...
yanes - 06-03-2015, 17:48
Ja to nawet nie patrzyłem po numerach tylko kupowałem jeśli to było do pinina.Teraz dopiero oglądam te dwie stare i rzeczywiście mają taki numer jak ty potrzebujesz a na allegro są całkiem inne.
romek atomek - 10-03-2015, 14:48
błąd pompy nie oznacza że to pompa !!!! - witaj w japońskiej sztuce myślenia ..
jakie masz objawy .. bo nie napisałeś NIC - napisz czy się wkręca do odcinki ..
kiedy pojawia się błąd...
pompa jest rozbieralna i można ją zregenerować na kilka miesięcy - to banalne ..
thread tutaj : sam robiłem : https://www.dropbox.com/s...2NGQC084aa?dl=0
sprawdzał wtryski czy nie leje któryś ? wtedy nie będzie prawidłowego ciśnienia na listwie i wyskoczy błąd ? POMPY ...
sprawdzał czy na wężu powrotnym miał paliwo na jałowym ?
ciśnienie w końcu nawet evoscanem odczytasz ..i jego zmiany ..
chyba że pytasz - kupię pompę - to nie mam ..
lolix - 21-03-2015, 14:28
Spoko,była to pompa, pisałem że mecha mam ogarniętego, pompę znalazłem od anglika, doszła, zamontowali, i chodzi jak wściekła... Objaw był taki, że pinia odpalała na 2-3 sekundy i gasła i to wszystko, ciśnienie paliwa leciało na łeb (ale nie pamiętam do jakich wartości). Zmontowaliśmy dodatkowy filtr paliwa przed silnikiem i Jeździ fajnie.
No można się przyczepić, bo nie wiem jeszcze co jest, chwile po odpaleniu jak obroty na jałowym się stabilizuja i opadają, to opadają na tyle nisko, że pinia nie gaśnie ale przenosi wibracje na bude bardziej. Spadają niżej niż na poprzedniej pompie. Jakiś pomysł co to jest bo komp nicnie pokazuje... Przepustnica i dolot wyczyszczone, filtry, płyny OK, zostały tylko świece do wymiany...
Aha - obroty nie falują...
Pozdrawiam, Michał
Hubeeert - 23-03-2015, 01:09
lolix napisał/a: | Zmontowaliśmy dodatkowy filtr paliwa przed silnikiem i Jeździ fajnie. |
Zajrzyj do zbiornika i jak jest korozja to zmień bo nawet ten dodatkowy filtr do kupy z dwoma w pompie niewiele pomogą...
romek atomek - 10-04-2015, 09:13
Hubeeert napisał/a: | lolix napisał/a: | Zmontowaliśmy dodatkowy filtr paliwa przed silnikiem i Jeździ fajnie. |
Zajrzyj do zbiornika i jak jest korozja to zmień bo nawet ten dodatkowy filtr do kupy z dwoma w pompie niewiele pomogą... |
no jest ich trochę ..
koszyczek w baku na wlocie pompy niskiego
duży filtr w baku ( to w zasadzie cala obudowa ) wymiana co 150 tys km
tak jak Hubert pisał - 2 filtry w pompie malutkie na wlocie i powrocie [edit]
następnie na każdym wtryskiwaczu filterek taki jak te w pompie ..
po wymianie pompy robiłeś "nauka obrotów silnika" ? - on me ECU, które po resecie trza nauczyć pracy na jałowym ( inaczej zadziała standardowo - znaczy adaptacyjnie - nauczy się ale po wielu km ) - wartość książkowa to 625rpm na jałowym dla 1.8 gdi
|
|
|